Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 211291 keer)

Offline Quuipo

• Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #420 Gepost op: 20-02-2005, 14:03:55 »
MIsschien een item voor de veiling: een kijker waarmee je gegarandeerd de mol ziet.

Het is ook nooit goed he. Volgens de een is lottie de mol niet omdat het TE opvallend is, en volgens de ander is lottie de mol niet omdat ze TE ONopvallend is  ::jaja::

Het lijkt wel of Lottie alle voorgaande mol afleveringen heeft gekeken en zich heeft ingeleefd in de kandidaten - die george referenties vind ik erg treffend, als wel die "TCHACK" van de krokodillen.

Wat mij nog was opgevallen qua kledingkeuze van lottie is dat ze bij de wie van de drie opdracht in trekking outfit zat, ze kon zo op wandeltocht in de bergen. Alle andere kandi's hadden casual kleding. Lottie lijkt wel erg voorbereid op bijvoorbeeld grottenkruipen.

edit: ff screenshotje, bedankt widm.com  ::tandpastasmiley::

zou niet misstaan in de bever zwerfsport catalogus  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2005, 14:10:12 door Quuipo »

Offline ReneB

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #421 Gepost op: 20-02-2005, 14:08:46 »
In het radio fragment geeft Lottie aan dat ze single is, maar Lodewijk heeft het ook over een trouwring aan de middelvinger.

Waarom draagt Lottie een trouwring met de betekenis dat ze vreemd mag gaan?
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Lola

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
« Reactie #422 Gepost op: 20-02-2005, 14:40:54 »
Misschien is dit al iemand opgevallen maar ik had geen tijd om alles terug te lezen...

In het introductie filmpje als WIDM begint zie je van iedereen een fragmentje..alle fragmentjes zijn boven de grond.(Gijs in helikopter,Yvon op de boot..) en die van Lottie, of de foto van Lottie in dit geval ,is opgenomen onder water...en wat leeft er onder de grond?Juistum..de mol!!

Misschien slaat het echt nergens op maar ik vond hem wel leuk gevonden van mezelf... ::rofl::
back again..

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #423 Gepost op: 20-02-2005, 14:45:08 »
ik vind de kledingkeuzes sowieso erg vreemd..
zoals laatste aflevering, droegen er 2 gewoon een ROK.. stel dat ze weer zo'n opdracht krijgen als in de grot, of dat ze op een ladder moeten klimmen, of weet ik wat, alles kan in de mol  :)
persoonlijk zou ik dan niet zo snel ee rok aantrekken ofzo..  :-\\

Offline Knabbel

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 20-02-2005, 14:49:48 »
Ze had natuurlijk weer 'n heeeeeel verdachte uitspraak bij 't stuntvliegen: "Nu heb ik ik een keer écht mijn best gedaan, geloven ze het niet!"  Een keer m'n best gedaan? Dat zou je altijd moeten doen!  ;)

Mij is deze uitspraak van Lottie ook opgevallen.

De letterlijke complete tekst luidt:

Ik heb serieus echt m'n best gedaan om te zeggen wat ik voelde. Ik hoor dat mensen daar aan twijfelen, en daar baal ik ontzettend van, WANT NU HEB IK EEN KEER ECHT M'N BEST GEDAAN, ECHT ECHT WAAR, en dan nog denken mensen dat ik gespeeld heb!

Lottie is de mol! ::jaja::       ::ok::

Offline mivabre

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 20-02-2005, 15:42:51 »
Hey ,ik had ook al op widm.nl zo'n uitspraak gedaan en kreeg als reactie dat roeland ook ondergronds was,maar kwam tot ontdekking dat lottie duikt,oftewel onderduikt(???)en vroeg me ook af of er wel een opdracht komt van onderwater,dus we wachten maar af en ben blij dat ik niet de enigste ben met die theorie,

de koningin

• Gast
« Reactie #426 Gepost op: 20-02-2005, 17:21:02 »
 ??? Ben nieuw hier, maar ben het eens met enkele voorgangers, dat Lottie wel erg opvallend aangaf haar best te hebben gedaan. Is dit een streek of is ze op een bijzondre manier aan het acteren? ::regenboog:: help!
« Laatst bewerkt op: 20-02-2005, 20:01:52 door de koningin »

