yvonne van den hurk speelde ook in unit13. in die seriekomt ook een mol voor.ondanks dat ik de hele serie gevolgd heb weet ik niet meer of zij daarin de mol was. wie weet dit nog wel? heb nog in de zoekmachine gekeken maar kan bijna nix meer vinden over unit13
Volgens mij speelde ze daar de rol van officier van justitie en was eindverantwoordelijke voor de unit.
Ze speelde daar zeker geen 'mol'.
Er werd wel gespeeld met infiltranten (mollen) maar dat waren volgens mij allemaal mannen.
Nu ik er goed over nadenk heeft ze nog wel (in de laatste serie) een soort rol als lokaas gahad om 'skilla' uit de tent te lokken maar echte mol is ze nooit geweest.
Iets dat mij nog opviel aan Yvonne, en waardoor ze toch wel iets verdachter wordt:
Ze had in het begin van de aflevering een petje op met de woorden:
YEAH
YEAH
YEAH
Dat yeah, yeah, yeah, was mij ook opgevallen en na het lezen van het commentaar op de muzikale hint van maandag in een ander topic bedacht ik me dit:
Yeah, yeah, yeah. Is een kreet afkomstig van het nummer 'she loves you' van The Beatles.
Het opvallende van dit nummer is is dat het nooit op een officiële Beatles LP heeft gestaan (met uitzondering van de usa) en dat nummer was dus letterlijk en figuurlijk een
Single.
Zoals een mol ook een single is?