Auteur Topic: Jim is niet de mol!  (gelezen 176835 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Jim is (niet) de mol!
« Reactie #600 Gepost op: 11-02-2005, 10:51:10 »
('Oh een tent.. ja misschien toch wel erg fijn in deze koude natte nacht op dit eiland')
Niet echt onmols vind ik hem in die opdracht

Oh, dit stukje heb ik gemist dan blijkbaar.  :) Ik hoorde alleen het eerste stukje van 'een slaapzak dat is genoeg.' maar ik zal het nog eens (nog eens  :P) bekijken.  ::jaja::

Offline Sneakiej

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #601 Gepost op: 11-02-2005, 12:58:50 »
Ik heb van8 gedrooomd dat jim er vanavond uitgaat, hoewel jim niet mijn mol is zou ik het toch erg jammer vinden, dus ik hoop dat mijn droom "bedrog" is haha

Maargoed als jim vertrekt is er wel weer veel duidelijkheid over de sabotage in de roadtrain
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #602 Gepost op: 11-02-2005, 13:07:13 »
wat een nachtmerrie!  ::tandpastasmiley::

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #603 Gepost op: 11-02-2005, 14:56:50 »
Oh, dit stukje heb ik gemist dan blijkbaar.  :) Ik hoorde alleen het eerste stukje van 'een slaapzak dat is genoeg.' maar ik zal het nog eens (nog eens  :P) bekijken.  ::jaja::

hehe nee dat zegt ie niet letterlijk

Letterlijk zegt hij: "Slaapzakken.. dan hebben we geen tent meer nodig.."

(suggestie: 'Ohja een tent is wel een idee op dit natte koude eiland'denken de andere kandi's dan ;))

Maar goed het kan ook best zijn dat hij spartaans slapen in dat dunne jasje van hem geen punt vond natuurlijk ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #604 Gepost op: 11-02-2005, 14:59:13 »
Staat me ineens nog iets bij,

Jim zegt dat bij wie van de drie opdracht zijn tactiek 'Cool Joe' spelen is  ::regenboog::

Ok hoeft niks in te zitten (qua Joe Jacksons enzo) maar ik dacht ik meld het toch maar even  ;D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #605 Gepost op: 11-02-2005, 17:41:27 »

Maar goed het kan ook best zijn dat hij spartaans slapen in dat dunne jasje van hem geen punt vond natuurlijk ;D

Volgens mij bedoelde hij dat, wel een erg eeuh Jimiaanse uitspraak/gedachtegang op zich.  ::) maar het kan ook zijn wat jij zei.  ::jaja::

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #606 Gepost op: 11-02-2005, 19:44:11 »
Volgens mij bedoelde hij dat, wel een erg eeuh Jimiaanse uitspraak/gedachtegang op zich.  ::) maar het kan ook zijn wat jij zei.  ::jaja::

ach ja ;)

Misschien vliegt ie er vanavond wel uit.. zou best jammer vinden,vind hem wel humor meestal ;)

Maar ach dan kan Compuart eindelijk die champagne opentrekken waar hij al weken met smart op wacht ;D

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #607 Gepost op: 11-02-2005, 19:52:17 »

Misschien vliegt ie er vanavond wel uit..

Ik vermoed ook dat Jim vanavond het strijdtoneel gaat verlaten, als Cool Joe, dat wel.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #608 Gepost op: 11-02-2005, 22:15:26 »
Gelukkig zit hij er nog in. :)

Alhoewel ik hem wel weer minder verdacht vind dan vorige week. Gek eigenlijk, want hij heeft toch best raar lopen doen. :D

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #609 Gepost op: 11-02-2005, 22:27:41 »
Ik vond Jim heel verdacht doen, niet alles doorgeven met die telefoon en opeens het liedje niet meer weten, terwijl hij zingt :P ... Kijk het is dan wel zo dat hij anders 3 vragen goed kreeg, maar toch .....

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #610 Gepost op: 11-02-2005, 22:29:57 »
Ik verdenk op dit moment Jim en Yvon. Ze zaten allebei op goede positie om te mollen bij de laatste opdracht.
Toch bedankt!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #611 Gepost op: 12-02-2005, 01:26:48 »
Ik vond Jim heel verdacht doen, niet alles doorgeven met die telefoon en opeens het liedje niet meer weten, terwijl hij zingt :P ... Kijk het is dan wel zo dat hij anders 3 vragen goed kreeg, maar toch .....

