Ik heb wegens vakantie twee afl achter elkaar gezien (afl 5&6) en ik vond echt dat MM met de minuut verdachter wordt. Gewoon een gevoel, ik zit al vanaf afl 1 op MM, met in m'n achterhoofd Lottie en
Yvon (met potlood). Idd, leuk ja, al die afl, niks mee opgeschoten, al mijn mollen nog in het spel...
Het is gewoon hoe hij overkomt en ik denk dat Heinz een goed punt heeft mbt de Mopper Mol analyse. MM probeert anderen de schuld van mislukkingen te geven en hij komt er nog mee weg ook, omdat hij het vaak in een grapje verpakt. Door zijn humor neemt niemand hem echt serieus, imo een perfecte uitgangspositie voor de mol.
Ook de gevonden ogen op de hints-pagina van WIDM.nl vind ik erg goed, imo is dit een echte, stevige hint naar MM de mol. Als hij de winnaar is, waarom dan zijn ogen verstoppen op de
hints-pagina?
De WIE-theorie (om het zo maar te noemen) vind ik ook super, ik had dezelfde associatie. Maar mss is het te eenvoudig gedacht? Of de makers hebben voor de verandering eens een makkelijke hint gegeven?
Ik ben zo benieuwd wie het uiteindelijk zal zijn, ik kan bijna niet wachten. Op zich zit ik dus al lang op MM, maar ivm risico-spreiding hou ik de anderen toch nog in de gaten...