Auteur Topic: Jim is niet de mol!  (gelezen 176702 keer)

Offline rosa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jim is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2005, 10:49:03 »
Jim distantieert zich trouwens behoorlijk van de groep door de opmerking over het ego van bekende Nederlanders (van hier tot aan Nederland en weer terug??) Vond ik een behoorlijk flauwe opmerking btw!
ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil zeggen....

Als hij iets uitlegt, doet hij dat vrij omslachtig, en de taal in het dagboek van de mol, is ook vrij omslachtig.

Dat V-teken vind ik ook opvallend!

(pakt even haar aantekeningen erbij..)

In dagboek van de mol staat: jammer dat mensen over mij gaan roddelen en Jiom zit iig niet bij het groepje wat nog zo laat op het strand zit.
(Sander en Vict en Isabelle wél en die zijn alledrie bloedfanatiek vind ik! Roeland ook, maar die gaat gewoon winnen)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2005, 11:07:43 door rosa »

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 22-01-2005, 10:52:34 »
Citaat
Hij verdient het dus eerst, en moet het daarna nog maar zien te verspelen.

Tactiek bij dit spel is juist denk ik zoveel mogelijk geld te verdienen. Des te groter groter de chaos daarna!!

Vergat ik nog te zeggen: ik ga mee: Jim is de mol!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #62 Gepost op: 22-01-2005, 10:58:49 »
Hij verdient het dus eerst, en moet het daarna nog maar zien te verspelen.
Het werkt zo, je geeft makkelijker teveel geld uit als je teveel geld hebt.   ;D

Echte mollen slapen lekker, verdienen weinig geld en lusten wel een biertje. Hoewel het bier geloof ik, voor de zekerheid, in een 'goedkope ton' zat.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2005, 11:12:35 door Castor_en_Pollux »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #63 Gepost op: 22-01-2005, 12:16:48 »
Jim distantieert zich trouwens behoorlijk van de groep door de opmerking over het ego van bekende Nederlanders (van hier tot aan Nederland en weer terug??) Vond ik een behoorlijk flauwe opmerking btw!
ik weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil zeggen....

In dagboek van de mol staat: jammer dat mensen over mij gaan roddelen en Jiom zit iig niet bij het groepje wat nog zo laat op het strand zit.
(Sander en Vict en Isabelle wél en die zijn alledrie bloedfanatiek vind ik! Roeland ook, maar die gaat gewoon winnen)

Als hier bedoelt wordt 'roddelen' in de zin van 'roddelen over een persoon' ipv 'roddelen over de mol' Dan vind ik het wel typisch iets voor Jim. (Ook vanwege je eerste opmerking). Maar aan de andere kant; hoe weet dat de mol over hem geroddelt heeft? Dan moet ie wel in dat groepje van 4 zitten. (tenzij de crew de mol heeft ingelicht)

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 22-01-2005, 12:22:02 »
Er wordt denk ik wel bedoeld: roddelen over de mol (er is vlgns mij ook niet iets specifieks gezegd over Jim, of wel?)
en natuurlijk weet je dat als mol! ;)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #65 Gepost op: 22-01-2005, 12:40:17 »
Dat V gedoe is volgens mij gewoon een tic van Jim. Hij doet het echt overal en constant. "Niemand luistert naar mij." *maakt V teken en zwaait dan*

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 22-01-2005, 14:31:27 »
Ik vind Jim eigenlijk maar een raar en apart mannetje...heb hem nog niet echt in de groep bezig gezien..(in beeld dan)...distantieert zich schijnbaar steeds meer van de groep...dat V teken hoort gewoon bij hem...zo'n type vind ik dat wel!

maaaar...Jim is en blijft mijn Mol ::jaja:: :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 22-01-2005, 15:22:39 »
Daarnaast vond ik het ook raar, hij maakte vuur, maar het shot uit het introfilmpje kwam niet terug in de aflevering, terwijl ik vrijwel zeker weet dat dat plaats heeft gevonden op dat strand. Mogelijke hint?
Dat is idd raar zeg, is dat echt niet teruggekomen in de afl? Het kan natuurlijk nog een keer komen op een ander strand ofzo, maar het leek er idd wel op voor zover ik me kan herinneren... Dat was toch ook een hint bij de laatste Belgische serie? (Marc, die de mol bleek, had een introfilmpje van een voorval op het San Marcoplein dat niet terugkwam in een afl, toch?)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #68 Gepost op: 22-01-2005, 15:47:14 »
Ik vind Jim wel cool!! Echt zo'n verlate Flower-Power hippie die zijn eigen gang gaat maar toch iedereen in de gaten houdt. Hoop dat hij er lang inblijft, maar dat zal wel, want hij gaat winnen  ::trots::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 22-01-2005, 17:05:15 »
Ik denk dat Jim niet de mol is, hij houd iedereen in de gaten en verdenkt net als ik ook Yvon :P ...
Ik denk dat hij het ver zal gaan schoppen :P

