Auteur Topic: Gijs is niet de mol!  (gelezen 71421 keer)

Offline Mollenvanger

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Gijs is (niet) de mol!
« Reactie #160 Gepost op: 2-02-2005, 15:03:06 »
Het zou kunnen dag gijs de mol is, maar kdenk het niet.

Als hij het wel is heb ik een hint:

Op de trein waar angela voor staat op het begin van afl. 3 staat: 358....
Met een beetje husselen kom je op 538 uit, hint????
Mollenvanger#1

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 2-02-2005, 16:20:16 »
Maar in de intro zegt men toch... de mol blijft altijd in het spel...
Lijkt me genoeg als spelregel.
Zeggen ze dat dit jaar ook nog ja?
In een buitenlandse reeks, waar de mol wél geëlimineerd werd en de volgende aflevering terugkwam, zei men dat niet meer. Enkel dat de mol alle vragen goed kon hebben omdat ie zelf de mol is, maar niet dat de mol er niet uit kan liggen.
Ik ga eens luisteren hoe ze het nu in deze NLreeks gezegd hebben...

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #162 Gepost op: 2-02-2005, 16:30:58 »
Zeggen ze dat dit jaar ook nog ja?
In een buitenlandse reeks, waar de mol wél geëlimineerd werd en de volgende aflevering terugkwam, zei men dat niet meer. Enkel dat de mol alle vragen goed kon hebben omdat ie zelf de mol is, maar niet dat de mol er niet uit kan liggen.
Ik ga eens luisteren hoe ze het nu in deze NLreeks gezegd hebben...

Ik heb het zowiezo al een keer gehoord dit jaar, maar ik ga ook er eens specifiek op letten. Als ze het dit jaar weer zeggen, kunnen we zowel Gijs als Roeland wegstrepen...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 2-02-2005, 16:31:08 »
dat betekent zoiets als... de mol zit tot het einde in het spel, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie niet eruit kan tussentijds om de rest op het verkeerde been te zetten.

In welke buitenlandse serie was dat eik robbie?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline sportlife

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 2-02-2005, 16:41:16 »
Het zou kunnen dag gijs de mol is, maar kdenk het niet.

super hint

Offline Wilco

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 2-02-2005, 16:44:27 »
zo kunnen we nog wel even door gaan:

Als de mol de deelnemers belt krijgt Yvon 5 goede vragen en een andere 3..
5 plus 3 = 8

dus 538!!!!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 2-02-2005, 17:22:08 »

Jaja, als je het beeldje voor beeldje bekijkt zie je dit ene beeldje er tussen zitten!!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #167 Gepost op: 2-02-2005, 17:44:28 »
Als Gijs de mol zou zijn, vraag ik me af hoe het dan zit met Roeland. Zou Gijs sowieso terugkomen? Was Roeland de mol en nu Gijs? Zou de ziekte van Roeland gespeelt zijn en hij al wist dat hij er na 2 (3) aflevering uit zou gaan? Dit laatste lijkt mij heel onwaarschijnlijk... Of zou Roeland ook nog terugkomen? t Is mij namelijk niet duidelijk of hij naar Nederland is. Als de reis met de kandidaten niet verantwoord is, lijkt me een thuisreis van 36 uur ook niet...
Maar goed, misschien staat dit allemaal al eerder vemeldt, maar heb net pas afl. 3 gezien op de video, dus moet nog even teruglezen.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Wilco

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 2-02-2005, 19:47:52 »
Vanvond de 1e aflevering nog eens bekeken... Waarom had Gijs een fototoestel bij zich?? En waarom maakte hij foto's van de bordjes?? De info die op de bordjes staan die krijgt de mol toch wel via de productie...

Mi is Gijs dus niet de mol....

Btw Sander had ook een fototoestel (mobiele telefoon) bij zich...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 2-02-2005, 20:44:43 »
Tja, als ik de mol was zou ik er ook gewoon foto's van maken. Natuurlijk krijg je die info wel, maar dan nog moet je hooghouden dat je het allemaal nog niet weet en doen alsof je die info dus zo goed mogelijk wil onthouden.

