Auteur Topic: Gijs is niet de mol!  (gelezen 71404 keer)

Offline Andreh6

• Forumlid
Re: Gijs is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 11-02-2005, 16:39:30 »
op angela's eigen site staat bij het gastenboek:

Van: Gijs Staverman
Hallo iedereen!! Angela, ik wil je heel erg bedanken dat je ons hebt "gesteund" tijdens Wie is de mol? Bedankt daarvoor!!!

ons? dan zijn dat dus de kandidaten. anders had hij wel "MIJ" neergezet.

Gijs is NIET DE MOL

Offline Belli

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #221 Gepost op: 11-02-2005, 17:04:47 »
Ik heb niet echt een theorie, maar waarom zou hij terugkomen als het alleen voor spek en bonen is? Zo'n rol is niets voor Gijs.

Hij is toch zowieso kandidaat, dus hij kan alsnog de Mol ontmaskeren & winnen. Niks geen spek & bonen  :P
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #222 Gepost op: 11-02-2005, 17:15:52 »
Gijs en Angela op Yorinfm...

Ze vertellen dat Gijs niet terug mochtkomen als het niet geraden was...
Gijs mag er nu nog niks overzeggen.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2005, 17:18:32 door Pierce_Brosnan »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #223 Gepost op: 11-02-2005, 17:19:13 »
Waarom ontbreekt Gijs Staverman op teletekst, zijn naam wordt niet genoemd, die van de andere 9 wel.  ::jaja::

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 11-02-2005, 17:29:11 »
Waarom ontbreekt Gijs Staverman op teletekst, zijn naam wordt niet genoemd, die van de andere 9 wel.  ::jaja::

Die medewerker heeft na aflevering 1 niet meer de moeite genomen om de serie te volgen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #225 Gepost op: 11-02-2005, 17:32:23 »
LINK: http://teletekst.nos.nl/gif/238-01.html

@Chriz: Niet dus... want de afvallers worden ook genoemd  ??? raar

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 11-02-2005, 17:35:24 »

Hallo iedereen!! Angela, ik wil je heel erg bedanken dat je ons hebt "gesteund" tijdens Wie is de mol? Bedankt daarvoor!!!

Gijs is NIET DE MOL

Ja, denk je echt dat de Mol gaat schrijven "mij"? Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk  ???

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 11-02-2005, 17:37:13 »
LINK: http://teletekst.nos.nl/gif/238-01.html

@Chriz: Niet dus... want de afvallers worden ook genoemd  ??? raar

Inderdaad raar. Voor een beetje serieuze verslaglegging hoeven we dus ook niet meer bij de NOS te zijn.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #228 Gepost op: 11-02-2005, 17:38:12 »
Ik denk zelf van niet, maar dat zou natuurlijk ook kunnen betekenen dat er twee mollen zijn... (waarvan Gijs 1 is.)  ;D

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 11-02-2005, 18:17:11 »

Gijs is NIET DE MOL
  Ga niet in op dit berichtje!! Want dit berichtje heeft een vervelende klasgenoot van mij gedaan!!! Het spijt me!! Ik ben nu heel boos op diegene!!!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #230 Gepost op: 11-02-2005, 18:40:54 »
  Ga niet in op dit berichtje!! Want dit berichtje heeft een vervelende klasgenoot van mij gedaan!!! Het spijt me!! Ik ben nu heel boos op diegene!!!
Waarom? ??? Hij mag toch ook gewoon zijn theorien kwijt op dit forum... (Behalve als het berichtje niet op de site van Angela staat natuurlijk.)

en hij heeft niet je account gebruikt of zo...

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 11-02-2005, 22:42:42 »
Gijs wilde heel graag bij de controlfreaks zitten (paste hij m.i. ook wel :P), maar liet zich daar op één of andere manier uitstemmen. Door Yvon waarschijnlijk.

Ik geloof al een tijdje niet meer als Gijs als Mol, maar hij kwam wel heel verdacht lachend de hotelkamer binnen na de verloren opdracht. De rest keek zwaar teleurgesteld.

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #232 Gepost op: 11-02-2005, 22:49:25 »
Ik geloof al een tijdje niet meer als Gijs als Mol, maar hij kwam wel heel verdacht lachend de hotelkamer binnen na de verloren opdracht. De rest keek zwaar teleurgesteld.

