11.15, Amsterdam Oud-Zuid, Amstelveense weg ongeveer 100 meter van mijn huis..... Ik loop daar met mn zusje en haar vriendin naar onze kat te zoeken (sinds gisteravond weg), zie ik daar opeens....... MARC-MARIE
.
Hij liep daar (met gekleurd hoedje) naar de bakker, en we rennen (heel onopvallend) meteen daarnaartoe.
Vijf minuten later kwam hij naar buiten. En ik heb hem meteen aangesproken. Ik heb hem verteld dat we hem erg leuk vonden en zeker elke aflevering minimaal 3x kijken. Meteen vroeg ik of hij een hint voor ons, molfanaten, had. Helaas dit kon hij niet, maar hij reageerde wel echt vet aardig, (inclussief MM Lach)
Hij zei dat ze allemaal een contract hadden gesloten en dat hij de mol zelf ook nog niet wist. Ik vroeg of hij het leuk daar heeft gehad, en volgens mij maar dat weet ik nie cker zij hij oook iets over BALI maaar dat weet ik niet meer zo heel zeker.
Hij bedankte me, wenste me succes
, en liep weer verder (met boodschappentasje). Hij was echt precies zoals op tv, echt zo grappig, btje zenuwachtig maar echt HEEL aardig.
Na afloop bedacht ik meteen dat ik natuurlijk allemaal vragen had moeten stellen, die me verder naar de mol hadden geleid, maar daar denk je op dat moment niet aan.
Ik hoorde van mn zus dat ze hem wel vaker ziet, dus volgende keer kom ik met een hint!!!!
DIt maakt me dag toch weer goed, behalve dan dat ik mn kat nog steeds niet terug heb
Tom
PS : MM als je dit leest, volgende keer moet je ECHT nog een keer de 'hello-i'm-lottie-what's-the-name-of- the villageeeeeee-scene' doen