Het is idd frappant dat de cijfers steeds richting MM wijzen. Althans, zo kun je het opvatten, want de naam Lottie levert ook 9 op (12+15+20+20+9+5=81=9). Dus zelfs het getal 81 op het shirt van MM zou naar Lottie kunnen wijzen. Ik vraag me trouwens af of er niet stylisten meegaan op een reis van BN-ers en of die kleding wel zelf gekozen is.
De jaartallen (opgeteld 21 en 12) samen geven de verjaardag van MM aan op 21 december. En toeval bestaat niet, zou je zeggen. Maar hebben ze idd het hele land afgezocht naar een locatie waar de verjaardag van MM in voorkomt? Aan de andere kant, in de geschiedenis van de Keukenhof zijn meer jaartallen relevant, en ze hebben dus kunnen kiezen welke ze zouden noemen.
Jan David Zocher is idd een bekende landschapsarchitect, maar ik vraag me af of L.F. Zocher wel bestaat. Ik denk dat zijn zoon L.P. Zocher (1820-1915) wordt bedoeld, en dan klopt het getal niet meer. Weer een typefout op WIDM.nl dus.
Al met al vraag ik me af of die cijfers wel persé op MM moeten slaan. En bovendien hoeft het niet persé te betekenen dat hij de Mol is, misschien is hij de winnaar.