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #427 Gepost op: 20-02-2005, 19:46:00 »
dit vind ik altijd een beetje gewaagde theorieen, want je moet maar net een shirtje vinden waar toevallig iets op staat wat naar jouw mol-zijn kan verwijzen..
en wat dan te denken van marc-marie's 8181?  :)
Ik ben ermee akkoord dat Lottie geen cc t-shirt gaat zoeken om aan de muzikale hint te voldoen.
Imho is de 10CC muzikale hint gemaakt nadat alle montagewerk klaar was.
De producenten hadden toen uiteraard het cc t-shirt van Lottie opgemerkt en aan de hand daarvan de muzikale hint samengesteld.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #428 Gepost op: 20-02-2005, 20:31:35 »
??? Ben nieuw hier, maar ben het eens met enkele voorgangers, dat Lottie wel erg opvallend aangaf haar best te hebben gedaan. Is dit een streek of is ze op een bijzondre manier aan het acteren? ::regenboog:: help!

Vind ik ook raar ja, en waarom in een biecht zich wel verdedigen, dit zien alleen de kijkers. Nu dacht ik voorheen dat dat juist de manier was om ons op een dwaalspoor te brengen.

Maar degene die dit steeds deden zijn nu ook uit het spel.
Dus geen dwaalspoor...Sander, Yvon, Isabelle en Lottie zien we dit steeds doen.
Ze laten ook geregeld horen dat ze verdacht worden..Geen mollen lijkt me  ::vergroot::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline denollie

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 21-02-2005, 10:25:49 »
ik stel mij de vraag of iemand al een analyse heeft gedaan van het %aantal juiste antwoorden van de kandidaten...

GEGEVEN
(i) de MOL heeft altijd al zijn/haar antwoorden juist
(ii) Lottie heeft niet meegestemd in aflevering 4 (wegens vrijstelling)
(iii) Lottie heeft wel meegestemd in aflevering 5
STEL: Lottie is de MOL

Als Lottie de MOL was, dan is het (zo goed als) onmogelijk dat het % in aflevering 4 hoger ligt dan het % in aflevering 5, niet?

Of zit ik er weer helemaal naast?

Offline happyme

• Forumlid
« Reactie #430 Gepost op: 21-02-2005, 10:29:47 »
ik stel mij de vraag of iemand al een analyse heeft gedaan van het %aantal juiste antwoorden van de kandidaten...

GEGEVEN
(i) de MOL heeft altijd al zijn/haar antwoorden juist
(ii) Lottie heeft niet meegestemd in aflevering 4 (wegens vrijstelling)
(iii) Lottie heeft wel meegestemd in aflevering 5
STEL: Lottie is de MOL

Als Lottie de MOL was, dan is het (zo goed als) onmogelijk dat het % in aflevering 4 hoger ligt dan het % in aflevering 5, niet?

Of zit ik er weer helemaal naast?

Is het wel zo dat de antwoorden van de mol allemaal goed gerekend worden? Of tellen ze niet mee met de score? Ik zou het niet weten, ik denk eigenlijk dat ze buiten beschouwing worden gelaten.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 21-02-2005, 10:39:52 »
De antwoorden van de mol tellen wel mee denk ik, maar de mol kan die natuurlijk manipuleren om invloed te hebben op het percentage. Dus hij/zij kan ze ook allemaal fout invullen om 't percentage omlaag te brengen. Dus ik denk niet dat we uit de percentages kunnen concluderen dat Lottie de mol niet is. Ze kan net zo goed in aflevering 4 ook al alles fout hebben beantwoord, dus maakt 't voor 't percentage dan niets uit dat ze in aflevering 5 niet mee heeft gedaan aan de test.

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 21-02-2005, 10:42:50 »
wat ook zo is, in de voorgaande afleveringen werden van de hulpmollen foute vragen goed gerekend, in deze aflevering waren geen hulpmollen dus ook geen extra vragen goed. Dan kan net het percentage beinvloed hebben.

Dit gecombineerd met het feit dat er veel individuele opdrachten waren dus je kan niet op de verkeerde mol zitten en toch de vraag goed hebben (zoals zat de mol in de zangopdracht bv,).

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #433 Gepost op: 21-02-2005, 11:29:16 »
Het is een zeer grote vraag of de antwoorden van de mol worden meegerekend of niet (los ervan of Lottie nue de mol is of niet).

