Ik ben van mening dat Marc-Marie de perfecte molactie heeft ondernomen. Hij heeft vast al vaker in zo'n roadtrain gereden (oefening baart kunst...) en weet dus precies hoe en wanneer je moet insturen om wel of juist geen pylon te raken!!
Mij dus niet. Zoals ik al zei: oefening baart kunst [size=08pt]maar ik zie in alle acties van Marc-Marie molacties, dus misschien ben ik íets te bevooroordeedl[/size]
Wat we weten is dat minimaal 1 van de 2 bestuurders ongetraind was. Deze rijdt slechts 3 pylonen om. Als de andere bestuurder getraind is, is het redelijk om aan te nemen dat hij dit minimaal even goed moet kunnen doen en eigenlijk beter.
Hoe weet deze mol hoeveel pylonen er omver zijn gereden ? Er wordt hard en hoorbaar(?) getoeterd als er een pylon omver wordt gereden.
Is het nu op zich mogelijk te controleren hoeveel pylonen je omver rijdt ?
Ja, dit is mogelijk. Als je niet een paar honderd meter zonder 'schade'(dus omvergereden
pylonen) zou kunnen rijden dan zou het rijden in een roadtrain onmogelijk en onverantwoord zijn. Het wordt ook gedemonstreerd door een beroepschauffeur.
. Als het mogelijk is zonder schade te rijden dan is het ook mogelijk er bewust een aantal omver te rijden.
en te stoppen met pylonen om te gooien zodra er 3 omliggen.
Conclusie kan dus zijn dat Marc-Marie de mol zou kunnen zijn geweest in deze opdracht en controle gehad kan hebben over het eindresultaat, nl het verlies van 5000 euro.
Deze aktie is dan mooi gemaskeerd.