Auteur Topic: Yvonne is niet de mol!  (gelezen 39890 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvonne is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2005, 13:43:23 »
 ::oink::
Dat is een veel betere link!!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2005, 14:26:40 »
Aan het petje te zien is het ook Yvonne die met Roeland in de heli zit, in het filmpje. Niet dat dat veel zegt, want ik heb het idee dat dat de eerste aflevering is....

Klopt petje met een paar keer Bear erop. Het is wel grappig te zien dat ze nogal gespannen is (ze balt haar vuisten). Een aantal scenes lijken betrekking te hebben op een of andere strandopdracht, ton met rook, struikelen, graven, kleding blijft ook veelal gelijk.

In de Belgische serie van de MOL 3, had de MOL (Marc) afwisselend 3 verschillende petjes op. De eerste letters vormden het woord MOL.
2024: wie is de Mol?

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2005, 00:28:53 »
Gewoon op gevoel en kiezen voor 'het knapste meisje uit de klas'.
De vorige keer zat ik er met Elise vanaf het begin goed op en ben blijven vasthouden tot het bittere einde, geen discussie uit de weg gaant en tegen vele stromen in.
Uiteindelijk gelijk gekregen (gewonnen?).

De serie moet nog beginnen maar op dit moment is mijn mol Yvon.

We zullen zien hoe ver ze komt,
we zullen zien hoe ver ik kom.
game on,

Begint lekker merk ik nu, foute Yvon, bedoelde Yvon Jaspers!
LOL

« Laatst bewerkt op: 13-01-2005, 12:19:01 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2005, 16:54:42 »
Ik denk nog steeds Yvonne.
Ben benieuwd of ik er morgen ook nog zo over denk.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #24 Gepost op: 14-01-2005, 12:04:34 »
Ik krijg een sterk vermoeden dat Yvonne als eerste moet gaan, in de 3 filmpjes die ik nu gezien heb, kwam zij het minst in beeld.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 14-01-2005, 19:24:25 »
Ik krijg een sterk vermoeden dat Yvonne als eerste moet gaan, in de 3 filmpjes die ik nu gezien heb, kwam zij het minst in beeld.
Tsja, het kan ook dat zij een andere opdracht had dan de rest... misschien ala Astrids dilemma. Maar voor zoiets lijkt het me nog te vroeg... Alhoewel, in de eerste aflevering van Missie Kilimanjaro werd er ook al iemand apart genomen...  ::vergroot::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline jorja

• Forumlid
  • kben eg zo lief als ik er uit zie
« Reactie #26 Gepost op: 14-01-2005, 23:20:24 »
ik denk ook dat yvonne de mol is;ze zei dat ze de mol niet kon zijn omdat ze niet kan liegen. als je zoiets zegt dan ben je bij mij direct verdacht
in de ban van de (reserve)mol

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Yvonne, nummer 23512
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2005, 09:47:28 »
Bij het introduktiefilmpje van de kandidaten houdt Yvonne een bord in haar handen (zo te zien in een politieburueau), met daarop haar geboortedatum en het nummer 23512. Als je M O L in cijfers omzet krijg je 131512. Scheelt maar twee cijfertjes, en het totaal is hetzelfde., dus ....

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
Re: Yvonne, nummer 23512
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2005, 11:01:48 »
en met 23 5 12 staat er dus `WEL`.
Ook wel grappig.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2005, 11:03:58 »
ik denk ook dat yvonne de mol is;ze zei dat ze de mol niet kon zijn omdat ze niet kan liegen. als je zoiets zegt dan ben je bij mij direct verdacht

Er zijn er volgens mij wel meer die dat gezegd hebben, toch?

Iig, Yvonne blijft voor mij één van de potientiele mollen.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline opaweethetbeter

• Forumlid
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Bruine bonen
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2005, 11:59:09 »
Ik heb de indruk dat Yvonne heeft gelogen over wat ze heeft gelogen en daardoor geen 500 Euro heeft verdiend. Allergisch voor bruine bonen? Ik heb even gezocht maar het lijkt erop dat dat helemaal niet bestaat.

