@Heinz: Waarom trek je de conclusie dat 50% tot Marc-Marie leidt?
Nee dat had er niets mee te maken, was een beetje vaag getypt van mij. Maar hoe Marc-Marie reageerde op de 50% vond ik trouwens wel verdacht; hij leek er om te lachen als een boer met kiespijn.
Maar waarom ik MM verdenk: Ik twijfelde tussen Lottie en MM, maar Lottie deed het wel erg goed in de 1e opdracht, het enige wat wat vaag was was dat 'oog' als symbool voor Lottie zelf, maar voor de rest deed ze het prima. In de tweede opdracht was Lottie niet erg vaak aan de telefoon, MM veel meer, en deed ze ook niet echt veel om de boel te vertragen. MM stopte af en toe (bijvoorbeeld bij het bruggetje) om te klagen dat er niets over water gezegd was.
Isabelle is het zeker niet, zij heeft te veel geld in het laatje gebracht, en Yvon was natuurlijk ook erg verdacht maar ik blijf erbij dat ze het veel te leuk vindt om verdacht te worden.
Daarom zit ik nu, vooral door de anderen weg te strepen en door alle molse acties van MM, ookal zijn sommigen nog zo verdacht voor de kijker, voor 100% op Marc-Marie als de Mol.
Overigens vind ik dat je in dit stadium als Mol best wel wat opvallender mag saboteren. En dan nog iets: wat als bijvoorbeeld het stelen van de foto van Jim (aflevering 6) door Marc-Marie niet in beeld werd gebracht? Zou hij dan bij de kijkers minder verdacht worden? Ik denk het niet.. uit de beelden valt dan wel op te maken dat het Marc-Marie moet zijn die achter Jim stond. Dit voorbeeld geef ik om aan te duiden dat het van de programmamakers dit keer dus de tactiek zou kunnen zijn om wat meer mollenstreken in beeld te brengen. Krijgen ze achteraf ook al die klachten niet meer van 'ja maar hoe konden we dat nou weten, dat hebben ze nooit laten zien..!'