Auteur Topic: Gijs is niet de mol!  (gelezen 71398 keer)

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gijs is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 7-02-2005, 12:11:15 »
In proef met vrachtwagens zijn er maar 4 kandidaten betrokken. Dus erg weinig kansen voor de mol.

Dat is natuurlijk onzin.

Ten eerste omdat de crew bepaalt (door een of ander vaag opzetje van wie het sterkst in zijn schoenen staat)wie er uiteindelijk in de auto rijdt.

Ten tweede als het Gijs zou zijn, die door vrijwel iedereen onderaan i sgezet omdat ze het letterlijk namen, hadden ze de onderste 4 laten rijden.

Ten derde, als er gemold moest worden die ze op wat voor manier dan ook niet in de auto kunnen krijgen, bijvoorbeeld de nummer 5 (dus niet de 4 bovensten of de 4 ondersten)hadden ze 3 groepjes kunnen laten rijden, die dan weer gokt op de helft van de inhoud van de pot ofzo.

Er zijn zoveel draaien aan te geven....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #201 Gepost op: 7-02-2005, 14:19:41 »
Ben het met Dopey eens dat de redactie op laatste moment nog een draai kan geven wie wat doet.

Volgens deze theorie zou DeMol dus alleen nog maar Lottie, Jim, Marc-Marie of Sander kunnen zijn. De rest zouden we kunnen afstrepen, inclusief Gijs.

::jaja::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 7-02-2005, 14:54:49 »
Precies! Je gaat geen opdracht invoegen waarbij je de mol niet op z'n minst de kans geeft geld te mollen. da's te makkelijk geld weggeven. Dat lijstje was een farce omdat het te obvious zou zijn als Angela 4 kandi's zou aanwijzen. M.i. was het makkelijker geweest gewoon 4 teams te laten rijden en de 9e persoon de foto's te laten plaatsen.

Offline Penelope

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 7-02-2005, 16:06:02 »
Mensen,

Mag ik er gevoeglijk vanuit gaan dat er nog mensen zijn die Gijs als mol verdenken? Ik bedoel: wat is er gezegd over het feit dat hij het spel uit is geweest?
En wat is dan de theorie dat dat mag en dat de avro niet een opmerking daarover maakt?
Wij hebben met een aantal mensen nl. Gijs min of meer meteen geskipt aangezien hij weg was. Doet hij nu alleen als kandidaat mee?
Vertel ons waarom dit laatste niet zo hoeft te zijn en hij nog steeds voor mol kan doorgaan.

Bedankt,
Penelope and friends

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 7-02-2005, 17:17:32 »
Ik heb niet echt een theorie, maar waarom zou hij terugkomen als het alleen voor spek en bonen is? Zo'n rol is niets voor Gijs.

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 7-02-2005, 19:18:02 »
Ik verdenk Gijs ook nog als Mol. Gewoon door al die hints... het klopt voor mijn gevoel allemaal.

Offline lovesz_florian

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 7-02-2005, 20:34:41 »
misschien heeft het er niks mee te make maar misschien ook wel... gijs heeft natuurlijk ook het programma "Staverman ziet alles" gedaan en de mol ziet en hoort ook alles... misschien is het iets... en toch vind ik ook nog steeds de man van de "Messenger from the Mole" (die isabelle en jim belde) verdacht veel op gijs lijken.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 7-02-2005, 21:57:21 »
Het onderwerp heet Gijs is (niet) de mol en ik lees dat als Gijs is niet de mol, en daar praat ik over.
Wat die anderen doen dat ze nog steeds denken dat ie het wel is... geen idde   ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 7-02-2005, 22:53:18 »
Hebben we trouwens gehoord dat Angela Gijs speciaal vernoemde in haar introotje deze aflevering? "En één kandidaat krijgt het moeilijk...heel moeilijk!" Wat natuurlijk duidelijk op Gijs sloeg en zijn "ik trek het zo niet langer hoor". En ze zegt heel uitdrukkelijk 'kandidaat' ipv 'iemand', dus ik ga er mede daarom vanuit dat Gijs ook echt kandidaat is en dus niet de mol.  ::ohno::

