Jim is natuurlijk 't meest verdacht neergezet vanavond! Hij verwisselt 't koffertje zonder dat iemand 't merkt en zegt daarna dat hij eerder was dan Isabelle. Iedereen gelooft dit zomaar en dat levert de groep uiteindelijk veel minder geld op. Erg vreemd, maar zo duidelijk naar voren gebracht dat ik 't eik 'n beetje té verdacht vind en daarom weer niet zo mols. Ik ben er geloof ik nog niet zo uit over Jim.
Tja...... Ik vind Jim vandaag ook te mooi neergezet en toch kan ik er geen afstand van doen.
Hij heeft in ieder geval de gelegenheid gehad 2x minder geld binnen te halen.
De groep zet hem boven aan de lijst. Er werd op een gegeven moment gezegd: zet de mol bovenaan. Dat hij op 1 staat, zegt dat nu iets over zijn vertrouwen in de groep of juist niet??
Hij zit met mijn 2e kandidaat voor mol: Lottie in de eerste vrachtwagen en maken het dus voor de 2e groep "önmogelijk". Je maakt mij niet wijs dat ze dat niet geweten hebben......
Zowel Lottie als Jim zouden van te voren in deze opdracht geoefend kunnen hebben..... als hij/zij de mol is tenminste.
Door een hele goede tijd met weinig pionnen neer te zetten is er dus geld uit de pot verdwenen...
In de 2e opdracht heeft Jim het gewoon heel mooi gespeeld! Hij heeft kans gezien om de koffer te wisselen. Als hij de chaos gezien heeft rond Isabelle (ik heb de beelden al heel veel afgedraaid, maar durf het niet te zeggen) en geweten heeft van de wisseling (6000 euro!!), dan is alsnog een wisseling doen een zeer valse mollenstreek......
Ik heb er na vandaag weer een paar mollen bij .....