Auteur Topic: Yvonne is niet de mol!  (gelezen 39869 keer)

Offline Freek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Yvonne is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 31-01-2005, 15:41:44 »
Ik ben het met Freek eens... iets teveel op de achtergrond, maar met die tonnen: gewoon doordouwen en de rest negeren. Ze is een enorm passieve Mol, maar het kan ook zijn dat ze de draad compleet kwijt is. Ligt het aan mij of komt ze zelfs met de persoonlijke filmpjes weinig in beeld?

Nee je hebt gelijk, ik zie Yvonne ook amper in beeld! Volgens mij is de in aflevering 3 niet 1 keer aan het woord geweest! (Ik kan er naast zitten hoor)
Some light in your eyes...

Offline mirni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 31-01-2005, 18:50:23 »
Bij het raden naar de mystery guest zat Yvonne met haar handen steeds haar gezicht aan te raken, misschien om het zweet van haar gezicht af te vegen.
Zit hier een verborgen hint in? Iemand bekend met gebarentaal?

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #102 Gepost op: 31-01-2005, 19:08:08 »
Zal het morgen og eens bekijken, hand alfabet ken ik, anders MC even vragen :) ( maar weet niet of die ook op dit forum zit ? ).
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #103 Gepost op: 1-02-2005, 09:07:40 »
Yvonne ving twee postzakken iig niet (daar waar het postzakken betrof die wrsch geld op zouden leveren)

Oranje jas (niet erg duidelijk in beeld gebracht in contrast tot Isabelle en Vitoria). Ook meldde ze bij Hayborough (bom) dat het miss wel een goed idee was de zak te pakken- ondanks dat ze nog op instructies van Marc-Marie wachtten (Victoria hield dit tegen met vermelding dat ze moesten wachten op wat MM zei, en vervolgens checkten beide dames wat er op de zak stond, bleek idd Hayborough te zijn).

Dacht eerder dat ze een naam (Brad Pitt) riep bij Mystery Box maar dit bleek Yvon de zijn.. (Yvonne school helemaal achter Yvon ;))
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #104 Gepost op: 1-02-2005, 09:11:08 »
haar introfilmpje is uit de opdracht van komende week, dus ze zou er wel eens uit kunnen gaan.

tja.. dat werd ook gezegd van Roeland (afl 3), Jim en Victoria. Bovendien komt de intro van Sander ook volgende week. Intro van Gijs is al geweest (al denk ik niet dat hij er weer uitgaat)

Zegt niet per definitie veel lijkt me. Overigens is door de enigeechte op de chat gezegd dat het percentage valide blijft en dat het ook kan zijn dat er 2 uitgaan.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #105 Gepost op: 1-02-2005, 09:31:16 »
Yvonne ving twee postzakken iig niet (daar waar het postzakken betrof die wrsch geld op zouden leveren)

Oranje jas (niet erg duidelijk in beeld gebracht in contrast tot Isabelle en Vitoria). Ook meldde ze bij Hayborough (bom) dat het miss wel een goed idee was de zak te pakken- ondanks dat ze nog op instructies van Marc-Marie wachtten (Victoria hield dit tegen met vermelding dat ze moesten wachten op wat MM zei, en vervolgens checkten beide dames wat er op de zak stond, bleek idd Hayborough te zijn).

Dacht eerder dat ze een naam (Brad Pitt) riep bij Mystery Box maar dit bleek Yvon de zijn.. (Yvonne school helemaal achter Yvon ;))

Jaaa die postzakken ving ze ook niet! Terwijl zij er geen punten mee kon halen! Voor de volgende executie! En inderdaad met het raden van Gijs stelde ze ook wel een beetje domme vragen.. je had toch kunnen weten dat het geen Aussie was...

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 1-02-2005, 10:46:57 »
Ik hoop dat ik dit item in het goede deel van het forum plaats... ::regenboog::

Ik heb een hele zware verdachtmaking gevonden naar Yvonne. ::zwaai::

Hoewel ze weinig in beeld is, ben ik toch  maar eens gaan Googelen.... ::trots::

Ik kwam terecht bij de tracklist van Astral Weeks van Van Morrison (de cd die ze mee wil nemen)

Wat schertst mijn verbazing :

1. Astral Weeks
 2. Beside You
 3. Sweet Thing
 4. Cyprus Avenue
 5. The Way Young Lovers Do
6. Madame George                      :) ::oink::
 7. Ballerina
 8. Slim Slow Slider

Dit is in verwijzingen naar cd's die mensen willen meenemen de duidelijkste aanwijzing die ik tot nu gezien heb......

