Ze zegt iets als: 'Marc-Marie heeft een tas gemist, de stekers hebben maar 1 tas gepakt en wel 4 of 5 gemist. Ik heb eigenlijk alles goed gedaan!' Waarna ze heel vreemd lacht.
Is ook weer echt zo'n molopmerking. Ze zegt namelijk eigenlijk: 'omdat anderen al genoeg fout deden, kon ik gewoon mijn best doen en zo onmols overkomen'
Hm ik hoop het niet.. lijkt me wel een erg passieve mol dan
Tja Lottie is wel vreemd ja, ze hangt constant de onschuldige uit en beweert dat zij eigenlijk alles wel goed doet terwijl de rest alles lekker vermold heeft. Zou ik jammer vinden als dit achteraf zo zou blijken.
Overigens heb ik reeds elders opgemerkt, dat die opmerking vwb 4-5 geldzakken missen door de collega-dames achterin een vreemde opmerking is mi.
1 ervan was een gemiste rugzak dus dat houdt in 3-4 zakken die die dames hadden moeten pakken, Maar de helft van de zakken is een bom en
kost dus geld.
Dan zou
- hetzij de communicatie uit de dodge beter zijn dan ze ons doen geloven (lijkt onwaarschijnlijk aangezien twee een aanbod van de mol hebben gehad, kennelijk en daarnaast yvon's commentaar dat er 5 in de volgorde fout waren. Bovendien Marc-Marie roept op een gegeven moment dat het niet klopt als er een geldzak hangt ipv een rugzak zoals doorgegeven (ik geloof door Sander). Daarnaast geeft MM aan Jim niet te vertrouwen).
- hetzij de stokers hebben wel goed gekeken (omdat ze de vrienden in de dodge niet vertrouwden na die actie, waar het niet klopte- vrijwel aan het begin van de opdracht) en de goede namen opgelezen en doorgegeven aan de groep achterin. die ving (is Lottie overal wel bijgeweest, heeft ze wel goed opgelet welke tassen geld opleverden dan wel kostten??)
- hetzij Lottie overdrijft qua aantal, (de dames zagen we bij 3 steekpogingen , dus 2 van die 4 of5 waar Lottie het over heeft). Dan zet ze de steekploeg dus in een slecht daglicht en is het de vraag waarom ze in de biecht hierover het juiste aantal niet aangeeft.