Oke, dat je Marc-Marie één keer tegenkomt, is nog wel normaal. Maar dat je hem in VIER maanden VIER keer tegenkomt, is bijna bizar! Ik stond gisteren met m'n kraampje in het Vondelpark, wie komt daar aanlopen... Jawel, Marc-Marie!! Ik was eerst verbijsterd, dacht ik eerste instantie dat ik niets durfde te zeggen maar ging toen met m'n bordje met spijkertjes waar sleutelhangers en oorbellen aanhingen er achteraan, samen met m'n vriendin. Ik eerst kéihard roepen: '
ZELFGEMAAKTE OORBELLEN EN SLEUTELHANGERS!!!' en toen we M-M naderden zei ik: Hee, Wil je geen leuke zelfgemaakte oorbellen kopen? Ik was op de Wie-Is-De-Mol-Fandag! Hij: Oh, leuk! Ja, ik vind ze heel mooi, maar ik heb alleen geen gaatjes! Ik: Oh, koop je toch oorbellen voor Mylène? ( = een cabaretiere die ik heel erg bewonder, ik kwam hem twee keer tegen na afloop van haar voorstelling, ze is een goede vriendin) Hij: Ja, oorbellen voor Mylène, haha! Toen zei z'n vriend dat hij die blauwe sleutelhanger heel mooi vond, en toen kocht Marc-Marie de sleutelhanger DIE IK HEB GEMAAKT!
Nou, ookal ging de rest van de verkoop niet echt denderend, het maakte niets!!
En van het geld dat ik verdiend heb, ga ik mooi binnekort naar 'Amadeus'!