Om allereerst terug te komen op mijn vraag van vannacht:
MM moest allerlei hints kopen voor bij de iegenschappen. Wie heeft dat betaald. Hij kocht namelijk zo'n jurkje om bij de iegenschap eigenwijs van Yvon te leggen en informeerde nadrukkelijk naar de prijs.
Het is op zijn minst opvallend dat Angela een interventie in het spel doet.
Omdat ik mij aan MM heb geergerd (sorry voor al die lovers van hem
) en misschien deed zij dat ook wel.
Bij de laatste fase van deze opdracht zegt MM als voiceover dat hij niet had begrepen dat het ging om wat Lottie had bedoeld. Als hij het wel had begrepen heeft hij de opdracht opzettelijk gesaborteerd.
Hij reageert dan (ja, hoe reageert hij eigenlijk) ook geirriteerd op Sander. Terwijl Sander de bedoeling van MM aardig doorhad, maar natuurlijk Lotties bedoeling niet meer kon raden.
Je moet op dat strand eens naar de koppen van Yvon en Isbella kijken. Nou die vinden MM op dat moment echt niet meer zo grappig. Angela zegt ook iets over: hier wordt nog lang over nagepraat.
Ik denk dat MM net zoiets probeert als Yvon, namelijk de verdenking op hem laden of in ieder geval zo veel mogelijk verwarring zaaien. Ik denk dat MM weet wie de mol is en de anderen wil verwarren om hen uit het spel te drukken.
MM is een behoorlijk fanatieke speler. Iemand met een groot ego, en zo camaragevoelig, wil alleen maar winnen en voor de roem gaan.
Hij zij in de vorige aflevering toch ook iets over het bondje met Gijs....
"we kunnen niet allemaal in het spel blijven, het moet hard gespeeld worden".