Vond ik idd ook heel onmols.
Waar zal de Mol mollen
1. opdracht 1, 5000 euro er niet bij, 5000 euro eraf >> 10,000 euri exit
2. koffertjes, maximaal 3000 euri niet erbij maar eraf, max 6000 euri. Lijkt me op zich een vrij heldere keuze, vooral omdat opdracht 1 mi veel molbaarder is dan de chaos van opdracht twee daar ben je van veel meer factoren afhankelijk , waarover je geen controle hebt(hoe 7 andere kandidaten reageren in de chaos oa.)
Beste wat je kunt doen en hopen is een koffertje beetgrijpen, niet meer loslaten en hopen dat er hetzij veel geld uitgaat, hetzij niet teveel bij komt.
Kan zijn: Gijs of Jim, of een passieve Mol die gokt op de hulpmol en verder tevreden is met de rest van het resultaat (lijkt me dat je als mol dan net zo goed een van die andere koffertjes terloops in je bezit houdt waar je controle over hebt, maar hoeft op zich niet want de maximale winst is al niet meer mogelijk sws).
Vwb de truck, daar kan MM prima gemold hebben natuurlijk, de vraag blijft wie hier de betere molpositie heeft de stuurder (die niet alles kan zien en wederzijds afhankelijk is van de aandrijver) of de aandrijver die de aanwijzingen geeft. Marc Marie kan natuurlijk op gevoel (of wei weet met een cursusje) best wel slecht gereden hebben dan had Sander aar weinig meer aan kunnen doen. Aan de andere kant, uitgaande dat lottie een kandi is, en Jim de Mol kunnen zij hun best doen om een strakke tijd neer te zetten. Lottie wordt zo verdacht terwijl Jim bij de kandidaten de held is omdat hij zo ostentatief zijn best deed. Misschien was het wel gewoon kandidaats, maar ja dat kan je ook van marc Marie zeggen als Sander hem niet duidelijk genoeg de aanwijzingen gaf.. (en zo kun je eindeloos doorgaan
)
het lijkt me hoe dan ook vreemd als de mol niet bij de truck opdracht heeft gezeten, dat lijkt me een uitgelezen kans voor sabotage. Langs de kant staan toekijken vind ik dan wel ergg passief.(maar da's mijn mening
)