Yvonne is de mol !!!

Ik heb mezelf erg aan het twijfelen gemaakt.... ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 1-02-2005, 10:49:50 door zillionaire »
Carpe Diem

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 1-02-2005, 11:15:19 »
Overigens is door de enigeechte op de chat gezegd dat het percentage valide blijft en dat het ook kan zijn dat er 2 uitgaan.

Is het feit dat deenigeechte het op de chat gezegd heeft de enige aanwijzing dat het zo is?
Ik heb elke aflevering nu ongeveer 3x gezien, en het kan me ontschoten zijn hoor, maar het was mij niet helemaal duidelijk dat dat percentage voor elke executie geldt.

Als het zo is, dan lijkt me wel dat deenigeechte of de mol is of een insider.

Wat Yvonne betreft. Na aflevering 1 dacht ik dat ze het was, maar ze is zo weinig in beeld, dat het moeilijk wordt mollenstreken te ontdekken, maar ook om haar gewoon weg te strepen als mol.

Moeilijk geval dus...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 1-02-2005, 12:44:06 »
 ::vergroot:: ik vind juist het feit dat ze erg weinig in beeld is verdacht -- ze is er wel maar erg onopvallend -- erg molse kwaliteiten! Daarbij heeft ze nog niets gedaan wat haar als mol definitief afschrijft, maar juist van die onopvallende mollerige dingetjes - (ton openen, tas met bom willen pakken etc). Dus het zou mij niets verbazen als zij het toch blijkt te zijn.

edit: die 'madam george' vind ik ook wel goed gevonden eigenlijk ;) waar stond dat dan dat ze die cd mee wou nemen (dat is mij ontgaan)?

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #109 Gepost op: 1-02-2005, 12:50:12 »
Ik hoop dat ik dit item in het goede deel van het forum plaats... ::regenboog::

Ik heb een hele zware verdachtmaking gevonden naar Yvonne. ::zwaai::

Hoewel ze weinig in beeld is, ben ik toch  maar eens gaan Googelen.... ::trots::

Ik kwam terecht bij de tracklist van Astral Weeks van Van Morrison (de cd die ze mee wil nemen)

Wat schertst mijn verbazing :

1. Astral Weeks
 2. Beside You
 3. Sweet Thing
 4. Cyprus Avenue
 5. The Way Young Lovers Do
6. Madame George                      :) ::oink::
 7. Ballerina
 8. Slim Slow Slider

Dit is in verwijzingen naar cd's die mensen willen meenemen de duidelijkste aanwijzing die ik tot nu gezien heb......

Yvonne is de mol !!!

Ik heb mezelf erg aan het twijfelen gemaakt.... ::regenboog::

WOW goeie ontdekking ;)

Offline Zilven

• Forumlid
  • the Bard
« Reactie #110 Gepost op: 1-02-2005, 13:07:31 »
Dit doet mij denken aan het seizoen met George. LOL Niemand die zoiets had van: dat is de Mol. Te lief, te chaotisch. Een erg subtiele Mol. Met dat seizoen had ik na aflevering 3 door dat George de mol was... deja vu?

Ik zou niet teveel waarde hechten aan intro filmpjes. Ik denk dat de makers het nu wel doorhebben dat we er zo aandachtig naar kijken. ;)

Owww wat heb ik Wie is de Mol gemist! Echt een top programma!!
"I have not lost my mind - it's backed up on disk somewhere."

Offline Zillionaire

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 1-02-2005, 13:23:10 »
::vergroot:: ik vind juist het feit dat ze erg weinig in beeld is verdacht -- ze is er wel maar erg onopvallend -- erg molse kwaliteiten! Daarbij heeft ze nog niets gedaan wat haar als mol definitief afschrijft, maar juist van die onopvallende mollerige dingetjes - (ton openen, tas met bom willen pakken etc). Dus het zou mij niets verbazen als zij het toch blijkt te zijn.

edit: die 'madam george' vind ik ook wel goed gevonden eigenlijk ;) waar stond dat dan dat ze die cd mee wou nemen (dat is mij ontgaan)?

