Auteur Topic: Gijs is niet de mol!  (gelezen 71394 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Gijs is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 15-02-2005, 13:01:34 »
Nee, op internet zitten alleen de hele fanatieke, de gewone kijker zal Gijs wel verdenken. Daarnaast blijkt dat hij bij de kandidaten ook wel verdacht wordt.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #261 Gepost op: 15-02-2005, 13:13:33 »
De informatie uit de vooruitblik wordt wel fanatiek overgeslagen. Hoe vaak Isabelle b.v. al de afvaller was bij velen, terwijl de opdracht die Isabelle toont niet in de aflevering van die komende week zat....  ;D
Ik denk niet dat jouw aanname dat deze pool een totaal ander beeld geeft dan een willekeurig andere doorsnede van de bevolking, klopt,  volgens mij is hier wel degelijk een trend te zien. ;)

Alleen al het feit dat Gijs bij zo weinig mensen verdacht wordt, vindt ik verdacht.  ::vergroot::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #262 Gepost op: 15-02-2005, 13:52:51 »
Och, ik doel meer op de 'ik kijk eens een aflevering mee'-mensen die zullen Gijs vast wel verdenken. Bovendien hoor ik nog steeds de 'Gijs heeft Roeland vervangen'-theorie gonzen  ::tandpastasmiley::, maar goed je snapt wat ik bedoel.  :)

Offline wimpie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #263 Gepost op: 18-02-2005, 20:53:30 »
IK heb nog een andere theorie Gijs is al in Australie geweest met Veronica goes down under.Veronica is nog ff radio 538 geweest toen ze niet meer uit mochten zenden.bij de line up kwam er bij hem voo uit als je de nummers omzet in letters (veronica omroep organisatie) De muziekhint afl2 is door opa weet het beter bewerkt en het lijkt de veronica jingle.
Het is maar een idee.

« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 20:55:53 door wimpie »

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #264 Gepost op: 18-02-2005, 23:05:40 »
Nee, niet de Mol... gelukkig. Niet dat ik het hem niet gun, maar ivm de terugkeer-actie...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline pitta

• Forumlid
Re: Gijs is niet de mol!
« Reactie #265 Gepost op: 18-02-2005, 23:38:08 »
daaag Gijs ::joehoe::

( en hij hoeft nu echt niet mer terug te komen hoor :P)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 18-02-2005, 23:40:51 »
Gijs was de mol niet, dat was duidelijk. Een mol probeert de verdeling van opdrachten te beinvloeden en gaat daar niet als een zoutzak bijzitten. Vond 'm de laatste afleveringen zeker een leuke kandidaat, kwam vandaag niet uitgebreid in beeld. Jammer dat hij eruit is, maar er moeten eenmaal mensen uit en dan maar Gijs, beter dan MM of Sander.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 19-02-2005, 18:13:07 »
Gijs was vanaf het begin al niet mijn mol. En ook niet toen hij terug kwam. En nou kan ik ook niet zeggen dat ik het erg of vervelend vind dat hij eruit ligt. Eerder gezegt ben ik blij dat hij eruit is.  ::ok:: Hij kon me toch zo zeuren!!!

Voor het geval dat Gijs dit leest: Ik meende het niet zo gemeen als het klinkt hoor.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline oompah loompah

• Forumlid
  • floating on cloud nine
« Reactie #268 Gepost op: 19-02-2005, 22:26:12 »
ik vond hem wel een toffe, jammer dat hij eruit is. Maar ik vind het bij altijd jammer als er iemand uit is. Had hem even verdacht toen hij terugkwam, met het oog op een zieke Roeland, maar het lag te voor de hand.

Dag gijs, we zullen je missen!  ::joehoe::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 19-02-2005, 23:38:21 »
Voor het geval dat Gijs dit leest: Ik meende het niet zo gemeen als het klinkt hoor.
;D Hij zal het ws wel lezen ja, hij heeft ons vandaag iig verteld dat ie regelmatig op het forum komt! ::vergroot:: Maar hij kon er ook wel weer om lachen dat sommige forummers hem tof vonden en sommige hem juist niet konden uitstaan...

Ik ben iig meer fan van hem geworden nadat ik hem vanmiddag gesproken heb! ::ok:: Dus wel jammer dat ie eruit is, maar idd, dat zou voor iedereen jammer zijn, en nu is dan tenminste eens écht duidelijk dat zn zere knie echt niet fake was... ::) ;) En we zien hem wel weer op de fandag (hopelijk)! :D

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 20-02-2005, 00:06:44 »
... En we zien hem wel weer op de fandag (hopelijk)! :D

Jaaaaaaaaaahh! Gijs rules!!!!  ::love::
(na zaterdagmiddag dan he?  ;D)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 20-02-2005, 00:12:47 »
Nou eerst was ie ook wel al leuk maar nu zeker weten een stuk leuker! Milk als hoofdsteun gebruiken ::rofl:: dat zag er ook errug grappig uit ;)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #272 Gepost op: 20-02-2005, 12:20:12 »
gijs is een topper  ::ok::
ik had een bloedhekel aan em, maar in widm viel ie me reuze mee  :)

hij is ontzettend fluffy!  ;D

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 20-02-2005, 15:58:47 »
Gijs is top! Wel komen op de fandag he! ;)

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #274 Gepost op: 20-02-2005, 19:45:30 »
Ik heb nooit een hekel gehad aan Gijs (vond hem al jummie tijdens Countdown  ;)), maar dat hij de mol niet was, was voor mij al heel lang duidelijk. Ik had ook al zo'n gevoel dat hij niet zou gaan winnen. Naar mijn idee snapte hij niet veel van het spel. Niet verkeerd bedoeld, maar je zoekt toch echt in je eentje en telkens het overleggen en pacten sluiten etc. kan dan echt niet. Jammer dat hij eruit is (mag hem graag zien), maar het is niet anders. Ik hoop wel dat hij er 3 april is  ::love::

::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #275 Gepost op: 20-02-2005, 20:29:31 »
Nou eerst was ie ook wel al leuk maar nu zeker weten een stuk leuker! Milk als hoofdsteun gebruiken ::rofl:: dat zag er ook errug grappig uit ;)

Ja, wie wil mij nou niet als hoofdsteun gebruiken  ;)

::rofl::
No Milk today???

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #276 Gepost op: 24-03-2005, 10:18:05 »
een dagje te laat, maar toch ::bravo:: Gefeliciteerd Gijs ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #277 Gepost op: 24-03-2005, 17:41:34 »
Idd :D

Van harte, Gijs met je 39ste !!  ::bravo:: ::bravo::

Dat je er maar een heel mooi jaar van maken gaat- en volgend jaar met heel veel plezier en tevredenheid op de afgelopen 10 jaar mag terugkijken ;)  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 24-03-2005, 20:12:25 »
Gijs, van harte!