Mbt de kunstopdrachten kijkt Jim op een andere manier naar de kunstwerken dan de rest, bv "hier ligt stof op" valt af.
Ook inspecteerde hij als eerste het kunstwerk van Yvon en Isabelle, en ookal reppen Gijs en Lottie (lottie dacht wel dat dat van de kandidaten was) over het verdroogde gras, ergens heb ik het vermoeden dat ook hier Jim de rest van dit kunstwerk heeft afgehouden.
Er wordt gekozen voor een kunstwerk dat nog nat is (Jim heeft ALTIJD water bij de hand), nog nat= pasgemaakt, en hiervoor wordt gekozen.
Daarnaast zegt hij dat ze moeten gaan voor iets dat ze supersnel in elkaar hebben kunnen flansen (zoals de bak sokken), en dat terwijl de groep er 5 uur voor had om eea te maken.
Maarja, wanneer is Jim ingelicht over het kunstwerk, als hij de mol is dan, ik heb de beelden meermaals bekeken, en ookal loopt hij heel snel de trappen op, en kijkt terloops even naar rechts waar wat papieren hangen, ik zie hem niet met een telefoon, en vraag me af hoe hij zou kunnen zijn ingelicht over het kunstwerk.