Bij de laatste test hadden ze 38% van de vragen goed, dit betekent dat 45 of 46 vragen goed zijn beantwoord van de 120 die gesteld zijn.
46 maar dus.
De aflevering ervoor waren er door de vrijstelling van Lottie net zoveel vragen, ook 120 en toen haalden ze 40%, is dus 48 vragen goed (eigenlijk maar 45 want 3 foute antwoorden van Jim werden omgezet in goed).

De mol heeft dus een gigantisch machtswapen in handen bij de test omdat er maar zo weinig vragen door anderen goed worden beantwoord.
De mol kan zomaar even 20 vragen of goed, of juist fout beantwoorden.

Stel nu Lottie is de mol en de antwoorden van de mol tellen mee voor het percentage.

De vorige aflevering (afl.5) deed ze niet mee met de test vanwege vrijstelling.
De overige kandidaten (inclusief Victoria) hadden 48 van de 120 vragen = 40% goed (na correctie van de 3 van Jim eigenlijk maar 45 van de 120 = 38%)

De laatste aflevering (afl.6) hadden ze 45 of 46 van de 120 vragen goed = 38% (N.B. ik heb in het topic over aflevering 6 al eens uitgelegd dat ze de laatste test eigenlijk beter of net zo goed  hadden gemaakt en dat er dus helemaal geen 2 afvallers zouden moeten zijn. Alleen door de 3 cadeau vragen van Jim valt het percentage hoger uit).

De mol kan de test het best beïnvloeden door afwel alles goed, danwel alles fout te beäntwoorden.

Het gemiddelde aantal goede antwoorden bij afl.5 was ongeveer 7,5. Ervan uitgaande dat Vicoria als afvaller daar duidelijk onder zit kan zij dus niet meer dan hooguit 3 of 4 vragen goed hebben gehad.

Door nu Lottie als mol te zien die de laatste test (zonder Victoria maar met Lottie) alles fout doet scheelt dat idd net die 3 of 4 vragen verschil tussen de vorige en de laatste test.

Conclusie:

Wat het maken van de test betreft zou het zeer wel mogelijk zijn dat Lottie de mol is. Ze heeft dan gebruik gemaakt van haar vrijstelling door de andere kandidaten op eigen kracht een percentage neer te laten zetten en doet bij de volgende test alles fout zodat ze nog onder het resultaat van de laatste afvaller (Victoria) komt en brengt daarmee met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het percentage omlaag.

Er zijn echter een paar vragende kanttekeningen bij deze redenering.

1) Tellen de antwoorden van de mol wel mee voor het percentage?
2) Bij Jim werden 3 fout beantwoorde vragen goed gerekend maar hoe rekenen ze die door in het totaal (kan namelijk ook puur een individuele bonus voor Jim zijn, los van het totaal percentage)?
3 Wie is de mol? (als iemand me nu even de naam van de mol geeft via PM of zo dan kan ik mijn rekensom afmaken ;D).

« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 11:32:39 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline JanJan

• Forumlid
  • Reality is verslavend!
« Reactie #434 Gepost op: 21-02-2005, 11:54:35 »
Volgens mij tellen de antwoorden van de mol wel mee en kan hij/zij hierdoor het aantal percentages beinvloeden. De mol hoeft niet persee graag twee kandidaten willen wegsturen. Hoe kleiner de groep, hoe meer zij opvalt.
JJF

Offline Hondje

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 21-02-2005, 14:43:18 »
Ja ja ja lottie is verdagt hoor :P heel verdacht >:D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #436 Gepost op: 21-02-2005, 16:28:38 »
Lottie was de vorige aflevering heel verdacht. Het verdachts van al. Gevolg: een aantal kandidaten beginnen haar te verdenken en stemmen op haar.
En ze hebben minder procent vragen correct! Lottie is niet De Mol, denk ik. Want als ze op Lottie gingen stemmen na zo'n verdachte dagen betreffende haar en zij is idd De Mol, dan zou het percentage hoger liggen.

Offline Hondje

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 21-02-2005, 18:12:46 »
ja sorry ik denk ook niet meer dat zij het is ???

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 22-02-2005, 11:32:16 »
Ik ben Lottie af.

Ten eerste omdat ze te verdacht in beeld wordt gebracht.
Ten tweede vanwege de opdracht met de trein, toen MM niet op zat te letten, wees ze hem daarop. Als mol zijnde zou je hem eerder afleiden.

Lottie gaat wel winnen...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 22-02-2005, 11:41:45 »
dopey! NEE! hoe kun je dat zeggen  :o

op wie ben je nu over dan? (toch niet sander? :P)