En waar haalt Jim het geld vandaan voor een lunch. Krijgen ze zakgeld.
Ik weet nog van de vorige series dat de kandidaten een bedrag kregen, zou 1000 Euro zijn ofzo, waar ze het de hele 3 weken mee moesten doen.
In de eerste serie werd het geld met name door Deborah (toen DeMol) verspild, tot ze het bij 1 van de laatste opdrachten juist goed konden gebruiken. Ze moesten zo snel mogelijk naar Sydney(?). Er was maar net genoeg geld voor 1 treinkaartje, waar Deborah direct beslag oplegde. Hierdoor moesten de anderen liften en kwamen in tijdnood.
Of ze het gered hadden weet ik niet meer, net zoals ik nu deze opdracht beschreef, details weet ik niet meer exact.
In ieder geval lijkt het me waarschijnlijk dat ze nu ook weer zakgeld hebben gekregen.. hoe kunnen ze anders boodschappen doen.. Het is niet in beeld gebracht, ook niet duidelijk wie de Kas beheert (Yvon beheert alleen de Pot), was toen altijd wel strijd. Want DeMol kon toen ook geld uit de Kas laten verdwijnen.. door bv extra ansichtkaarten te kopen voor zieke mede-kandidaten (Sander kocht toch een kaartje voor Roeland?
Zo.