Dag forummers,
Klees elke week wel alle berichtjes om zo wat wijzer te worden wie de mol is. Zelf zat ik in het begin op Marc-Marie (afl 1 en 2) vervolgens op sander (afl 3 en 4) maar daarna weer helemaal terug op Marc-Marie. Vooral omdat alle subtiele hints naar hem wijzen. Bijvoorbeeld de cijferhints, spiegelbeeldhints, hints in rotsformatie met m-vorm enz enz
Zelf heb ik nu ook een subtiele hint gevonden namelijk in de landkaart die wordt getoond van australie
Al eerder kon je zien dat letters waren vergeten bij de landkaart van australie. Nu heb ik van aflevering 6 de landkaart eens bekeken. Er wordt namelijk snel erover gegaan om, terwijl er in de tussenliggende plaatsjes en getallen hints zouden kunnen zitten.
--Je kunt zien dat bij flinders ranges (volgensmij natuur park) een punt van 1188 aan staat gegeven. Na gezocht te hebben op kaart van australie kunnen dat twee punten zijn
1 St. Mary Peak 1165 m
2 Mount Aleck 1095 m
dus geen 1188
Na goed te kijken kun je afleiden dat dat St. Mary Peak is
MARY --> Marc-Marie
1188 wat 2 keer 9 oplevert
en weer verband houdt met die 81 op shirt van MM en andere cijfer hints
--Ook zie je staan Maree op de screenshot
terwijl het MaRRee is met twee r-en
(ik denk dat alle missende letters iets moeten vormen de naam van Marc-marie bijvoorbeeld)
SpuriuS
ps mij lukt het niet om goed een screenshot ervan te krijgen hopelijk kan iemand dat doen