Dit las ik op de Belgische site en ik vind het een heel erg interessante theorie!!!
Blue sky zou kunnen slaan op de groepsfoto waarvan ze het kasteel als achtergrond hebben vervangen door een blauwe lucht (weliswaar met wolken)
Spaghetti: Als het gaat om de blue sky (als dat de aanwijzing zou zijn), had MM ook iets anders kunnen kiezen dan spaghetti (hoewel dat wel een lekker makkelijk te bedenken gerecht is). Misschien zit er in spaghetti zelf ook een aanwijzing, en het zou kunnen verwijzen naar een eerdere mol-serie (belgisch) die zich in Italie (het land van de spaghetti) afspeelde, en de mol in die serie was: Marc!
Spaghetti zou hij kunnen noemen als verwijzing naar een Mol-serie uit Belgie die zich heeft afgespeeld in Italie, en de mol daarin heette: Marc!
En raadt eens wie de spaghetti naar Italie heeft gebracht? Marco Polo!
Bovendien gaan ze de eerste avond eten in een pasta restaurant. Je ziet het bord van het Pasta Palace in de eerste aflevering inderdaad heel duidelijk in beeld. Daarboven staat bovendien: "HINDley's". Dit verwijst denk ik naar de wijk ofzo, maar ik zie het toch als een hint met een D.
En dit vond ik op een site over cabaret:
'Op radio en tv - 26 oktober 2001
Anousha N'zumé is aanstaande zaterdag te gast bij 'Marc-Marie Opgenomen'. Daarbij zingt ze het lied 'Blue sky'. Verder volgt er een interview. Nederland 1, 21.00 uur.
Wie kan zich hier ook in vinden???