Auteur Topic: Jim is niet de mol!  (gelezen 176710 keer)

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Jim is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 22-01-2005, 21:14:30 »
Het lijkt me eerder dat het iemand is die gemakkelijk met weinig bagage kan en dus snel klaar is.

Lijkt mij idd ook plausibeler ja. Dus denk dat we hier niets achter moeten zoeken.
Citaat
Uerhaupt vind ik het raar dat sommige mensen een koffer op reis meenemen naar WidM... Je kan op je klompen aanvoelen dat je wel eens een eind met je bagage moet gaan wandelen en dus koop je een goeie rugzak... lijkt mij! :)

Hehe ja idd daar heb ik ook naar zitten kijken.. ik herinner me vorig jaar nog, Astrid met grote koffers: Ik ben een echt outdoor mens :P

Idd vielen alle kandidaten met een koffer af. Heb al een beetje zitten opletten erop wat voor bagage iedereen bij zich had.

En sws je weet dat het widm is dus dat er vroeger of later een trucje met de bagage wel in moest zitten ja ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 22-01-2005, 21:40:19 »
En sws je weet dat het widm is dus dat er vroeger of later een trucje met de bagage wel in moest zitten ja ;)
Daarom vind ik het ook raar dat sommigen hun aantekeningen in hun bagage bewaren. Ik zou het denk ik altijd bij me hebben, zo kan je én direct iets noteren als je wat ziet (als je daar de tijd voor hebt) en je bent het niet steeds kwijt. Stel dat Victoria haar boekje in de verloren tas zit is ze echt de pineut!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 22-01-2005, 22:17:47 »
Als ik door een gangetje van 40 cm hoogte moest kruipen zou ik niet weten waar ik dat boekje in moest stoppen hoor    :P

Offline Stig

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 22-01-2005, 22:33:13 »
Waarom ik ook Jim verdenk: (het meeste verdenk ik Yvon ;) )

# Hij kwam op het idee om de ton van € 3000,- open te gaan maken, als tactische zet.

# In zijn videodagboek spreekt hij over de 'zogenaamde (bekende?) gekende Nederlanders'. In het dagboek op wieisdemol.nl schrijft de Mol: 'Ok, als "bekende Nederlander" ...'.

# Bij de test zegt hij: '.. ik ben gewoon met negen mollen op pad gestuurd'. In het dagboek op wieisdemol.nl schrijft de Mol: 'Ik dacht even dat ik door iedereen in de maling werd genomen en met negen mollen op stap was!'.

Check mijn website voor compilatiefilmpjes van de afleveringen met 'mijn' mollen.  ;D
« Laatst bewerkt op: 22-01-2005, 22:45:21 door Stig »

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #84 Gepost op: 22-01-2005, 22:35:39 »
Als hier bedoelt wordt 'roddelen' in de zin van 'roddelen over een persoon' ipv 'roddelen over de mol' Dan vind ik het wel typisch iets voor Jim. (Ook vanwege je eerste opmerking). Maar aan de andere kant; hoe weet dat de mol over hem geroddelt heeft? Dan moet ie wel in dat groepje van 4 zitten. (tenzij de crew de mol heeft ingelicht)

A: DeMol kan na afloop de voorlopige shots van de serie bekeken hebben
B: Tentdoeken zijn dun, alles kun je horen, zelfs de vogeltjes.. :)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline gigaro

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2005, 00:26:39 »
Gegeven moment zag je een shot van Jim waarin je duidelijk kon zien dat hij meerdere oorpiercings had. Bij de test kwam de vraag: "Hoeveel piercings heeft de mol".... Kat in't bakkie dus. Jim is de Mol. Hoop het wel iig, blijft hij er tot het einde in..  ::jaja::

Offline gigaro

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2005, 00:39:37 »
jim is vreemd, maar de mol?
wel heel raar: in zijn "paspoort" staat dat hij de cd "vive 1982" van zijn vader meeneemt naar een onbewoond eiland. ik heb nooit van die plaat gehoord, en in de discografie van boudewijn de groot kom ik hem ook niet tegen.

