Auteur Topic: Jim is niet de mol!  (gelezen 176870 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jim is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 23-01-2005, 14:13:37 »
Als ik door een gangetje van 40 cm hoogte moest kruipen zou ik niet weten waar ik dat boekje in moest stoppen hoor    :P
Binnenzak van een jas lijkt het me prima zitten! Tenzij je natuurlijk in je T-shirtje alleen gaat. De kans is alleen wel groot dat je boekje een keer nat wordt bij een wateropdracht... Tijd voor een waterdicht aantekeningen boekje dus! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #101 Gepost op: 23-01-2005, 16:11:18 »
Maar wel opvallend dat ze Jim zo duidelijk MET piercings lieten zien. Het viel mij iig erg op... die piercings dus he.. ;D
Ik herinner me nog vaag dat ik ooit eens een aflevering van All Stars heb zien passeren
(slotaflevering ?)waarin Bram (Roelant toch ?) ging trouwen met John de mol jr.
Als ik het goed gezien heb waren er toen problemen met een tongpiering. Weet alleen niet meer of die van Bram was. ;D

Offline gigaro

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 23-01-2005, 18:06:59 »
Bram werd gespeeld door Dirk Zeelenberg....

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #103 Gepost op: 23-01-2005, 18:12:27 »
Bram werd gespeeld door Dirk Zeelenberg....

toen ook al?

Offline gigaro

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 23-01-2005, 18:14:32 »
Volgens mij is die rol altijd al door Dirk gespeeld hoor... toch... ???

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #105 Gepost op: 23-01-2005, 18:17:45 »
Nee, in de film Danny de Munk toen eerst in de serie Fernhout en de laatste jaren een andere acteur (Dat zal Dirk Zeelenberg dan wel zijn).

Volgens mij was het idd Fernhout die die zoen met Johnny de mol deed, maar weet het niet zeker.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #106 Gepost op: 23-01-2005, 18:19:46 »
Nee, ook door Roeland. Ik zou het echt niet weten wie het in de betreffende scene gespeeld heeft.  ;)

http://www.imdb.com/title/tt0215510/

Ik heb hem inmiddels opgezocht. Met Dirk Zeelenberg is het wel te vinden.  ::ok::

12/15/2001
Mis de laatste aflevering van All Stars dinsdag niet, want dat belooft een heel speciale uitzending te worden. Bram (Dirk Zeelenberg) gaat trouwen met zijn Henri, gespeeld door Johnny de Mol. En dat wordt natuurlijk bezegeld met een huwelijkskus. De jongens organiseren een origineel feestje voor Bram. Voor één keer laten zij namelijk hun vrouwelijke kant zien, inclusief hoge hakken. Speciale gastrollen zijn er naast Johnny de Mol voor Willeke Alberti, Daphne Deckers, Peter Tuinman en Victor Löw.

« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 19:02:45 door Castor_en_Pollux »

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 23-01-2005, 19:36:27 »
Ondanks het ondergrondse kruipen, het slapen in de modder, zitten bij een vuur etc. blijft de witte broek van Jim zo wit, terwijl hij maar 1 broek bij zich heeft gezien zijn bagage, waar vind ik zo'n broek? (is Jim online?)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 23-01-2005, 19:59:59 »
Hmm ik weet niet wat je onder een witte broek verstaat, maar hij zag toch goed vuil op het einde. Is hier elders al eens gepost zelfs, meen ik.

Toch grappig hoe iedereen alles verdraaid om zijn eigen mol verdacht te maken. Heb al een hoop dingen gelezen die helemaal niet kloppen hier. ;)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #109 Gepost op: 23-01-2005, 21:57:30 »
Isabelle had ooit een lip-piercing, maar die heeft ze eruit gehaald toen ze voor de ....(geen idee) ging werken.

Dus dat ooit gehad zou op Isabelle kunnen slaan.

SBS.

Klopt. Ik moest meteen aan Isballe denken en niet aan Jim. Waarschijnlijk (lees: zeker weten ;)) omdat ik die piercing die zij had heb ;)
No Milk today???

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #110 Gepost op: 23-01-2005, 22:14:19 »
Hmm ik weet niet wat je onder een witte broek verstaat, maar hij zag toch goed vuil op het einde. Is hier elders al eens gepost zelfs, meen ik.

Toch grappig hoe iedereen alles verdraaid om zijn eigen mol verdacht te maken. Heb al een hoop dingen gelezen die helemaal niet kloppen hier. ;)

Hehe hij is idd vuil

Dat verwondert me toch wel waarom zou een mol bij die opdracht een witte broek aantrekken?

Misschien heeft ie niets anders bij zich :P

Maar een logische keuze lijkt me dit niet ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 23-01-2005, 22:18:48 »
Maar wel opvallend dat ze Jim zo duidelijk MET piercings lieten zien. Het viel mij iig erg op... die piercings dus he.. ;D
4 oorbelletje voor de vier voorgaande mollen? :P

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #112 Gepost op: 23-01-2005, 22:34:04 »

Dat verwondert me toch wel waarom zou een mol bij die opdracht een witte broek aantrekken?