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 7-02-2005, 22:54:46 »
kon ook op victoria slaan, want angela zei 1 kandi krijgt het extra moeilijk, en vic kreeg 1 goede vraag fout in haar test
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 7-02-2005, 23:00:34 »
Ik heb 't nog effe nagekeken en ze zegt: "En één kandidaat kreeg het heel moeilijk!" Lijkt me duidelijk meer op Gijs slaan dan op Victoria, want nergens blijkt uit dat zij 't echt moeilijk had door die ene foute vraag meer.  :-\\

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 7-02-2005, 23:09:22 »
Ik dacht dat het op Yvonne sloeg.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 7-02-2005, 23:51:35 »
zoals we nu weer merken niet is wat het lijkt:) iedereen vat het anders op:) precies de bedoeling van de makers (angela) hahahha
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #213 Gepost op: 8-02-2005, 00:08:21 »
Een gedeelte van de discussie lijkt te gaan over de vraag of Gijs de mol kan zijn.

Ik stel dat het essentieel is voor het spel dat elke kandidaat de mol kan zijn.
Gezien het feit dat Gijs meedoet als volwaardig kandidaat moet hij ook mol kunnen zijn.
Bij mijn weten is in het programma nergens meegedeeld dat Gijs in dit opzicht een uitzondering vormt. Als iemand Gijs uit wil sluiten als mol zal hij dat imo op basis van de akties van Gijs in het spel moeten doen.

Hooguit kan de vraag gesteld worden of het fair is Gijs twee kansen te bieden als kandidaat.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #214 Gepost op: 8-02-2005, 00:10:48 »
het zou kunnen zijn dat Roeland de mol was maar omdat hij zo ziek was dat hij het spel niet meer mee kon spelen werd Gijs als Mol aangewezen door Roeland ik weet het niej meer hoor haha maar mijn mol blijft Victoria Koblenko!

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 8-02-2005, 00:11:40 »
misschien...misschien mocht gijs wel terugkomen omdat er in de eerste 2 afleveringen zo weinig gemold was door de echte mol ofzo, waardoor het eigenlijk niet te doen was om daar de mol uit te halen..en mocht hij daardoor terugkomen...ofzo...(ja ik probeer nog steeds te begrijpen waarom die Gijs terug is)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #216 Gepost op: 8-02-2005, 01:01:56 »
Even nog over die koffertjes..Waarom zetten ze een streep daarop met lippenstif?? Dit word ook nog een door Gijs aangehaald...

Daarna heeft hij het weer over de koffertjes..Terwijl wij te zien krijgen dat de hele opdracht al afgesloten is... Gijs hinkt dan door dat winkelcentrum

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 8-02-2005, 15:56:56 »
Volgens mij is Gijs er gewoon uit geweest om te trainn ofzo....

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #218 Gepost op: 8-02-2005, 22:17:26 »
Een gedeelte van de discussie lijkt te gaan over de vraag of Gijs de mol kan zijn.

Ik stel dat het essentieel is voor het spel dat elke kandidaat de mol kan zijn.
Gezien het feit dat Gijs meedoet als volwaardig kandidaat moet hij ook mol kunnen zijn.

Daar ben ik het helemaal mee ns. Hoe waarschijnlijk of onwaarschijnlijk het ook lijkt, in het spel is iedereen potentieel mol.
Voor mij staat het niet ter discussie.

Ik heb niet kunnen opmaken bij de kandidaten of mede mollen :-) dat hier twijfel over is.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 11-02-2005, 11:18:34 »
Gijs is de mol niet. Hij is de enige die nog een beetje orde in de chaos wil scheppen. Heb de aflevering vanochtend nogmaals herbekenen en mij viel op dat Gijs opperde toen de formulieren werden uitgedeeld maar wat in te vullen en niet een plan daarvoor te bedenken. De mol zou juist willen dat hij/zij bovenaan komt te staan om daar het spel te beïnvloeden. Dit spreekt totaal niet voor Gijs. Daarnaast zijn opmerking tijdens het strandspel in aflevering 2, over dat ze eerst de laagste ton moeste openen, ook al zo onmols, dat ik door Gijs nu wel langzaam een streep durf te zetten. Maar hij zou wel ver kunnen komen (wordt het met m'n pool nog wat ;D)