Auteur Topic: Yvonne is niet de mol!  (gelezen 39906 keer)

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvonne is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 16-01-2005, 15:29:50 »
Ik weet het ik weet het ik weet het...

In mijn hoofd is het ook allemaal heel logisch, maar als je het opschrijft is het allemaal weg.  ;D

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline jorja

• Forumlid
  • kben eg zo lief als ik er uit zie
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2005, 22:22:04 »
het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat yvon en yvonne qua naam veel op elkaar lijkenen dat is natuurlijk erg gunstig als je mol bent want je haalt ze zo door elkaar met de vragen
in de ban van de (reserve)mol

Offline ddv

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 17-01-2005, 22:33:02 »
Ik hoop dat het nog niet eerder gezegd is, maar in het voorstellingsfilmpje van Yvonne zegt ze "het ZAL moeilijk zijn om de mol te zijn", anderen zeggen allemaal "ik ZOU de mol kunnen zijn". Een hele kleine verspreking, die gemakkelijk over het hoofd wordt gezien. Daarbij komt dat er ook bij de promotiefoto's een aanwijzing is. Op de ene staat Yvonne in het midden. Op de andere staat Angela op de plek van Yvonne en staat Yvonne ergens onopvallend. Ik ga dus voor Yvonne!

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 18-01-2005, 12:01:10 »
Yvonne speelt ook in "Het bureau", voor blinden en slechtzienden (MOL)
Ze is hier Nicolien de Koning.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Molloos

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 18-01-2005, 17:43:40 »
Iets dat mij nog opviel aan Yvonne, en waardoor ze toch wel iets verdachter wordt:

Ze had in het begin van de aflevering een petje op met de woorden:
YEAH
YEAH
YEAH
3 x 4 letters.
Eigenlijk heb ik daar niet zoveel aandacht aan besteed, maar toen kwam het percentage goede antwoorden op het scherm te staan en dat was 34!
Misschien is dit wel erg ver gezocht, maar ach, daar is volgens mij dit hele forum op gebaseerd. :)

Mol, Mollig, Molst!

Offline jorja

• Forumlid
  • kben eg zo lief als ik er uit zie
« Reactie #45 Gepost op: 18-01-2005, 18:01:18 »
yvonne van den hurk speelde ook in unit13. in die seriekomt ook een mol voor.ondanks dat ik de hele serie gevolgd heb weet ik niet meer of zij daarin de mol was. wie weet dit nog wel? heb nog in de zoekmachine gekeken maar kan bijna nix meer vinden over unit13
in de ban van de (reserve)mol

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #46 Gepost op: 18-01-2005, 21:23:22 »
yvonne van den hurk speelde ook in unit13. in die seriekomt ook een mol voor.ondanks dat ik de hele serie gevolgd heb weet ik niet meer of zij daarin de mol was. wie weet dit nog wel? heb nog in de zoekmachine gekeken maar kan bijna nix meer vinden over unit13

Volgens mij speelde ze daar de rol van officier van justitie en was eindverantwoordelijke voor de unit.
Ze speelde daar zeker geen 'mol'.
Er werd wel gespeeld met infiltranten (mollen) maar dat waren volgens mij allemaal mannen.
Nu ik er goed over nadenk heeft ze nog wel (in de laatste serie) een soort rol als lokaas gahad om 'skilla' uit de tent te lokken maar echte mol is ze nooit geweest.

Iets dat mij nog opviel aan Yvonne, en waardoor ze toch wel iets verdachter wordt:

YEAH
YEAH
YEAH

Dat yeah, yeah, yeah, was mij ook opgevallen en na het lezen van het commentaar op de muzikale hint van maandag in een ander topic bedacht ik me dit:

Yeah, yeah, yeah.  Is een kreet afkomstig van het nummer 'she loves you' van The Beatles.
Het opvallende van dit nummer is is dat het nooit op een officiële Beatles LP heeft gestaan (met uitzondering van de usa) en dat nummer was dus letterlijk en figuurlijk een Single.
Zoals een mol ook een single is?

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Impry_

• Forumlid
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
« Reactie #47 Gepost op: 18-01-2005, 21:47:43 »
Yeah, yeah, yeah.  Is een kreet afkomstig van het nummer 'she loves you' van The Beatles.
Het opvallende van dit nummer is is dat het nooit op een officiële Beatles LP heeft gestaan (met uitzondering van de usa) en dat nummer was dus letterlijk en figuurlijk een Single.
Zoals een mol ook een single is?

Pff... is dat niet erg ver gezocht? ::)
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #48 Gepost op: 18-01-2005, 22:24:24 »
Pff... is dat niet erg ver gezocht? ::)

Ja,
erg ver.

Heeel erg ver,

Maar of het 'te ver' is?