In '82 heeft Boudewijn een live cd gemaakt. Ik denk dat Jim dat bedoelt..

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2005, 01:32:39 »
Gegeven moment zag je een shot van Jim waarin je duidelijk kon zien dat hij meerdere oorpiercings had. Bij de test kwam de vraag: "Hoeveel piercings heeft de mol".... Kat in't bakkie dus. Jim is de Mol. Hoop het wel iig, blijft hij er tot het einde in..  ::jaja::

De vraag bij de test was: Heeft de Mol ooit een piercing gehad? De kat is weer uit het bakkie. Maar dat betekend natuurlijk niet dat Jim de Mol niet is. Ik hoop ook dat ie er lang in blijft.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2005, 01:36:19 »
De vraag bij de test was: Heeft de Mol ooit een piercing gehad? De kat is weer uit het bakkie. Maar dat betekend natuurlijk niet dat Jim de Mol niet is. Ik hoop ook dat ie er lang in blijft.

Ik hoop het ook, voorlopig is hij mijn hoofdverdachte  :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2005, 01:39:03 »
Jim was deze aflevering veel leuker dan de vorige. Lekker onderkoeld en mooi sarcastisch over het 'gekende' Nederlanderschap.

Maar daarmee - en met die eeuwige V op zijn vingers - toch te veel een buitenstaander om de mol te zijn.
Achteloos...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2005, 01:46:40 »
Jim was deze aflevering veel leuker dan de vorige. Lekker onderkoeld en mooi sarcastisch over het 'gekende' Nederlanderschap.

Maar daarmee - en met die eeuwige V op zijn vingers - toch te veel een buitenstaander om de mol te zijn.

De V van Vijand..Vijfde mol..Het is een tic die V...En als mol moet je wel een tic hebben...Roodharige mol is uniek :P

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2005, 01:48:38 »
Ik dacht altijd dat die V een vredesteken was. Waar haal jij jouw informatie vandaan?  ;D
Achteloos...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2005, 01:50:10 »
Ik dacht altijd dat die V een vredesteken was. Waar haal jij jouw informatie vandaan?  ;D

Niets is wat het lijkt  :P

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2005, 01:55:40 »
Om een V te maken heb je 2 vingers nodig..

Een hint voor onze kijkers van "wacht maar, straks verjaag ik 2 kandidaten uit het spel?"

::tandpastasmiley::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2005, 01:58:50 »
Om een V te maken heb je 2 vingers nodig..

Een hint voor onze kijkers van "wacht maar, straks verjaag ik 2 kandidaten uit het spel?"

::tandpastasmiley::

Joh

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2005, 04:12:15 »

Isabelle had ooit een lip-piercing, maar die heeft ze eruit gehaald toen ze voor de ....(geen idee) ging werken.

Dus dat ooit gehad zou op Isabelle kunnen slaan.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 23-01-2005, 10:21:28 »
Dat is idd raar zeg, is dat echt niet teruggekomen in de afl? Het kan natuurlijk nog een keer komen op een ander strand ofzo, maar het leek er idd wel op voor zover ik me kan herinneren... Dat was toch ook een hint bij de laatste Belgische serie? (Marc, die de mol bleek, had een introfilmpje van een voorval op het San Marcoplein dat niet terugkwam in een afl, toch?)

Heb sowieso nog eens gekeken, ik geloof dat het filmpje van Jim het enige filmpje is dat niet van een opdracht is. Hoewel de opdrachten van Lottie, Yvonne, Victoria, Isabelle, Yvon, Marc Marie en Sander nog niet hebben gehad lijken me die filmpjes zeker afkomstig uit een opdracht en die van Roeland is dat sowieso zeker.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #97 Gepost op: 23-01-2005, 10:35:55 »
Prometheus. ;D

Offline gigaro

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 23-01-2005, 11:27:38 »

Maar wel opvallend dat ze Jim zo duidelijk MET piercings lieten zien. Het viel mij iig erg op... die piercings dus he.. ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #99 Gepost op: 23-01-2005, 12:11:52 »
maar Relient K met 'From end to end' leidt toch ook wel weer heel erg naar Jim....

You've tried to ignore the things I say