Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 211301 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #580 Gepost op: 4-03-2005, 23:34:37 »

je zag al die afvallers achter elkaar, wie ze verdachten: Allemaal Lottie!

Ze hebben vast ook een bandje van al die afvallers waarop ze allemaal zeggen MM te verdenken.  ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #581 Gepost op: 4-03-2005, 23:38:28 »
We will see, een beetje logisch nadenken en je kunt wel gokken op wie er gestemd is. (ook al zit er veel "ruis" tussen door de montage). Ik heb mijn conclusies getrokken, maar onmogelijk kan ik ze hard maken.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #582 Gepost op: 4-03-2005, 23:57:10 »
We will see, een beetje logisch nadenken en je kunt wel gokken op wie er gestemd is. (ook al zit er veel "ruis" tussen door de montage). Ik heb mijn conclusies getrokken, maar onmogelijk kan ik ze hard maken.

Hoe wil je dat gokken...??? Er word zoveel gemonteerd, denk aan vorig seizoen..Iedereen gokt voor zijn eigen mol.

Ik schrijf al tig afleveringen dat Isa op MM zit, en nu is ze geswitched van MOL dus....Je kan uit het stemmen echt niks vinden. Ze is geswitched en val af dus kan ze ook op Lottie gestemd hebben, zoals ze ons willen laten geloven, dan denk ik eerder dat ze op Yvon overgeswicht is.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #583 Gepost op: 5-03-2005, 00:17:06 »
Ik trek bij deze een grote streep door de naam van Lottie, zij is de mol NIET

Lottie

Offline Eck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #584 Gepost op: 5-03-2005, 10:27:48 »
Ik trek bij deze een grote streep door de naam van Lottie, zij is de mol NIET

Lottie
ow vertel??

ik ga nu juist meer naar lottie toe namelijk trwijl dateerst niet zo was ::niet-ok::

Offline Carlijn_Mol

• Forumlid
« Reactie #585 Gepost op: 5-03-2005, 13:14:49 »
Ik had isabelle omdat ze het minste opviel!. die is nu weg... theoretisch kom ik uit op Yvon.. gevoelsmatig op Lottie.. dus om de finale spannend te maken (je moet toch een keuze maken) kies ik voor lottie :) maar als 1 van die andere het zou zijn zou het met niets verbazen :)

wie is de mol? INGE!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #586 Gepost op: 5-03-2005, 15:31:07 »
Ja, echt cruciaal dit dagboek om Lottie niet uit te sluiten, maar aan de andere kant, je zag al die afvallers achter elkaar, wie ze verdachten: Allemaal Lottie!

Misschien is het slim om proberen uit te zoeken uit welke afleveringen die biechts komen. Als er een biecht van een kandidaat uit een aflevering komt waarin deze afviel is het zeer onwaarschijnlijk dat Lottie de Mol is.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #587 Gepost op: 5-03-2005, 15:40:34 »
Ik verdenk Lottie niet meer omdat zoveel mensen haar verdachten en er allemaal uitliggen. Hoewel het moeilijk te zeggen is of ze ook er allemaal uitvlogen omdat ze op haar stemden de desbetreffende aflevering stemden, maar als iedereen Lottie zo verdacht en ze is de mol, dan had het percentage wel rond de 70% moeten liggen denk ik, of iedereen loopt de vragen maar te gokken. En daarnaast vond ik MM en Yvon de afgelopen 2 afleveringen veel molliger bezig.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #588 Gepost op: 5-03-2005, 15:58:56 »
Misschien is het slim om proberen uit te zoeken uit welke afleveringen die biechts komen. Als er een biecht van een kandidaat uit een aflevering komt waarin deze afviel is het zeer onwaarschijnlijk dat Lottie de Mol is.

Ik heb het inmiddels bekeken en de biecht van Jim komt uit de aflevering waarin Jim afvalt. Maar omdat hij alleen snel 'Lottie' zegt hebben we er niet veel aan, het zou gewoon zomaar uit een zin van hem geknipt kunnen zijn en dus helemaal niet over verdenkingen gaan.

Offline Rocky

• Forumlid
  • Isn't it ironic, don't you think?
« Reactie #589 Gepost op: 5-03-2005, 16:46:10 »
Ik dacht tot gisteren ook, dat Lottie de mol zou kunnen zijn, maar goed luisterend naar de interviews achteraf van Jim/Gijs, Sander en Isabelle, denk ik, dat zij gewoon niet de mol kan zijn. Tenzij de biechten in de uitzendingen natuurlijk niet echt juist ingemonteerd zijn, natuurlijk ??? Lottie doet mij nu gewoon denken aan personen als Wilmie, Marianne, Sigrid, Karin, Inge en Ron. Mensen die (bewust of onbewust) mols overkomen, vaak tot het einde toe, en dat doet Lottie niet eens, maar toch de mol niet zijn.
Thank U

Offline Lady C

• Forumlid
« Reactie #590 Gepost op: 5-03-2005, 20:23:47 »
Ben niet blij met mijn bevinding maar:

Waarom had lottie als enigste PAARSE kniebeschermers aan ??  ???

