Net zoals toen hij in het Kasteel toen iemand vroeg wie de mol was hij in de spiegel wees (of iig dat leek zo door de montage)
Hmhm.. dat was wat lastiger te zien ja. Maar dit was een vreemde scene vond ik sws.
Jim schrikt van de telefoon, neemt aan, en zit ineens in zijn auto naar het spiegeltje te kijken. Even later drinkt ie uit een flesje. Geen idee hoe lang dat bericht geweest is maar ziet er vreemd uit.
Ik vond dat Sander nogal resoluut op de microfoon afbeende, is er altijd een microfoon bij bingo?
Tja geen idee miss waren ze al even binnen en werden er net bingocijfertjes opgeroepen ofzo. Sander doet sws wel zijn best om medekandidaten verdacht te maken vind ik (zie die hele actie met Gijs oa. Overigens dit doen meerdere kandidaten, Roeland deed dit ook bij Yvon bijv aan tafel. Hij zei dat het vreemd was, Yvon ging in de aanval ('Hoezo vreemd?') en Roeland ging meteen in counterattack, Yvon in de defensie dwingend).
Dat vind ik ook bij Jim hij komt niet met excuses/uitleg ofzo maar hij probeert het gewoon af te wimpelen ('Jongens we zijn toch vrienden'etc), Ofwel mols ofwel hij vindt gewoon dat hij geen verantwoording schuldig is en wil zich niet laten opnaaien. Dat laatste kan natuurlijk ook heel goed.
Overigens vind ik het niets voor Jim om juist daar naar het toilet te gaan, of je moet een alibi willen hebben want je valt wel op bij al die dames.
Hij loopt werkelijk de hele dag water te drinken (terwijl het niet bepaald warm is daar) waardoor hij misschien continue overal binnenstapt om een toilet te bezoeken.
Nja miss was het wel het enige cafe dat openb was ofzo?
Ik heb sws vrij veel bejaarden gezien deze aflevering dus misschien is de populatie daar wel erg vergrijsd (sws de meeste jonge mensen gaan overdag aan het werk etc).
Leek wel een beetje een gezapige tent. Ik vond het sws een vage scene, want dan zouden die oudjes dus his every move hebben gevolgd..
Hij is daar alleen naar de wc gegaan maar heeft ergens anders een quiche gegeten ofzo? Och de productie kan toch snel effe de mensen ingeseind hebben of miss is hij daar idd wel even naar binnen geweest omdat het die oudjes op zou vallen en een alibi zou verschaffen.
Ik blijf het raar vinden dat het zo breeduit in beeld is gebracht, met name omdat Yvon aan het einde duidelijk meldt dat het allemaal onschuldig bleek te zijn (dus paranoďa van de andere kandidaten). Vreemd.
Vwb veel drinken, och miss doet hij dat sws en dat vele roken daar krijg je vast wel een droge keel van ook