Auteur Topic: Yvonne is niet de mol!  (gelezen 39867 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvonne is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 28-01-2005, 10:54:56 »
Ik ben het helemaal met je eens Lynnlynn, een ton van 250 euro is te verwaarlozen op een totaal van 9000 euro (in dit spel  ;) ) Dat was geen molactie (zelfs niet als ze de mol is)

Offline Eggenburg

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #81 Gepost op: 28-01-2005, 16:08:09 »
Ik vind Ybonne juist wel een geschikte mol...ze doet het nog erg voorzichtig en ook de argumenten waarom zij juist de mol is vind ik sterker aankomen dan de andere argumenten.  Ook vind sommige acties verdacht van haar en is haar achterliggende gedrag juist meer een mol verwijzing, volgens mij is op het moment erg bang om ontdekt te worden
Das mijn mening tot nu toe... suc6 vanavond  ::trots::

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 28-01-2005, 16:17:01 »
ik vond haar een erg mollige uitspraak doen tijdens het ton open gebeuren:
"iedereen was aan het ruzien en dat vond ik een fijn chaotisch moment om maar eens een ton open te maken *grijns*"

Offline Raulu

• Forumlid
  • Boeiendste spel ooit bedacht!
« Reactie #83 Gepost op: 28-01-2005, 16:56:32 »
Yvonne was ook degene die riep: "Wie wil er nog meer tonnen openen?"
Roeland reageerde daar direct op door ook zijn hand op te steken en probeerde de rest ook te overtuigen om nog meer tonnen te openen.

Voor mij is dat een aanwijzing.

Bovendien nam Yvonne twee rugzakken mee van kandidaten, waarvan al 1 rugzak was meegenomen. Hiermee werd de kans groter, dat er voor een kandiaat niet beide rugzakken werden meegenomen. Weer een verdenking in de richting van Yvonne...
Het spel gaat in je bloed zitten...

Offline Eggenburg

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 29-01-2005, 12:47:15 »
Ik heb, eerlijk gezegd, Yvonne nou niet echt veel gezien/gemerkt tijdens de 3de aflevering. Zij gaf aanwijzingen in de trein zag ik. Ik weet niet waarom we haar niet veel zien maar komt het omdat zij gewoon niet de mol is of om haar in de achtergrond te houden zodat iedereen op het verkeerde spoor gezet kan worden?

Offline Citizen Erased

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 29-01-2005, 13:13:36 »
Ze komt inderdaad erg weinig in beeld. Ik heb dan ook totaal geen beeld van d'r.

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 29-01-2005, 17:08:01 »
Er waren in aflevering 3 maar 2 hengels. Volgens mij heeft ze wel wat gehengeld, want Victoria zei volgens mij tegen haar "moeilijk he, die zakken vangen" (o.i.d.). Maar ze is idd niet prominent in beeld!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Celeone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #87 Gepost op: 29-01-2005, 17:14:39 »
Het zou best kunnen dat zij de mol is, ze doet telkens zo onopvallend... maar ik denk Marc-Marie de mol is en daar blijf ik bij. Een vriendin die zei gisteren toen ik zei dat Yvonne ook wel eens de mol zou kunnen zijn dat zij dan een saaie mol zou zijn, omdat ze helemaal niet veel uitvoerd :P. Maar ik vind haar te onopvallend. Het zou natuurlijk een goede mollentactiek zijn, maar ik denk niet dat zij het is.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #88 Gepost op: 30-01-2005, 03:18:30 »
Misschien is ze camera-schuw?  ::jaja::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #89 Gepost op: 30-01-2005, 03:50:27 »
Het zou best kunnen dat zij de mol is, ze doet telkens zo onopvallend... maar ik denk Marc-Marie de mol is en daar blijf ik bij. Een vriendin die zei gisteren toen ik zei dat Yvonne ook wel eens de mol zou kunnen zijn dat zij dan een saaie mol zou zijn, omdat ze helemaal niet veel uitvoerd :P. Maar ik vind haar te onopvallend. Het zou natuurlijk een goede mollentactiek zijn, maar ik denk niet dat zij het is.

Ja mee eens. Als ze het is dan houdt ze zich wel verdacht stil. Ze líjkt ook niet erg fanatiek.

Kan allemaal spel zijn natuurlijk maar dan lijkt ze me wel een erg passieve mol.

Voor zover ik weet heeft ze
1. slecht gelogen
2. goed gegraven bij de sluetels, stemde wel vóór bij de tonnen openmaken/ doorgaan (hierf dirtect haar hand op). Maakte een ton open maar dit leek me eerder om de impasse te doorbreken, was ook een goedkope ton. Zette wel aan tot tonnen openen, dat wel.
3. Haalde twee rugzakken van mensne weg terwijl er van anderen nog 2 lagen- dit deden meerdere mensen
4. deze afl heb ik haar erg weinig in beeld gezien. Ze was voor loten en leek heel rustig te zeggen, we moeten beslissen of we loten willen of niet. Geen voorkeur (lijkt ip niet erg mols). Hengelen ging slecht maar niemand leek geneigd de opdracht te doen slagen dus sja.. en bij mysterybox riep ze meteen een naam dat scheelde 500 euro.