Niets is wat het lijkt!
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 19-01-2005, 11:26:43 »
Ik hoop dat het nog niet eerder gezegd is, maar in het voorstellingsfilmpje van Yvonne zegt ze "het ZAL moeilijk zijn om de mol te zijn", anderen zeggen allemaal "ik ZOU de mol kunnen zijn". Een hele kleine verspreking, die gemakkelijk over het hoofd wordt gezien. Daarbij komt dat er ook bij de promotiefoto's een aanwijzing is. Op de ene staat Yvonne in het midden. Op de andere staat Angela op de plek van Yvonne en staat Yvonne ergens onopvallend. Ik ga dus voor Yvonne!

Ja oké, maar dan had de AVRO het er wel uitgemonteerd. Want voor dit spel gelden twee regels: 'niets is wat het lijkt' en 'De AVRO is zelf de grootste mol'! ;)
Tell me what your telescope says

Offline atrus

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2005, 12:50:53 »
Ja oké, maar dan had de AVRO het er wel uitgemonteerd. Want voor dit spel gelden twee regels: 'niets is wat het lijkt' en 'De AVRO is zelf de grootste mol'! ;)

Da's zeker waar vveerraak!
Bovendien spreekt Victoria over zichzelf alsof ze de mol is. "Mijn tactiek is..."
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 20-01-2005, 21:16:15 »
yvonne: ik denk niet dat ik de mol zou kunnen spelen.

erg verdacht...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #52 Gepost op: 20-01-2005, 21:16:47 »
yvonne: ik denk niet dat ik de mol zou kunnen spelen.

erg verdacht...

hou haar nog steeds in mijn achterhoofd!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline niejo

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 20-01-2005, 22:02:25 »
mijn moeder (moederskindje als ik ben) dacht bij die YEAH YEAH YEAH meteen aan de reclame van de kabelmaatschappij ("Haal meer uit de kabel!") Helaas kan ik maar 1 versie van die reclame vinden (op www.ster.nl) en in die versie wordt er maar 2 maal YEAH geroepen. Maar ik weet wél dat er meer versies zijn.... ff de reclameblocks afspeuren dus...

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #54 Gepost op: 21-01-2005, 15:22:22 »
YEAH
YEAH
YEAH
3 x 4 letters.
Eigenlijk heb ik daar niet zoveel aandacht aan besteed, maar toen kwam het percentage goede antwoorden op het scherm te staan en dat was 34!

Die pet droeg ze al voor ze de test gingen maken. Dit zou dus betekenen dat Yvonne voorspellende gaven zou hebben, dat ze van te voren al de uitslag van deze test wist...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #55 Gepost op: 21-01-2005, 16:38:59 »
nounou, ik denk dat yvonne profetische gaven heeft!
een perfecte mol eigenschap!  ;)

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #56 Gepost op: 22-01-2005, 23:24:39 »
hihi, wat grappig
Helemaal niemand heeft gister aanwijzingen gezien die in de richting van Yvonne stuwen.
Heeft ze dan géén mol-eigenschappen?
Ze stond toch als eerste aan die tonnen te pulken.
Samen met Marc-Marie gaat ze moeiteloos en zonder te mopperen het grottenstelsel in.

Ik denk dat ze wel eens de winnaar zou kunnen worden ze moet alleen nog zien dat Yvon de mol is  :P
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 22-01-2005, 23:26:48 »
Neejoh Eirc. Yvonne kan geen winnaar worden want zij is de mol ;)

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 22-01-2005, 23:41:00 »
hihi, wat grappig
Helemaal niemand heeft gister aanwijzingen gezien die in de richting van Yvonne stuwen.
Heeft ze dan géén mol-eigenschappen?

Het probleem met Yvonne is dat we zo weinig van haar zien... ze heeft gezegd dat ze 10 minuten wilde zeggen omdat ze hoopte dat het tijd zou zijn om te douchen maar als ze daarin gelijk zou hebben gekregen had iedereen meer tijd gehad om z'n spullen over te pakken. Is niet echt een mollenstreek maar wel een manier om mbv voorkennis wat rustiger aan te kunnen doen.

Verder kan ik me niet herinneren haar gezien/gehoord te hebben voorafgaand aan de graafopdracht (hectiek voor vertrek, wie moesten er eerst in de helicopter enz), en ook tijdens die opdracht niet. Ze deed alleen ff van zich spreken toen ze zgn. een ton ging openmaken, maar dat was 1 van de goedkoopste tonnen, dus nauwelijks een molactie en mss meer een manier om de situatie open te breken.

Grotopdracht: zonder morren en goed uitgevoerd. Ze ligt vast goed in de groep maar bespreekt niemand met anderen, probeert geen verbonden te sluiten.

Een onopvallende mol kan natuurlijk een hele goede mol zijn, maar ik heb echt niets gezien wat haar in mijn ogen verdacht maakt!  ???

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 23-01-2005, 00:07:20 »
Low Profile. Niemand merkte Deborah ooit op in de eerste paar aflevering van NL Mol 1.

Yvonne is of de mol en wordt low profile gehouden, of ze brengt het heel ver en we zien later meer van haar.