Offline campy

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 4-02-2005, 21:51:21 »
Jaja, als je het beeldje voor beeldje bekijkt zie je dit ene beeldje er tussen zitten!!

En waar moet dit toe leiden? Gijs zit toch niet bij 538, maar bij Yorin FM??

Offline MelanieV

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 4-02-2005, 21:55:25 »
Ik heb in hints op widm.nl nog een interessante hint gepost die naar Gijs verwijst...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #172 Gepost op: 4-02-2005, 21:58:59 »
En waar moet dit toe leiden? Gijs zit toch niet bij 538, maar bij Yorin FM??
Sander wel ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline dutchdeb

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 4-02-2005, 22:24:37 »
Technisch gezien heeft Gijs als hij de mol is bij elke opdracht meegedaan en is hij dus niet weggeweest. Bij opdracht in van afl.3 geeft hij als mol opdracht aan anderen om te mollen en was hij dus bij deze opdracht betrokken en bij opdracht 2 het wie van de drie spel kwam hij ook weer terug in het spel.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #174 Gepost op: 4-02-2005, 22:31:28 »
In eerste instantie (toen hij na Roelands vertrek, weer erin kwam -blijf ik een rare actie vinden-) dacht ik gelijk dat Gijs de mol is. Maar ik geloof in zijn irritaties en zijn onschuld....

De enige mollenstreek die ik zou kunnjen bedenken is dat hij steeds roept om actie en steeds met de vinger naar anderen wijst en daar misschien van profiteert.

Ik denk niet dat hem verweten kan worden dat hij op de laatste plaats staat omdat hij nog geblesseerd is van de 2e aflevering....
Of denken jullie dat dat juist een mollen streek is???

::regenboog::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #175 Gepost op: 5-02-2005, 00:55:10 »
waarom wou hij nou in ene het geld beheren? dat was toch niet echt nodig of wel?

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 5-02-2005, 09:29:50 »
wat ik echt heel raar vind, is dat de kandidaten nou niet te horen krijgen over of Gijs nog wel een mol KAN zijn. Misschien denken ze allemaal wel dat hij de mol niet KAN  zijn omdat hij ook de eerste  afvaller was, en zoals Angela uitlegd in aflevering 2 tijdens de afdaling van Victoria in de Kelly Hill caves, een mol gaat nooit uit het spel. ??? ??? ???

Maar aan de andere kant wat voor fucntie heb je nog in het spel (oke winnen)als je de mol toch niet kan zijn....

Iemand een verklaring of uitleg?  ::regenboog::

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #177 Gepost op: 5-02-2005, 09:37:35 »
gijs is gewoon een irritante eigen-wil-doordraver, hij is niet de mol, it's to obvious
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 5-02-2005, 09:39:57 »
Het lijkt erop dat gijs iedere willekeurige kandi had kunnen zijn, de eerste kandi die het slechts scoort zou sowieso terugkomen. De mol hoeft nooit echt de vragen in te vullen, hij blijft er toch in. Dus of gijs was gewoon de kandi die het slechts scoorde, of de makers hebben hem er doelbewust uit latengaan om verwarring te zaaien. Dat laatste lijkt me een beetje flauw en onnodig, er is al verwarring genoeg.

Gijs is volgens mij niet de mol. En dat gedoe van "ik ga dit anders niet trekken" slaat ook nergens op, want hij is een van de mensen die juist zijn stem nogal graag wil laten horen. Moest ook wel lachen dat jim vervolgens bot reageerde dat "dat hem geen bal kan schelen"...

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #179 Gepost op: 5-02-2005, 10:04:48 »
ja idd, jim had het bij het goeie eind, gijs moet niet zo zeiken, als hij er niet tegen kan gaat hij maar lekker weg

of wordt hij dan weer erin gegooid? ::)
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....