Kan zijn maar tot nu toe zie ik nog niet veel verdachte dingen (in vergelijking met vorige jaren
- George bij de Varosadam/ abseilen, waterskiëen, due was al volop aan het mollen. Elise bij de spiegels, het zeilen en bij het afkopen van de vrijstelling voor iedereen. Bij beide was wel iig 1 actie waarvan duidelijk zichtbaar was dat ze mogelijk aan het mollen waren.)

Misschien is door alle chaos sws moeilijk nog te bepalen waar gemold wordt momenteel, dat zou dan straks duidelijker moeten gaan worden. Dus hetzij er komen duidelijker opdrachten waarin Yvonne meer (zichtbaar/ merkbaar) gaat mollen, later, hetzij het blijft dus uit.
Sws vreemd dat ze zo weinig in beeld is, kan betekenen dat ze er miss nog een tijdje inzit ja.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Niuno

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 30-01-2005, 04:12:56 »
4. deze afl heb ik haar erg weinig in beeld gezien. Ze was voor loten en leek heel rustig te zeggen, we moeten beslissen of we loten willen of niet. Geen voorkeur (lijkt ip niet erg mols).

Zij was wel diegene die voorstelde om te gaan stemmen over het loten ja of te nee.

Hebben we dit jaar blijkbaar van een zeer demo(n)cratische Mol van doen?

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 30-01-2005, 04:53:44 »
Zij was wel diegene die voorstelde om te gaan stemmen over het loten ja of te nee.

Hebben we dit jaar blijkbaar van een zeer demo(n)cratische Mol van doen?

Hmm ik geloof dat Roelanbd dat voorstelde hoor..? Sander was toen fel tegen en Jim ging erin mee. (de rest van dat clubje weet ik niet).

Toen kwam er gesteggel waarbij Roeland aangaf dat hij elke voorkeur in een bepaalde groep te zitten verdacht vond. Yvon viel hem daarop aan, over waarom dat vreemd was, Roeland kaatste de bal terug over dat Yvon vreemd was omdat ze meteen aangaf in een bepaalde groep te horen (als je de opdracht kent wil je niet bij de stokers zitten lijkt me, dus daarom mede vind ik Yvon niet verdacht- ze wil zich alleen maar constant heel verdacht maken).

Vervolgens zegt Yvonne dus, volgens mij moeten we beslissen wat we willen, loten of niet loten- dan komt dus het stemmen.

Dus volgens mij kwam dat lotingidee van Roeland in eerste instantie.

Offline Niuno

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 30-01-2005, 05:00:16 »
Klopt als mijn hart..  ::trots::

Offline Reninho

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 30-01-2005, 10:59:13 »
ik vind haar ook veel te passief om een mol te zijn (of ik word WEER om de tuin geleid en dat haat ik!!)

Normaal komt de mol wat vaker in beeld dus denk nie dat ze de mol is!

Offline Lorelei

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 30-01-2005, 11:43:54 »

Normaal komt de mol wat vaker in beeld dus denk nie dat ze de mol is!

Tja idd zou vreemd lijken dat ze de Mol op alle fronten zo onzichtbaar laten zijn.. ::ohno::

Daarom rest de vraag, waarom zo weinig in beeld? Zo onopvallend dan? Of gaat ze nog ver komen..?

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 30-01-2005, 12:03:41 »
haar introfilmpje is uit de opdracht van komende week, dus ze zou er wel eens uit kunnen gaan.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #96 Gepost op: 31-01-2005, 11:54:48 »
haar introfilmpje is uit de opdracht van komende week, dus ze zou er wel eens uit kunnen gaan.

Hoe bedoel je?
Some light in your eyes...

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 31-01-2005, 11:58:10 »
Ik vind dat Yvonne zo weinig in beeld is of lijkt dat maar zo  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #98 Gepost op: 31-01-2005, 12:05:08 »
Ik vind dat Yvonne zo weinig in beeld is of lijkt dat maar zo  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???  ???

Ja dat vind ik ook, maar ik vind haar wel een mol-persoontje! Treed niet zo op de voorgrond, maar toch..
Some light in your eyes...

Offline Zilven

• Forumlid
  • the Bard
« Reactie #99 Gepost op: 31-01-2005, 14:59:08 »
Ik ben het met Freek eens... iets teveel op de achtergrond, maar met die tonnen: gewoon doordouwen en de rest negeren. Ze is een enorm passieve Mol, maar het kan ook zijn dat ze de draad compleet kwijt is. Ligt het aan mij of komt ze zelfs met de persoonlijke filmpjes weinig in beeld?
"I have not lost my mind - it's backed up on disk somewhere."