Auteur Topic: Yvonne is niet de mol!  (gelezen 39863 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvonne is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 23-01-2005, 00:23:44 »
Low Profile. Niemand merkte Deborah ooit op in de eerste paar aflevering van NL Mol 1.

Yvonne is of de mol en wordt low profile gehouden, of ze brengt het heel ver en we zien later meer van haar.

Ik denk dat je teveel vergelijkingen maakt met eerdere mollen...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ddv

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2005, 01:12:12 »
In reactie op mijn eerder post: Yvonne heeft zich veraden in de eerste aflevering. Bij de uitleg van elke kandidaat woorom hij/zij wel of niet de mol zou kunnen zien zegt iedereen ik zou of het zou behalve .... Yvonne. Luister maar eens goed in de bijlage wat zij zegt. Dit is zo een kleine verspreking dat ze die niet uit tactische overwegingen maakt om zo andere kandidaten haar te onterecht te laten verdenken. Ze weet, als ze geen mol is, namelijk niet dat zij dit filmpje konden zien. Het is dus gewoon een domme verspreking waarmee ze zich in mijn ogen verraden heeft. Daarbij komt in de tweede aflevering, naast het gerommel met de tonnen en Agela (die zelf ook niet wist wie de mol was, maar het achteraf toch goed had) die zo haar even kon testen of ze inderdaad de mol was, is ze de enige die het opdrachteninterview in een LICHTE loods voert, zoals bij de tweede opdracht. De rest zit allemaal in een donkere loods. De vraag is wat Yvonne toen het haar beurt was om het interview op te nemen. Heeft ze een mollenbiecht ingesproken, of heeft ze een andere mollenstreek uitgehaald. In ieder geval, ik blijf bij Yvonne.

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2005, 01:25:08 »
Nou we kunnen ons massaaal in gaan schrijven op de cursus vliegtuigjes vouwen want de mol is gevonden :D

Offline broer

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2005, 01:35:21 »
Ze zegt inderdaad wél "het zal voor mij moeilijk zijn om de mol te zijn", in plaats van "het zou".

Wil ik niet onmiddellijk een bekentenis noemen, maar opmerkelijk is het wel.
Achteloos...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2005, 01:41:46 »
Ze zegt inderdaad wél "het zal voor mij moeilijk zijn om de mol te zijn", in plaats van "het zou".

Wil ik niet onmiddellijk een bekentenis noemen, maar opmerkelijk is het wel.

Zei Ferby bij de vorige mol ook niet zoiets  :D
Ik bedoel die molwannabee...

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2005, 01:51:38 »

Jawel, maar bij hem kon je het horen. Als je het expres doet, klinkt het anders dan hoe het bij Yvonne klonk.

We hebben te maken met een actrice, maar het klinkt zelfs voor iemand uit die beroepsgroep als een tamelijk natuurlijke 'verspreking'.
Achteloos...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2005, 01:54:33 »
"Proest"    Keigoeie actrise ::rofl::

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2005, 01:59:00 »
Als het een verspreking zou zijn, hadden ze het heus wel opnieuw opgenomen. Denk dat ze het bewust in hebben laten zitten om ons op een dwaalspoor te zetten.

Bij deze is Yvonne dus verdachte af!

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2005, 05:01:42 »
Als het een verspreking zou zijn, hadden ze het heus wel opnieuw opgenomen. Denk dat ze het bewust in hebben laten zitten om ons op een dwaalspoor te zetten.

Bij deze is Yvonne dus verdachte af!

Over versprekingen gesproken ;)

Sander maakte er ook eentje bij die discussie met oa Isabelle over de mogelijke fake-val van Gijs.

Hij zei iets als 'val'ipv 'valt'
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2005, 11:33:47 »
Ik bedoel die molwannabee...
Ik denk dat je te veel vergelijkt met eerdere molkandidaten...

De enige reden dat ik dat van Deborah zei is omdat het nog wel steek kan houden dat Yvonnen dus low profile is en de mol kán zijn.
Het houdt meer steek dan "Hoor! De vogeltjes fluiten in morsecode wie De Mol is!"

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #70 Gepost op: 24-01-2005, 17:11:01 »
Ik denk juist dat Yvonne een hele goeie mol zou zijn! Ze is niet te opvallend, ligt goed in de groep en volgens mij verdenkt niemand haar!! Ze gaan eerder Marc_Marie en Victoria enz verdenken!
Some light in your eyes...

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 27-01-2005, 06:52:20 »
En helemaal onderaan staat.. Yvonne.. ;)

Hoe kan dit toch.. vooraf zo verdacht en ineens..

1. vwb Muzikale hint: ook Yvonne speelde in het Klokhuis. Niet alleen Yvon.

