Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Van deze grote WIDM-fan is op nieuwjaarsdag, zaterdag dus, om 22.50 uur op Nederland 1 een theatershow te zien. Is misschien leuk om te kijken om 'm alvast 'n beetje te leren kennen óf om alvast naar verdachte zaken en andere hints te speuren.
Heeft Mark-Marie deze foto zelf ingestuurd? „In Nederland zijn we al een keer in het diepste geheim bij elkaar geweest om wat opdrachten uit te voeren. Het bleek een bloedfanatiek groepje. Gijs zat voortdurend foto’s te maken met zijn mobiel, maar er werd ook veel gelachen. Zo hebben Marc-Marie en Roeland volgens mij nu nog steeds de slappe lach.” http://www.wieisdemol.com/topic,10210.msg227342.html#msg227342
en hij kan nog mooi zingen ook.
Toen hij begon te zingen had ik echt iets van . Hij heeft namelijk als hij praat zo'n hoge piepstem en toen hij begon te zingen was 't ineens 'n stuk lager en mannelijker. Maar mooie stem ja!
Het zou natuurlijk kunnen dat Gijs niet alleen foto's maakte met zijn mobiel, maar dat hij via zijn mobiel ook info (sms-jes) kreeg van de regie met behulp waarvan hij zou kunnen saboteren. Zou Gijs de mol zijn?? Ligt qua karakter denk ik teveel voor de hand.
Marc-Marie gaat winnen!!!!!
tja ik blijf er bij dat ik marc marie, en gijs ook overigens, te veel voor de hand vind liggen om de mol te zijn..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
573 gasten en 7 vaste bezoekers