Mijn redenen waarom Marc-Marie de mol is:
Afl. 1 - Hij potte niet en loog enorm opzichtig met een spaghettinaam die hij nooit zomaar bedacht kon hebben. Toen dat commotie opleverde liet hij zich ontvallen: "Goh als ik geweten had dat het zoveel commotie zou opleveren..."; MM kon toch niet van de opdracht geweten hebben?
Afl. 2 - Hij wilde een dure ton openen als ik me niet vergis
Afl. 3 - Hij was tegen het loten, trok twee keer aan de toeter van de trein, miste een rugzak
Afl. 3 - Hij "probeerde" iets bij het wie van de drie spel, dwz, hij deed alsof hij een andere naam wilde zeggen, wat voor sommigen misschien voor hem pleitte maar wat ook wel eigen is aan een cabaretier
Afl. 4 - De truck-opdracht was volledig belachelijk; wie het stevigst in zijn schoenen staat? Eerst de kandidaten het idéé geven dat ze zelf beslissen wie de opdracht speelt, maar het uiteindelijk toch zelf voor het zeggen hebben.
Eigenlijk een klassieke goochelTRUC(k); eerst vooraf bijvoorbeeld de harten 9 opschrijven op een papiertje; dan iemand vragen of hij rood of zwart kiest. Hij zegt zwart en dan zeg je: dan gaat zwart weg. Dan vragen of hij harten of ruiten kiest, hij kiest harten en dan zeg je: harten blijft over. Bovendien was het nog logischer geweest die mensen die bovenaan stonden in de pilonnen te zetten.
Dat Yvonne als laatste die borden in de pilonnen mocht zetten, was in feite ook nogal raar. Sloeg nergens op. Volledig gerigged die opdracht. Lottie en MM zijn nog over; wie van hen zat op de beste positie? Ik denk MM. Ze hadden ook kunnen zeggen: de nummer 3 en 4 gaan eerst. Hebben ze niet gedaan. MM heeft snel gereden en durfde achteraf ook nog te beweren te denken dat hij minder pilonnen had omgereden. Flauwekul natuurlijk, wist hij ook wel.
Afl. 4 - MM bouwt krediet op door geweldig toneel te spelen bij de koffertjesopdracht.
Afl. 5 - MM bouwt krediet op door Sander de schuld van allerlei dingen te geven terwijl hij Sander in feite helemaal nooit echt verdacht. Sander laat zich makkelijk leiden natuurlijk en ze bedenken iets wat volledig uit de toon valt.
Afl. 5 - MM bedenkt dat de nummers moeten worden omgedraaid om een telefoonnummer te vormen, best een goed idee. In de biecht zegt hij een beetje schaamtevol dat dat "toch echt een uitvinding van hem was ja *klein schuldig glimlachje*". Als hij belt, krijgt hij trouwens geen verbinding ofzo, wat ervoor zorgt dat Jim als eerste verbinding krijgt. Bovendien vindt MM geen van de kaartjes met de nummers erop. Typische mol-is-held-streek.
Afl. 6 - Marc-Marie maakt de foto kwijt en schrijft erop "Beter opletten. De M." Keiharde actie? Lijkt me duidelijk. Typische MM-mol-streek lijkt me. Yvon wist hier trouwens van, kom ik later nog op terug.
Afl. 7 - Marc-Marie verandert de eigenschappen naar eigen inzicht, omdat hij "zogenaamd" dacht dat het vaststaande eigenschappen waren.
Afl. 8 - De cijfers 154 - 35 en 242 - *ben de exacte getallen vergeten maar samen was het 10* vormen samen 10 - 8 en 8 - 10. 18:81? Marc-Marie?
Afl. 8 - Marc-Marie loopt ver weg met de vlieger
Afl. 8 - Marc-Marie schiet op het laatst alle vijanden dood
Afl. 8 - Marc-Marie zegt: Nu is het Angela en ik tegen de rest.
Wat voor mij tegen MM pleit is dat Yvon wist dat MM de foto gestolen had in de boot en dat ze daarover niets zei. Later tegen Isabelle gaf ze het wel toe. Isabelle zat eerst op Lottie als mol, maar zei in het dagboek op de site, volgens mij, min of meer niet op Lottie te hebben gestemd omdat ze die niet op echte streken had kunnen betrappen.
Bij het stemmen had ze het over Lottie en Marc-Marie en ze zei "ik weet het niet meer". Kan het zijn dat ze naar aanleiding van betekentenis omtrent de foto op MM heeft gestemd? Of misschien Yvon nav de laatste aflevering? Misschien is ze iig niet genoeg voor één mol gegaan.
MM zit op Yvon, die zeker niet mijn mol is aangezien ik haar op weinig heb kunnen betrappen en ze bij de truck-opdracht niet meedeed. Lottie zat volgens mij op Yvon en Marc-Marie, volgens mij spreidt ze. Yvon had vrijstelling, Isabelle heeft volgens mij gespreid tussen Yvon en Marc-Marie en Lottie oid. Nou goed.