Duidelijk is denk ik wel dat ze alledrie moeten zeggen dat ze Jim zijn (denk ik), maar waarom? Wie van de Drie kan heel goed, ze spelen het gewoon voor Nederlanders die al eeuwen in Ausie wonen!! Die kennen ze toch niet!! Maarja, dan verkloot MM wel gelijk het spel.
Wie van de drie achtig spel? In dat geval moesten de panelleden volgens mij altijd raden wie de vader of moeder was van iemand (vader van Jim de Groot?) .
Marc-Marie kan heel goed omgaan met de uitspraken etc. van anderen. Anders was hij geen cabaretier geworden. Zodra iemand iets zegt, haakt hij er gelijk op in.
Spraakwaterval , ja - scherp en reactief -ja. Ik denk dat hij zichzelf goed genoeg kent om zeker mensen te kunnen manipuleren en de sfeer op een bepaalde manier te krijgen (niet ongelijk Victoria). Dat maakt hem eerder een fanatiek kandidaat voor me dan mol (ik zie hem voorlopig als verliezend finalist
)
Bij de tonnen met Jim was dat het geval, in de grot met Gijs en een discussie met Roeland over vlgns mij die tonnen, dat hij roept: 'Punt. Punt!!'
Gaat over de slaapzakken. Ze hadden al 5 slaapzakken. Dus Marc-Marie zegt: (tegen Roeland zo het schijnt) 'we moeten 10 slaapzakken hebben, punt!'. Dit stelt Roeland in een veel minder verdacht licht (omdat MM de tonnen open wil hebben) terwijl hij even later juist wil doorgaan met tonnen openen als ze juist de basic stuff al hebben.. vreemd??!
Vraag die je je moet stellen is denk ik waarom ze MM zo duidelijk in beeld laten zien elke keer bij dit soort acties. Natuurlijk moet je er wel een paar molse dingen instoppen, zodat je dat achteraf ook kan tonen, en de kijker wel een kans heeft. Maar ik vond er de afgelopen twee afleveringen wel erg veel inzitten.
Hij zou het kunnen zijn, maar dan zou de avro dus idd een soort dubbelspel spelen. (te obvious en daarom is hij het toch). Ik denk niet dat ze bereid zijn een dergelijk risico te nemen - maar goed wie weet.
Dus nee, hij is NIET te dom en nee, hij speelt dit ook niet!! Hij is dus geen George, maar gewoon: 'it's me... Marc-Marie'!!!
Hij is zeker lastig vatbaar omdat hij heel erg zichzelf is maar dan in versterkte vorm denk ik. Kan mols zijn. Maar het lijkt me vooralsnog niet, ik zie een aantal andere mensen die ik sterker verdenk voor nu.MM gaat sws wel ver komen denk ik