Ik heb het stukje van Isabelle nogmaals gezien en in de biecht die er tussen is geplakt word niet gezecht wat ze heeft gelogen.
Als het creatieve montage is (daar kom je niet om heen bij wie is de mol) kan dit ook over het antwoord dat ze geeft op welke vraag gelogen is dan hoeft ze maar een woordje te liegen
Ja, hier heb je gelijk in! Ik heb het stukje ook terug gekeken omdat dit me wel aan het denken heeft gezet. Wat Isabelle zegt in de biecht:
"Het was natuurlijk een leugen, maar het was niet een nergens op gebaseerde leugen. Het was eigenlijk gewoon iets wat wel klopte."
"Ik hoefde maar één woordje te veranderen en vervolgens vertelde ik hoe het was."
"Dus dan denk ik...ja..goed gegokt."
Dit zou inderdaad kunnen gaan over het antwoord van haar wat waar was en wat gelogen ("Tatoeage is waar")
Het is leugen, maar niet nergens op gebaseerd -> Het is erop gebaseerd dat ze de mol is, en de jury gelijk moet geven.
Ze hoefde maar 1 woordje te veranderen -> Dus eigenlijk was het 'Monica is waar', maar ze zegt 'tatoeage is waar'.
Ze denkt 'ja..goed gegokt' -> de jury verteld wat ze denken, dus zij geeft hun gelijk in hun gok. Omdat ze de mol is en geen geld mag verdienen.