Hallo mensen trouwens, ben nieuw hier
Ik vindt het allemaal heel verwarrend.. Ik snap het doel van de crew ook niet echt om het ZO ingewikkeld te maken, aangezien er geen touw aan vast te knopen (zo'n beetje alle therorieen kunnen vrij simpel ontbonden worden).
Het zou er wel dik bovenop liggen, en geen leuke WIDM serie zijn als Gijs idd de mol zou zijn, daarom hoop ik dat ook niet.. Maar wel iets dubbels viel me op aan het interview van Roeland; in het bericht op de website staat letterlijk: "Het zag er naar uit dat ik minstens drie afleveringen zou missen en bij een programma als ‘Wie is de mol?’ is dat veel te veel. Ik zou teveel van het spel missen.
Misschien komt er nog eens een herkansing?"
Dat, in tegenstelling tegen het interview wat te bekijken is, terwijl hij nog in Australië is, waarin hij zoiets zegt van: "
Ontzettend jammer dat ik niet meer kan meedoen, en ik kan ook niet meer terugkomen, en ook niet mag terugkomen"
Een beetje tegenstrijdig als je bedenkt dat het interview eerder is gedaan, waarbij hij dus niets erover wist, en het interviewtje (wat naar mijn idee) later is geschreven door hem (te zien aan het feit dat het weer beter met hem gaat).
Zou het dus kunnen zijn dat ook HIJ weer treug zal komen.. NOG verwarrender, en ik hoop ook dat het niet zo zal zijn, daarnaast hadden ze wel het contract ofzo mogen vrijgeven, MAG Gijs wel de mol zijn en uit het spel geweest zijn, zou er een reservemol zijn? (wat me overgens sterk lijkt, kijk naar George, die heeft enorm veel info over het spel gekregen, en ook dingen als waterskieën geleerd, en zijn hardslag omhoog kon krijgen).
Een hoop dingen heel dubbel, en ik vindt dit geen leuke zet van de Crew, want niemand weet nu nog wat hij/zij moet denken, en de theorieën van veel mensen kloppen niet meer (ookal waren ze fout) het is gewoon niet meer duidenlijk.
Ik hoop dat er snel verandering in komt, maar zoals het er nu uitziet kunnen we dus iedereen eruit schoppen, waardoor de deelnemers hun mol wegstrepen, en zijn ze een dag later terug? Beetje dubbel allemaal..
Nouja.. onsamenhangend verhaal maarja
Hopelijk snel meer duidenlijkheid