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 22-01-2005, 17:16:06 »
Ik denk dat Jim niet de mol is,

met jou praat ik dus niet meer ::ohno::...Jim is wel degelijk de mol!! en zo niet dan doe ik hem wat ::) ;)

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #71 Gepost op: 22-01-2005, 18:45:06 »
Dat is idd raar zeg, is dat echt niet teruggekomen in de afl? Het kan natuurlijk nog een keer komen op een ander strand ofzo, maar het leek er idd wel op voor zover ik me kan herinneren... Dat was toch ook een hint bij de laatste Belgische serie? (Marc, die de mol bleek, had een introfilmpje van een voorval op het San Marcoplein dat niet terugkwam in een afl, toch?)

Nou nee het kwam idd echt uit deze aflevering volgens mij maar is niet in beeld geweest.

Maar for the record, de intro van Roeland was wel in beeld, maar niet de afsluiting (waar hij zo rechtop staat zeg maar). Ook die is niet letterlijk in beeld geweest in de serie.

Van Gijs weet ik het niet zeker, zou ik even na moeten kijken.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 22-01-2005, 18:49:38 »
Tja distantiëren.. op bepaalde heftige discussiemomenten wel ja. Dan zie je duidelijk dat mensen als Jim, Lottie, Isabelle ook wel meer naar de achtergrond gaan.

Kan mols zijn hoeft niet, want om de mol te zijn moet je mi juist ook deel maken van de groep, anders kan je niet infiltreren.
Roeland doet dat wel vreemd mi- lijkt met de groep te zijn en sociaal enzo, maar ik heb hem voor diezelfde groep nog niet zo heel veel zien bijdragen. Of ligt dat nu aan mij..  ??? (Ok hij loog goed, maar deze aflevering vond ik hem vrij afwezig qua constructieve actie. Gaat met Sander mee in de grot en stemt vóór doorgaan met openen van de tonnen, maar doet dit wel heel opzichtig. Wiens idee dat uiteindelijk was zien we niet echt mi, Gijs of iemand anders?)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 22-01-2005, 18:51:34 »
Zekers ::jaja::

Daarnaast, als mol weet je dat die rugzakkenopdracht er gaat komen, dus je pakt van te voren een beetje handig in zodat je al je spullen een beetje goed hebt zitten. Dus logisch dat ie vrij snel klaar is lijkt me. ::jaja::

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 22-01-2005, 18:53:08 »
Zekers ::jaja::

Daarnaast, als mol weet je dat die rugzakkenopdracht er gaat komen, dus je pakt van te voren een beetje handig in zodat je al je spullen een beetje goed hebt zitten. Dus logisch dat ie vrij snel klaar is lijkt me. ::jaja::

Nja maar wat me wel weer dwars zit is dat hij dat zo ostentatief doet ::ohno::

Als Mol wil je toch blenden en niet mensen de indruk geven dat je eal wist wat er van te voren kwam, dus wil je zoveel mogelijk even verrast lijken door het gebeurde als de rest lijkt me  :-\\

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 22-01-2005, 18:54:06 »
Ja dat is waar, maar volgens mij vind de rest van de kandidaten hem niet echt verdacht, dus een beetje spelen als mol mag wel van mij ;)

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 22-01-2005, 18:57:59 »
Ja dat is waar, maar volgens mij vind de rest van de kandidaten hem niet echt verdacht, dus een beetje spelen als mol mag wel van mij ;)

;D

Vraag me af wie Yvon verdenkt trouwens. 'Hij heeft het heel moeilijk' zegt ze. Vraag me af waarom.. :)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 22-01-2005, 19:05:15 »
;D

Vraag me af wie Yvon verdenkt trouwens. 'Hij heeft het heel moeilijk' zegt ze. Vraag me af waarom.. :)

ik denk dat zij op Roeland aast...hij vertoont zenuwachtige trekjes en maakt een nerveuze indruk tijdens de opdrachten...buiten de opdrachten om vind ik hem er vrij ontspannen uitzien...maar ja dat kan gezichtsbedrog zijn natuurlijk!1

en ach wij weten allemaal dat jim de mol is ;) ::) :P

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 22-01-2005, 20:14:19 »
Het lijkt me eerder dat het iemand is die gemakkelijk met weinig bagage kan en dus snel klaar is.

Überhaupt vind ik het raar dat sommige mensen een koffer op reis meenemen naar WidM... Je kan op je klompen aanvoelen dat je wel eens een eind met je bagage moet gaan wandelen en dus koop je een goeie rugzak... lijkt mij! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #79 Gepost op: 22-01-2005, 21:08:26 »
Jim had weinig in te pakken omdat hij het toch al weinig aan bagage bij zich had, toch?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!