(of ben ik aan een bril toe...  ::) )
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #591 Gepost op: 5-03-2005, 22:48:37 »
Ik heb het inmiddels bekeken en de biecht van Jim komt uit de aflevering waarin Jim afvalt. Maar omdat hij alleen snel 'Lottie' zegt hebben we er niet veel aan, het zou gewoon zomaar uit een zin van hem geknipt kunnen zijn en dus helemaal niet over verdenkingen gaan.

dat is goed opgemerkt heinz  ::jaja:: Daar zal zeker wel in geknipt zijn... die biecht van jim komt uit de aflevering waar hij afviel? hij zal zeker wel iets gezegd hebben van "lottie gaf geen goede aanwijzingen aan sander" oid...?
Ik vind dit wel een hint ook eigenlijk, het feit dat ze dat zo uitgebreid laten zien al die mensen die lottie (zogenaamd?) verdenken.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #592 Gepost op: 6-03-2005, 14:40:06 »
Ben niet blij met mijn bevinding maar:

Waarom had lottie als enigste PAARSE kniebeschermers aan ??  ???

(of ben ik aan een bril toe...  ::) )
...zodat Godzilla zou weten op wie hij niet mocht schieten, of toch niet raak schieten
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

jumol

• Gast
« Reactie #593 Gepost op: 6-03-2005, 14:45:01 »
...zodat Godzilla zou weten op wie hij niet mocht schieten, of toch niet raak schieten
Godzilla hoort bij de crew...hij weet echt wel wie Lottie is (mischien is het wel moeilijk door de helmen...) ::)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #594 Gepost op: 6-03-2005, 14:46:27 »
Ach, als ìk Godzilla was zou ik Lottie juist veroveren, níet neerschieten...
The British are not impressed.

Offline ishtara

• winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #595 Gepost op: 6-03-2005, 18:00:14 »
Oke, na deze aflevering heeft Lottie mij weer meer overtuigd van haar mol-zijn:
- als MM het eerste vliegertje al wil oplaten, zegt hij dat het touw 20 meter is. Lottie gaat hierop in door zich af te vragen, was het touw nou 20 of 25 meter? Yvon is onmols door MM te corrigeren dat de vlieger niet opgelaten moet worden.
- Lottie zit met het foto's maken weer in een zeer goede molpositie. Ze vindt het wel best dat het niet te lezen is. Misschien was het wel te lezen geweest als de vliegers wat minder touw hadden gehad en lager hadden gehangen. Ook gaat ze weer lekker chaotisch lopen doen en zeggen dat het niet lukt enzo. Ook is ze weinig fanatiek en weinig zelf met het spel bezig: mm werd boos en zei dat ik foto's moest maken, en dat deed ik toen maar.
- Lottie stelt hele slechte vragen bij de ondervraging. Ze krijgt geen interessante informatie uit Yvon, en dat ligt niet aan Yvon, want Isabelle krijgt wel interessante info uit Yvon. Waar slaat 'wat zou je nooit willen missen' nou op als je de mol wil ontmaskeren 
-Ook reageert Lottie niet echt blij op het geld dat ze winnen
Bij het lasergamen is Lottie weinig fanatiek en laat Yvon er gewoon met de vrijstelling vandoor gaan. Heeeeeeel vreemd!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #596 Gepost op: 6-03-2005, 18:53:06 »
Oke, na deze aflevering heeft Lottie mij weer meer overtuigd van haar mol-zijn:
- als MM het eerste vliegertje al wil oplaten, zegt hij dat het touw 20 meter is. Lottie gaat hierop in door zich af te vragen, was het touw nou 20 of 25 meter? Yvon is onmols door MM te corrigeren dat de vlieger niet opgelaten moet worden.
- Lottie zit met het foto's maken weer in een zeer goede molpositie. Ze vindt het wel best dat het niet te lezen is. Misschien was het wel te lezen geweest als de vliegers wat minder touw hadden gehad en lager hadden gehangen. Ook gaat ze weer lekker chaotisch lopen doen en zeggen dat het niet lukt enzo. Ook is ze weinig fanatiek en weinig zelf met het spel bezig: mm werd boos en zei dat ik foto's moest maken, en dat deed ik toen maar.
- Lottie stelt hele slechte vragen bij de ondervraging. Ze krijgt geen interessante informatie uit Yvon, en dat ligt niet aan Yvon, want Isabelle krijgt wel interessante info uit Yvon. Waar slaat 'wat zou je nooit willen missen' nou op als je de mol wil ontmaskeren 
-Ook reageert Lottie niet echt blij op het geld dat ze winnen
Bij het lasergamen is Lottie weinig fanatiek en laat Yvon er gewoon met de vrijstelling vandoor gaan. Heeeeeeel vreemd!

Idd zoals je zelf al zegt NIETS IS WAT HET LIJKT.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #597 Gepost op: 6-03-2005, 19:26:14 »
dat doe ik dan wel in het MM topic, maar ik wacht nog even tot na vrijdag, want daarna is het misschien niet meer nodig  ;D

Ik wacht nog steeds op dat lijstje. ;D

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #598 Gepost op: 6-03-2005, 20:14:48 »
Ik wacht nog steeds op dat lijstje. ;D

;D ;D

ik zal van de week 'ns kijken :)

Offline Jona

• Forumlid
« Reactie #599 Gepost op: 6-03-2005, 21:11:14 »

Wil Lottie niet gewoon dat Yvon haar verdenkt als mol?