Inderdaad, vanuit het perspectief van de mol moest hij juist geraden worden als cabaretier... en zijn actie "eh mijn naam is ji..." (overigens geniaal vond ik het ) was daarom onmols.
Als Jim en Sander geen mol zijn, moesten zei juist proberen over te komen als cabaretier, zodat zij gekozen zouden worden. Ze deden daar niet echt veel moeite voor... Als ik in het panel zou zitten zou ik denken dat er uberhaupt geen cabaretier bij zou zitten.
Kan echter ook een krediet actie van MM geweest zijn na de treinaffaire
Dus hetzij MM als mol, mollig bij trein, credit bij 'Wie van de Drie?', hetzij Mol Sander of Jim in beide opdrachten to some extent.
Overigens vond ik Sander hier wel redelijk geloofwaardig trouwens juist gezien zijn houding van relaxedheid en nergens inhoudelijk/ serieus op ingaan- als ik de betreffende persoon was en moest spelen het niet te zijn zou ik het ook zo vaag houden denk ik, zodat mensen denken dat jij het juist bent
).
Hoewel er in de tweede opdracht mi niet veel te mollen valt omdat je afhankelijk bent van een jury (tenzij die in een complot zitten ga ik even niet van uit
) heb je wel dekking / plausibiliteit om dingen 'raar' /niet-plausibel te spelen (o.a. Sander, en in hogere mate bijv Jim en Isabelle mi).
Lijkt me algeheel beschouwd meer een credit-bouwen opdracht. Je kan dus niet al te serieus (consequentie wrsch maximaal 1000-2000 euro niet in pot) een opdracht proberen te vermollen zonder dat het erg opvalt, en zonder dat het grote consequenties heeft (de groep zal wrsch sws wel wat geld verdienen hier).