Dit staat bij de gegevens van Yvonne op de "officiele site"...

Dank je.  ::zwaai::
Carpe Diem

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 1-02-2005, 13:49:33 »
Dit doet mij denken aan het seizoen met George. LOL Niemand die zoiets had van: dat is de Mol. Te lief, te chaotisch. Een erg subtiele Mol. Met dat seizoen had ik na aflevering 3 door dat George de mol was... deja vu?

Met als hele grote verschil dan wel dat George tenminste wel gelijk vanaf 't begin opvallend (en dus voor ons in beeld!) erin bijdroeg dat opdrachten mislukten. Maar omdat George heel chaotisch en zenuwachtig leek, verwachtte niemand (en dan vooral de kandidaten, veel kijkers waaronder ikzelf hadden 't toch wel snel door) dat 't molsabotages waren. Yvonne is tot nu toe echt nauwelijks in beeld geweest, laat staan met mogelijke molsabotages. Daarom kán ze in mijn ogen eik niet meer de mol zijn. En als ze 't is, dan wordt dat voor mij 'n enorme teleurstelling, want ik wil wel 'n mol die ook echt gesaboteerd heeft.  :-\\

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 1-02-2005, 13:59:17 »
Of in ieder geval iemand waarvan ik had kunnen zien dat ie gesaboteerd heeft

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #114 Gepost op: 1-02-2005, 14:02:40 »
Ik ben het eens met Han13 en dopey. Voor mij is ze TE onzichtbaar om de mol te kunnen zijn. Beetje onzichtbaar ok, maar je ziet en hoort haar amper...

Nou zijn er anderen die natuurlijk de aandacht naar zich toetrekken, maar toch. Ik zou ook teleurgesteld zijn als het Yvonne is.
No Milk today???

Offline Zilven

• Forumlid
  • the Bard
« Reactie #115 Gepost op: 1-02-2005, 14:10:28 »
Ze is een actrice. Ze weet hoe ze rustig, kalm kan acteren, mogelijk heeft ze zich dusdanig voorbereid dat ze van elke mol *iets* laat zien. Er is iets aan haar wat me wel verdacht maakt. Ik bdoel dan kijk je hoe ze die postzakken vissen (beide dames waren echt stuntelig) terwijl ik dacht: zo erg kun je het niet missen???? Nee ik weet het nog niet met Yvonne.
"I have not lost my mind - it's backed up on disk somewhere."

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #116 Gepost op: 1-02-2005, 14:19:27 »
En : we weten niet hoeveel acties van Yvonne eruit geknipt zijn die de andere kandidaten niet opvielen maar wel degelijk mooie mol acties waren ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #117 Gepost op: 1-02-2005, 14:21:07 »
Dan zijn tot nut toe alle acties eruit geknipt zeker... ::) Ik snap jullie wel, maar ik wil een mollende mol zien gewoon en ik heb niet het idee dat zij dat is. Ik wil een relmol  ;D  ;)

No Milk today???

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 1-02-2005, 14:34:25 »
Ik wil een relmol  ;D  ;)

Ik ook Ik ook    ::tandpastasmiley::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 1-02-2005, 14:42:24 »
Dan zijn tot nut toe alle acties eruit geknipt zeker... ::) Ik snap jullie wel, maar ik wil een mollende mol zien gewoon en ik heb niet het idee dat zij dat is. Ik wil een relmol  ;D  ;)

Precies!  ;D

En : we weten niet hoeveel acties van Yvonne eruit geknipt zijn die de andere kandidaten niet opvielen maar wel degelijk mooie mol acties waren ?

Wat hebben wij er aan als alle molacties van haar eruit geknipt worden en we die pas achteraf allemaal te zien krijgen? Hoe moeten we dan ooit de mol ontmaskeren? Daar is toch echt helemaal niks aan!  ::niet-ok::

Nee ik wil ook gewoon 'n mol die ook zichtbaar voor ons saboteerd.  ::jaja::