Hallo, ik ben ook een enorme MM-fan, en ik verzamel dan ook voornamelijk theorieen die bevestigen dat hij de mol is. Ik zie dat ik hier goed zit!
Helaas kan ik niet veel met dit forum, omdat mijn computer daar te traag voor is, en ook andere forums werken niet zo goed. Daarom zit op wieisdemol.be, die werkt wel. Ik zou wel graag ook andere forums volgen, daarom kijk ik hier soms eventjes, en ik zie dat er ook mensen zijn die op .be kijken (kom wat posts van mezelf tegen, altijd netjes met bronvermelding overigens hoor (oa door limone en anderen)! En ik neem zelf af en toe wat van hier over naar .be.
Maar omdat dat heel veel tijd en irritaties naar mijn computer toe kost, vroeg ik me af of er misschien een MM-mollenvanger is van hier, die mij zeg 1x per week op de hoogte wil houden van de grootste gevonden hints richting MM van die week. Dan kan ik diegene de grootste gevonden hints van MM op .be en op oneeye.nl sturen, zodat we dan van elkaar kunnen posten op ons eigen forum. Ik zou hier nu wel wat willen posten maar ik ben bang dat er dan zoveel dingen dubbel worden gezegd, dat dat gaat irriteren. Degene die het hier volgt, kan dan zelf uitzoeken wat nieuw is en wat niet. Idee?
Wat ik nog niet in deze topic ben tegengekomen is het verband met agatha christie. Miss Marple is al wel genoemd (MM) maar dat is een boekenserie van agatha christie. In het stadion werden ze aangekondigd als Three Blind Mice, dat is ook een werk van agatha christie. De morsecode (tenminste als je ervan uitgaat dat dat AC was), kan ook op haar slaan. Een van haar bekendste werken is And then there were none (oftwel: ten little niggers), over 10 mensen op een eiland waarvan er een de mol/bedrieger is, de rest gaat dood. Misschien is het niets, misschien ook wel.
Ik hoor het wel als iemand met mij wil uitwisselen
!