Wie van de drie -> goed gevonden dat het idd alleen MM was die gezocht werd en dat lottie zich als victoria voordeed, dat verwijst wel heel sterk naar MM als mol!
Een aantal dingen blijven me steeds opvallen in de afleveringen en doen me een beetje bijbels/heilig aan:
-Vogels, vliegen, superman en vleugels (op kleding, nu weer op een vlieger van drie kleine jongetjes, het logo van het programma). Het lijken ook wel van die engelenvleugels. In aflevering 7 zou er ook een aantal keer een kraaiende haan te horen zijn (als de haan 3x kraait...)
-Terugkerende blauwe lucht (hemel?)
-Heilige beelden van tempels ed steeds in beeld en met de interviews in deze aflevering op de achtergrond tegen de muur.
-Godzilla, waarom heet dat monster zo, heeft toch niets met zijn uiterlijk te maken, dus waarom die naam? GODzilla?
-De enige aan wie ik dit op dit moment kan koppelen is MM. In zijn naam zit wel iets heiligs (marie komt natuurlijk van maria), hij heeft het in een van de afleveringen over Lourdes en in de laatste show die op tv kwam had hij een hele scene over Josef en Maria die naar Betlehem gingen (als Josef timmerman was, waarom bouwde ie dan niet even een kar voor maria, dan zou ze niet hoogzwanger op die ezel hoeven!
)
Verder kan ik er niets mee
, maar het viel me gewoon op...