Ja, heel verdacht..En tuurlijk weet de mol dat er een vrijstelling verdiend kon worden. Om de boel af te leiden hebben ze hem nog maar een keer als "hulpmol" ingeschakeld..!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #612 Gepost op: 12-02-2005, 01:53:06 »
Het is zo onderhand een vast item, Jim die aan de kijker uitlegt waarom de opdracht waaraan hij meedeed (of hetgeen hij zelf verkeerd deed) zo verlopen is.

Elke mogelijke verdenking neemt hij weg (of doet een poging daartoe) met zijn verklaringen welke wekelijks uitgebreid in beeld worden gebracht.

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #613 Gepost op: 12-02-2005, 01:54:46 »
Past wel in het beeld dat hij van zichzelf geeft: controlfreak.  ;)

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #614 Gepost op: 12-02-2005, 01:57:14 »
Past wel in het beeld dat hij van zichzelf geeft: controlfreak.  ;)

De meesten gaven aan zichzelf zo te zien, maar toch is het alleen Jim die al vanaf aflevering 1 een vast excuus-item heeft.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #615 Gepost op: 12-02-2005, 02:02:51 »
De meesten gaven aan zichzelf zo te zien, maar toch is het alleen Jim die al vanaf aflevering 1 een vast excuus-item heeft.

Tja, dan zal ie het wel niet zijn :\'(
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline bambam

• Forumlid
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
« Reactie #616 Gepost op: 12-02-2005, 02:49:13 »
Wat mij vanavond opviel is dat op het moment dat Jim de hotelkamer in Adelaide binnenkwam, dat hij pizza en pasta vond, dus hij liep als eerste naar binnen, anders kon hij dat niet vinden. Vervolgens lijkt het erop alsof hij de kamer binnenloopt waarbij iedereen al rondom de tafel zit waarop Jim het eten neerzet...

Waar kwam Jim vandaan?? ???

Offline martha

• Forumlid
« Reactie #617 Gepost op: 12-02-2005, 11:28:46 »
Jim kwam niet alleen met de boodschap: we hebben eten, pizza, maar ook dat er post was, of we hebben brieven.
Is hij zo nieuwsgierig dat hij steeds zoekt naar dingen, boodschappen en zo?
Aan de andere kant vind ik dat hij zich geregeld op de voorgrond plaatst (of door montage op de voorgrond geplaatst wordt) door zijn bevindingen en opmerkingen, en dan ligt het er daardoor wel wat dik bovenop.
Moeten we niet meer zoeken naar kandi's die zich minder opvallend gedragen, die minder aanleiding geven tot speculaties wie de mol is? Waar minder op gestemd wordt?

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #618 Gepost op: 12-02-2005, 11:31:09 »
Na Jim's optreden voor een vol Unley Oval weet ik het zeker, er schuilt geen James Dean in Jim. ;D
« Laatst bewerkt op: 12-02-2005, 18:14:11 door Castor_en_Pollux »

Offline billyboem

• Forumlid
« Reactie #619 Gepost op: 12-02-2005, 11:44:18 »
Ik wil even terug vallen op de spiegel-theorie. Aan het begin van dit forum heb ik al verteld dat Jim in Aflevering in in Lisse voor een spiegel staat. In aflevering 3 als Jim daar door de mol wordt gebeld kijkt hij in de auto naar zijn spiegel. In aflevering 4 staan er achter de meeste kandidaten in de biecht een spiegel, maar het is me pas weer opgevallen dat tijdens de test 2 kandidaten door een spiegel gefilmd werden: Yvon en je raad het al......Jim. Ik moet aflevering 2 er nog even op nakijken om te zien of daar ook nog iets van een spiegel in voor komt.

Ook ben ik deze aflevring eens gaan letten op de pet van Jim. Het viel me op dat als er geld verloren wordt zijn pet achterstevoren op zijn hoofd staat en op het moment dat er gewonnen wordt zijn pet met de klep naar voren staat. Het is me bij andere afleveringen niet opgevallen, maar daar ga ik nog eens extra op letten.

Het feit dat Jim ingeschakeld is als hulp-mol hoeft volgens mij niet te betekenen dat hij geen mol is, want dat sluit gelijk uit dat Yvon en Isabella ook geen mol zijn en dat lijkt me allemaal erg kort door de bocht. 
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.