Het zou best kunnen dat zij de mol is, ze doet telkens zo onopvallend... maar ik denk Marc-Marie de mol is en daar blijf ik bij. Een vriendin die zei gisteren toen ik zei dat Yvonne ook wel eens de mol zou kunnen zijn dat zij dan een saaie mol zou zijn, omdat ze helemaal niet veel uitvoerd . Maar ik vind haar te onopvallend. Het zou natuurlijk een goede mollentactiek zijn, maar ik denk niet dat zij het is.
Ja mee eens. Als ze het is dan houdt ze zich wel verdacht stil. Ze líjkt ook niet erg fanatiek.
Kan allemaal spel zijn natuurlijk maar dan lijkt ze me wel een erg passieve mol.
Voor zover ik weet heeft ze
1. slecht gelogen
2. goed gegraven bij de sluetels, stemde wel vóór bij de tonnen openmaken/ doorgaan (hierf dirtect haar hand op). Maakte een ton open maar dit leek me eerder om de impasse te doorbreken, was ook een goedkope ton. Zette wel aan tot tonnen openen, dat wel.
3. Haalde twee rugzakken van mensne weg terwijl er van anderen nog 2 lagen- dit deden meerdere mensen
4. deze afl heb ik haar erg weinig in beeld gezien. Ze was voor loten en leek heel rustig te zeggen, we moeten beslissen of we loten willen of niet. Geen voorkeur (lijkt ip niet erg mols). Hengelen ging slecht maar niemand leek geneigd de opdracht te doen slagen dus sja.. en bij mysterybox riep ze meteen een naam dat scheelde 500 euro.
Kan zijn maar tot nu toe zie ik nog niet veel verdachte dingen (in vergelijking met vorige jaren
- George bij de Varosadam/ abseilen, waterskiëen, due was al volop aan het mollen. Elise bij de spiegels, het zeilen en bij het afkopen van de vrijstelling voor iedereen. Bij beide was wel iig 1 actie waarvan duidelijk zichtbaar was dat ze mogelijk aan het mollen waren.)
Misschien is door alle chaos sws moeilijk nog te bepalen waar gemold wordt momenteel, dat zou dan straks duidelijker moeten gaan worden. Dus hetzij er komen duidelijker opdrachten waarin Yvonne meer (zichtbaar/ merkbaar) gaat mollen, later, hetzij het blijft dus uit.
Sws vreemd dat ze zo weinig in beeld is, kan betekenen dat ze er miss nog een tijdje inzit ja.