2. Waarom ervan uitgaan dat die 10 minuten bij de 2e opdracht iets positiefs zouden zijn? Dat er dispuut was tussen de kandidaten is duidelijk. Gelang Victoria's commmentaar (maar waarop te vertrouwen ?? ..) was de meerderheid voor 1,2 of 6 minuten. De meerderheid verwachtte kennelijk dus iets 'zwaars / moeilijks ipv iets positiefs.
Waarom verwachtte Yvonne iets positiefs, en waarom dit voor de camera te laten zien? Omdat ze zo minder verdacht lijkt, minder scherp, minder fanatiek?

3. Waarom Yvonne laten zien als iemand die het spel nu pas doorheeft? (Lottie : ik geloof deze onkunde niet?! Je gaat nú vragen hoe het spel werkt??')

3. Yvonne lijkt een even dik jack aan te hebben als Roeland bij de tonnen opdracht (qua kamperen).

4. Yvon in intro: Yeah geluidje- slaat op yeah yeah yeah- petje van Yvonne?

5. Yvonne hief meteen haar hand op toen er werd gevraagd wie vóór stemde om door te gaan (bij het tonnen openen). Roeland viel meer op want maakte veel geluid maar in de hoek (camera zwenkte weg) zie je net Yvonne haar arm opsteken.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 06:55:50 door Lorelei »

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 27-01-2005, 10:29:07 »
Als Angela de kandidaten de gitaar en fles whiskey geeft, zegt ze: daar wil ik morgen wel iets voor terug:

een getal ONDER de 10.

Wat zegt YvonNE tijdes een filmpje, ik wilde voor 10 (is dit onder de 10 ::pinokkio::) gaan, want blablabla enz.

« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 10:31:13 door muldvarp »

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #73 Gepost op: 27-01-2005, 11:52:11 »
Ook zo'n mollenactie van haar was op eigen houtje zomaar een ton te openen!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #74 Gepost op: 27-01-2005, 12:02:41 »
Als Angela de kandidaten de gitaar en fles whiskey geeft, zegt ze: daar wil ik morgen wel iets voor terug:

een getal ONDER de 10.

Wat zegt YvonNE tijdes een filmpje, ik wilde voor 10 (is dit onder de 10 ::pinokkio::) gaan, want blablabla enz.
::rofl::

Ik weet nog niet goed wat ik van Yvonne moet denken. Ze is nog niet bijzonder veel te horen en te zien geweest.
Misschien is ze meer een stille observerende mollenjager. Volgens mij is ze erg bewust van het feit dat de mol om haar heen beweegd. Door op de achtergrond te blijven, houdt zij zich kalm en loopt ze niet het risico 'de mol' tot een vertrouweling te maken. Bovendien laat ze haar verdenkingen niet openlijk blijken, waardoor er geen belemmeringen in de asamenwerking met andere kandidaten ontstaan.
Ik verwacht van Yvonne dat ze de finale gaat halen.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #75 Gepost op: 27-01-2005, 14:39:44 »
Yvonne heeft nog gewoon helemaal niks fout gedaan. Opdracht 1 aflevering 1 was weliswaar mislukt, maar hier was imo geen opzet bij. In aflevering 2 was de enige mogelijke mollenstreek dat ze al een ton ging openmaken, maar dit was de goedkoopste, daarbij vestigde ze daarmee enorm de aandacht op zichzelf. Geen mol en als ze het wel is, had je het er zeker niet uit kunnen halen.

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 27-01-2005, 14:48:50 »
Yvonne opende dan wel een ton maar slechts die van 250 euri. Als mol zou ik toch iets hoger inzetten om geld te verliezen zonder al teveel aandacht op mijzelf te vestigen.

Ik vind Yvonne - was eerst mijn number one mole! - een beetje een Chandrika, zonder iets vervelends over de laatste te zeggen. Ze is vrij stil maar volgens mij is zij ook iemand  die daarmee zomaar in de finale kan komen.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #77 Gepost op: 27-01-2005, 17:12:16 »
Yvonne opende dan wel een ton maar slechts die van 250 euri. Als mol zou ik toch iets hoger inzetten om geld te verliezen zonder al teveel aandacht op mijzelf te vestigen.

Ik vind Yvonne - was eerst mijn number one mole! - een beetje een Chandrika, zonder iets vervelends over de laatste te zeggen. Ze is vrij stil maar volgens mij is zij ook iemand  die daarmee zomaar in de finale kan komen.

Jaa maar als ze een dure openmaakte, dan val je gelijk door de mand!! :P

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 28-01-2005, 03:22:39 »

Zelfde gedachte is in mij opgekomen ::jaja::

Is natuurlijk afwachten, - ik denk iig op zich dat alle kandidaten op hun manier het spel erg fanatiek spelen. :) OOk degenen die minder op de voorgrond zijn (Yvonne, Jim, Lottie)

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 28-01-2005, 09:12:42 »
Jaa maar als ze een dure openmaakte, dan val je gelijk door de mand!! :P

Helemaal mee eens maar je kunt ook 'in het midden' gaan zitten, dus niet de goedkoopste en niet de duurste.

Ben ik nou zo mols of zijn jullie nou zo goed?  ;D