Om de verdenking van hem af te schuiven.

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 23-01-2005, 23:58:45 »
Om de verdenking van hem af te schuiven.

Zou kunnen :)

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #114 Gepost op: 24-01-2005, 00:08:10 »
Ik ben benieuwd wat hij bij het krokodillenvoeren gaat dragen om de verdenking van zich af te schuiven. ::).

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 24-01-2005, 00:13:07 »

Ik vind hem aardig wit nog gezien de omstandigheden, nogmaals, waar vind ik zo'n broek?

Citaat
Toch grappig hoe iedereen alles verdraaid om zijn eigen mol verdacht te maken. Heb al een hoop dingen gelezen die helemaal niet kloppen hier.

Dingen verdraaien, eigen mol verdacht maken :?
Dus Jim is mijn mol omdat ik zijn outfit bewonder?
Ik verdenk iedereen en heb dus geen reden iets te verdraaien, ik draag gewoon graag witte broeken.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 24-01-2005, 07:48:10 »
Ik ben benieuwd wat hij bij het krokodillenvoeren gaat dragen om de verdenking van zich af te schuiven. ::).

in ieder geval geen laarzen gemaakt van krokodillenleer denk ik ::) ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 24-01-2005, 09:04:06 »
Hoewel ik het na aflev 1 nog niet wist, zijn er wel flink wat verdachte acties van Jim te bespeuren in aflev 2;

- het voorstel o.a. de duurste ton te openen (reeds genoemd)

- het V-teken. Of Jim nu een snelle inpakker is of voorkennis heeft, m.i. is het V-gebaar wel erg uitdagend. Eerder heeft hij opgemerkt dat de gekende NLers zo met hun eigen ego en het spel bezig zijn dat ze vergeten goed te observeren. In mijn ogen nis het dubbele V-gebaar van Jim (de zoveelste!) echt een aanwijzing; "jongens, ik sta voor jullie en jullie zien mijn aanwijzing niet".

- Jim weet als enige niet exact op wie hij moet stemmen, zegt hij. Ik heb mijn aantekeningen niet bij mij maar hij noemt 4 kandidaten. Lekker makkelijk voor de Mol om vaag te blijven.

- De tassenruil. Zoals gezegd, mijn aantekeningen liggen thuis  ::tandpastasmiley:: - maar ik heb daar een theorie over:

Het doel van het spel kan zijn kandidaten op de proef te stellen om te kijken of ze zonder bagage kunnen. Of de kandidaten krijgen de kans in de tassen va de ander te snuffelen; de boekjes met aantekeningen?
Hoe dan ook, voor de Mol is het een prima kans om zijn belangrijkste vijanden het moeilijker te maken. Bijv. door hun boekje met aantekeningen in handen te krijgen waardoor het voor die vijanden moeilijker is de test goed te maken.

Als je nu kijkt wie welke tassen meeneemt en wie wie verdenkt, dan valt Jim wederom op. Ten eerste is hij 1 van de 1e 5 kandidaten die door de gangen kruip, hij is zelfs de 1e, en heeft dus nog alle keuze in tassen. Tevens kiest hij de tassen van Roeland - die wel iemand anders kiest in de test imo maar die wel eerder heeft aangegeven Jim erg verdacht te vinden omdat hij erg observatief is. De 2e tas is mij even ontschoten. Morgen toch maar even de notities er bij...  ;D
« Laatst bewerkt op: 24-01-2005, 09:07:28 door lynnlynn »

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #118 Gepost op: 24-01-2005, 09:21:53 »
Hoewel ik het na aflev 1 nog niet wist, zijn er wel flink wat verdachte acties van Jim te bespeuren in aflev 2;

- het voorstel o.a. de duurste ton te openen (reeds genoemd)

Was het niet zo dat Jim op een afstandje van de groep iets is gaan zeggem over het openen van de duurste en de goedkoopste ton, terwijl de groep sowieso erg vast besloten leek in ieder geval de tenten te vinden. Lottie komt er dan aan te pas om te zorgen dat Jim uberhaupt wordt gehoord. Vervolgens moet Marc-Marie het voorstel ook nogeens over nemen. Ik kan me niet herinneren dat Jim zich daarna nog met de discussie heeft bemoeid. Als Jim de mol is, dan is het wel een mol die buiten de groep gaat staan en weinig aktieve invloed op de besluitvorming probeert uit oefenen.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2005, 09:24:33 door Castor_en_Pollux »

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 24-01-2005, 09:26:27 »
Niet helemaal mee eens; het zaad van de chaos is gezaaid. De mol heeft chaos ontketent en kán dus ook van afstand toekijken om te zien hoe de ego's over elkaar struikelen en de ene ton na de andere wordt geopend.

Mijn twijfel hierover is echter dat Victoria en Yvon zich ook afzonderen en daarbij wat verdachter 'kijken'.