Ik verdenk nu een tijdje Marc-Marie als Mol, alleen Lottie doet me twijfelen. Vandaar dat ik zo veel mogelijk dingen probeer te verzinnen die Lottie als Mol onwaarschijnlijk maken.
- Lottie corrigeert Marc-Marie tot twee keer toe in de treinopdracht. In deze opdracht lijkt ze ook weinig fout te doen.
- Bij het wie van de 3 spel doet ze ook niets vreemds. (Zou ze dan een hele aflevering niet mollen? En ook al in de 1e aflevering niet? En in de eerste opdracht van de 2e aflevering ook alle anderen het werk laten doen bij het openen van de tonnen? Haar enige mollenactie in 3 afleveringen zou dan het proberen te verdwalen in de grotten zijn, maar dat mislukt.
- Aflevering 4: de roadtrain: Nu een echte mollenstreek door goed te rijden, alleen zet ze twee keer de roadtrain stil wat erg raar is, behalve als ze zoals ze het zelf zegt volledig op Jim vertrouwt. Maar als ze volledig op Jim vertrouwt is dat ook wel gek, want dan zou het dus niet door haar komen dat ze zo'n goede tijd rijdt met weinig paaltjes om, maar vooral door Jim. Als ze het echt goed geoefend had van te voren zou ze zelf wel door kunnen rijden zonder op Jim te letten en zou de de wagen niet stil hoeven zetten. In de koffertjesopdracht doet ze niet veel. Of zelfs niets.
- Afl.5: Zingen: ze gaat in het groepje met de hulpmol, niet erg slim als Mol. Kunstwerk kiezen: ze twijfelt over het goede kunstwerk maar kiest uiteindelijk verkeerd, dit zou een subtiele molactie kunnen zijn, maar erg nodig was het imho niet om te twijfelen over dat goede kunstwerk, alleen vrij riskant, als Victoria het ook bij Yvon zou vinden passen dan moet Lottie zich er alsnog uit zien te kletsen dat een ander kunstwerk het beter zou kunnen zijn.
- Control freak: opvallende positie en kleine dingetjes die ze al dan niet bewust fout doet vallen meteen op, ze wordt ook direct verdachter. Gijs en Sander als ik het uit mijn hoofd goed zeg gaan haar verdenken. Hier zou ze overigens wel goed in gesaboteerd kunnen hebben.
- Afl.6: Bij het krokodiilen voeren wordt Lottie steeds verdachter.. ze knipt niet als de krokodil van Yvon lang het water uit is.. goede mollenstreek? Nee, want Yvon voert de krokodil gewoon opnieuw en Lottie maakt wel een goede foto! Ze maakt zich dus alleen onnodig verdacht, ook als ze zou spelen dat ze de krokodillen eng vindt, uiteindelijk maakt Yvon toch een goede foto (en tijd speelt geen rol in deze opdracht.)
- Lottie slaagt er niet om zodanig te communiceren met Sander dat hij haar stunt raadt; zou een mollenactie kunnen zijn. Lottie zegt dat ze dit keer echt echt haar best heeft gedaan, deze uitspraak vinden LIDM'ers verdacht. Maar hier klopt er iets niet: als Lottie echt haar best heeft gedaan wilde ze dus geen mollenstreek leveren, en als ze wel een mollenstreek leverde is haar uitspraak niet meer eerlijk en dus niet meer verdacht! Dubbelop kan niet, dit kan maximaal 1 keer verdacht zijn.
- Aflevering 7: tot nu toe nog niet echt veel grote mollenacties. Tijd om echt toe te slaan? Kennelijk niet. In de duikopdracht doet ze het erg goed, alleen het symbool oog lijkt gek maar omdat ze de rest zo goed tekent is er niets aan de hand. LIDM'ers zullen waarschijnlijk zeggen dat de eigenschappen die ze de kandidaten toekent niet allemaal logisch zijn, Marc-Marie kritisch bijvoorbeeld. Dat is wel een beetje zo, maar als ze de Mol zou zijn zou ze dit makkelijk nog meer door de war kunnen gooien, volgens mij als MM gewoon de opdracht goed had gedaan was er, afhankelijk van Sander, wel geld verdient.
In de fietsopdracht rijdt Lottie achteraan en zo kan ze de boel vertragen, erg veel heb ik hier niet over te zeggen.
Als de fanatieke LIDM'ers nu nog steeds zo overtuigd zijn en mij kunnen uitleggen waarom dan stap ik van MM over naar Lottie.