Foto op WIDM.nl:

Offline wimpie

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 11-02-2005, 23:14:20 »
Misschien heeft Gijs wel zo'n lol omdat hij er eigenlijk al uitligt afl 2 En er weer in zit als hulpmol.Het lijkt me niet eerlijk als hij uiteindelijk zou winnen terwijl hij eigenlijk al thuis had moeten zitten.Ik denk dat Jim of Lottie echt de mol zijn.

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 12-02-2005, 01:27:31 »
Gijs heeft in deze aflevering een uitspraak gedaan die bijna regelrecht uit muzikale hint nr 2 lijkt te komen, als hij zegt dat hij nu eenmaal niet kan zingen. Weet even niet meer precies wat hij zegt, maar ik moest direct aan deze zin denken:
Citaat
Can’t sing but I’ve got soul

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 12-02-2005, 02:55:25 »
Gijs heeft in deze aflevering een uitspraak gedaan die bijna regelrecht uit muzikale hint nr 2 lijkt te komen, als hij zegt dat hij nu eenmaal niet kan zingen. Weet even niet meer precies wat hij zegt, maar ik moest direct aan deze zin denken:
Citaat
Can’t sing but I’ve got soul
Hij zei "Ik ben een discjockey. Ik draai dit soort plaatjes, ik zing ze niet".

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 12-02-2005, 09:58:11 »
Ik vind dat Gijs eigenlijk net als Roeland naar huis moet gaan wegens ziekte. Het is toch gewoon niet leuk dat veel opdrachten mislukken (kan niet graven op het strand, gaat niet door de grot, doet niet mee aan afl. 3, rijdt niet in de truck omdat 'stevig in je schoenen staan' ook letterlijk kan betekenen, en zorgt voor vertraging tijdens de cruciale laatste minuten van de laatste aflevering) door Gijs, zonder dat de mol dus iets hoeft te doen?

OF denk ik gemeen? ;D

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 12-02-2005, 10:12:11 »
Ik vind dat Gijs eigenlijk net als Roeland naar huis moet gaan wegens ziekte. Het is toch gewoon niet leuk dat veel opdrachten mislukken (kan niet graven op het strand, gaat niet door de grot, doet niet mee aan afl. 3, rijdt niet in de truck omdat 'stevig in je schoenen staan' ook letterlijk kan betekenen, en zorgt voor vertraging tijdens de cruciale laatste minuten van de laatste aflevering) door Gijs, zonder dat de mol dus iets hoeft te doen?

OF denk ik gemeen? ;D

Moet nu denken aan het dagboek van Julien, waar hij en Ferdi zich verbazen over de allereerste opdracht, volgens hen zijn ze wat tijd betreft erg gematst door de crew (dachten zeker een half uur, om de 1e opdr. zeker goed te laten verlopen), dat kunnen ze hier natuurlijk ook doen als werkelijk blijkt dat Gijs echt zo veel last heeft van zijn knie, wij als kijkers hoeven dat natuurlijk niet perse te zien, want hier ging het zelfs echt maar om enkele minuten. En dan nog te denken aan Gijs zijn (gepeelde?) gedrevenheid. ??? Zou hij echt niet harder hebben kunnen lopen? hebben we hem echt niet in een ander opdracht harder zien lopen?

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 13-02-2005, 16:14:01 »
Ik heb net ff gescrolled hier maar kan het zo gauw niet vinden of het al gemeld was maar Gijs en angela waren bij Stenders op Yorin, tenminste gijs was daar en Angela aan de tel en zij vertelde dat ze het gewoon lullig vonden om iemand zo snel naar huis te laten gaan maar zijn lot lag in handen van de groep, zijn naam moest goed geraden worden maar het was bewust heel makkelijk. Als ze het niet hadden geraden was hij dus ook niet teruggekomen, aldus angela.
Daarnaast vertelde ze dat er op internet hele theorien zijn over dat zij zelf de mol is ::rofl:: Is dat hier?? :o
Maar ook dat ontkende ze dus, als ze het wel was zou ze het dan zeggen? ::)
Goed anyway, dacht ik meld het ff

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #239 Gepost op: 13-02-2005, 16:27:21 »
Citaat

Tja wanneer lacht Gijs niet.. ::ohno:: Hij lijkt alles wel erg grappig te vinden eigenlijk.

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you