Ik had de indruk dat uiteindelijk niet het water is gefotografeerd, maar alleen het weggetje erna, zodat niet meer te zien was dat er eerst water was en dan pas het weggetje.
Zover ik heb gezien vraagt Yvon zal ik het water fotograferen?
Isabelle: Nee doe maar niet.
Dan aan het einde van het water maakt Yvon even snel achterom toch nog een foto van (een gedeelte) van het water.
Ik vond vooral Yvon slordig bij het fotograferen,
Ze heeft de hele serie al een best vervelende nochalance, ik weet alleen niet of dat gespeeld is.
maar zat het probleem niet vooral in de uitleg van de route nádat de foto's gemaakt waren?
Ja daar zat het probleem in, eigenlijk vooral op het laatste stuk bij het water;
(zover ik heb begrepen was dat zo:) ze zeggen tegen Isabelle: we zijn nu bij water, waarom hebben jullie daar niks over gezegd?
Isabelle: Heel goed, daar moeten jullie doorheen en dan doorrijden (zegt niets over oerwoud-achtige gedeelte waar ze even doorheen moeten, later opeens wel).
Dan belt (ik meen Sander of MM weer) Isabelle neemt op ze zegt dan: jullie moeten op een school letten met een soort vecht-bord ervoor, daar moet je langs, dan kom je op gegeven moment uit bij water en daar moet je door.
De groep gaat fietsen en MM of Sander herhaalt wat Isabelle heeft gezegd, MM: maar dat hébben we toch al gehad?
Ze bellen weer (maar hebben inmiddels de verharde weg gereden en niet de bosroute die uitkwam bij de plek waar Yvon en Isabelle zaten).
Dan zegt Sander (of wie dan ook): we zijn al door het water geweest.
Isabelle (of Yvon): Ok, dan zie je heel veel groen, beetje oerwoud, gewoon doorrijden, je bent er bijna, het wijst de weg vanzelf.
(maar ze moeten dan weer terug naar dat pad van het water, en Isabelle zei de eerste keer niet dat ze toen via dat bos-gedeelte even rechtdoor moesten en er bijna waren, maar dat ze op zoek moesten naar een school.
Daardoor (ze hadden bij de eerste keer water nog 8 minuten) hebben ze het net niet gehaald, volgens Isabelle (en/of Yvon) omdat "het onduidelijk was of de school voor of na het water kwam"
Maar dat deed er helemaal niet toe, door het water was, even rechtdoor en ze waren er, dus hier heeft Isabelle foute info gegeven.