Offline Connie_1983

• Forumlid
Re: Bruine bonen
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2005, 18:49:19 »
Ik heb de indruk dat Yvonne heeft gelogen over wat ze heeft gelogen en daardoor geen 500 Euro heeft verdiend. Allergisch voor bruine bonen? Ik heb even gezocht maar het lijkt erop dat dat helemaal niet bestaat.

uit haar antwoord maakte ik op dat ze 'allergisch zijn voor' meer opvatte als dingen waar ze een hekel aan heeft, niet lust enz, aangezien ze zei dat ze er geen uitslag of iets dergelijks van kreeg maar de bonen meteen uitspuugt als ze ze probeert te eten.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2005, 18:51:48 »
Volgens mij bestaat het wel hoor, dat de "allergische reactie" bestaat uit het zo snel mogelijk het lichaam uitwerken van bepaald voedsel.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2005, 18:54:02 »
Volgens mij bestaat het wel hoor, dat de "allergische reactie" bestaat uit het zo snel mogelijk het lichaam uitwerken van bepaald voedsel.

is ook wel zo denk ik, ik geloof dat je eigenlijk overal wel allergisch voor kan zijn..ik kreeg vroeger uitslag van aardbeien  :-\\

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2005, 20:03:14 »
is ook wel zo denk ik, ik geloof dat je eigenlijk overal wel allergisch voor kan zijn..ik kreeg vroeger uitslag van aardbeien  :-\\
Ja, volgens mij kan je echt overal allergisch voor zijn...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 16-01-2005, 14:54:42 »
Ben ik nou de enige die na aflevering 1 twee keer gezien te hebben (plus een keer met extra terugspoelen)Yvonnen erg verdacht vindt?
Toen ik het de eerste keer zag dacht ik niet aan haar, maar toen ik lijstjes ging maken (volgordes etc) viel het mij dus op dat iedereen bij de eerste vraag een eerlijk antwoord geeft en bij de tweede vraag liegt.
Dat zou best eens van te voren getest kunnen zijn en het verklaard waarom de jury het vaak bij het juiste eind had. (Het zou toch van de zotte zijn als een lading acteurs de jury niet om de tuin kunnen leiden nietwaar?)
Bij Victoria gingen ze de mist in, maar Victoria was als eerste en dat was niet de beste molpositie...
Yvonne was de enige die als eerste loog. En niemand weet wat de vragen zullen zijn en niemand weet dus ook wat de tweede vraag is, het is dus veiliger om op de eerste vraag een eerlijk antwoord te geven en bij de tweede lul je wat....

Ik weet het niet, maar het viel me op....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 16-01-2005, 14:57:04 »
ja dopey dat kan wel eens waar zijn :P ...

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 16-01-2005, 15:15:06 »
't zou kunnen, maar als ze de mol is dan wil ze toch dat de jury haar doorheeft? En dan ga je toch liegen in de volgorde waarin de pakkans het grootste is? Ze zou dan net als de anderen beter bij de eerste vraag de waarheid kunnen spreken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 16-01-2005, 15:19:45 »
Ze mochten toch zelf hun jury samenstellen...
Wat als Nico (ik verdenk Nico...)in het complot zit en een beetje stuurt...
De jury had het tenslotte goed, ze heeft geen geld verdient, de jury dacht dat het duiken gelogen was... en dat terwijl niemand als eerste loog...
Als het een gewone kandidaat geweest was, had de jury gedacht dat ze de bonen gelogen had en had ze geld verdient, maar de jury had het bij haar mis.... Ik vind het raar....

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 16-01-2005, 15:24:21 »
Ja, maar je zegt eerst dat bijna iedereen als eerste de waarheid zegt, en dat de jury daardoor een grotere kans maakt iemand op een leugen te betrappen. Als dat zo is, dan zou Yvonne (als zij de mol is) natuurlijk ook gewoon als eerste de waarheid zeggen.

Als Nico in het complot zit dan maakt het niet meer uit natuurlijk. Dan vertelt de mol gewoon twee keer de waarheid en geeft de jury vervolgens altijd gelijk in hun oordeel.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”