Auteur Topic: Yvonne is niet de mol!  (gelezen 39889 keer)

Offline dopey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvonne is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 1-02-2005, 15:02:28 »
Nee ik wil ook gewoon 'n mol die ook zichtbaar voor ons saboteerd.  ::jaja::
maar ook weer niet TE zichtbaar, anders is het ook niet leuk.

we zijn niet gauw tevreden he??
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #121 Gepost op: 1-02-2005, 15:24:58 »
maar ook weer niet TE zichtbaar, anders is het ook niet leuk.

we zijn niet gauw tevreden he??

Nee idd ;) Na al die series (en zeker na Portugal) zijn we gewoon verwend :P

Relmol!Relmol!  ::trots::
No Milk today???

Offline Zilven

• Forumlid
  • the Bard
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2005, 15:28:36 »
Marc Marie zou de perfecte relmol zijn. Maar dat zou er te duidelijk op liggen. Ik kan gewoon niet wachten tot aanstaande vrijdag! Geef ons meer! Laat ons in elke geval meer Yvonne zien!
"I have not lost my mind - it's backed up on disk somewhere."

Offline Freek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
« Reactie #123 Gepost op: 1-02-2005, 17:10:12 »
Marc Marie zou de perfecte relmol zijn. Maar dat zou er te duidelijk op liggen. Ik kan gewoon niet wachten tot aanstaande vrijdag! Geef ons meer! Laat ons in elke geval meer Yvonne zien!

Jaa ik ben erg benieuwd wat Yvonne allemaal te zeggen heeft over de mol in een interview!
Some light in your eyes...

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 1-02-2005, 19:44:46 »
Dat Yvonne zo weinig in beeld is blijft imo een mysterie.

Zonder beledigend te willen zijn, Yvonne komt op mij tamelijk depressief over, dat er geen leuke Yvonne-momenten worden uitgezonden is misschien gewoonweg omdat er geen leuke Yvonne-momenten zijn?

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #125 Gepost op: 1-02-2005, 19:51:43 »
Dat Yvonne zo weinig in beeld is blijft imo een mysterie.

Zonder beledigend te willen zijn, Yvonne komt op mij tamelijk depressief over, dat er geen leuke Yvonne-momenten worden uitgezonden is misschien gewoonweg omdat er geen leuke Yvonne-momenten zijn?

Depressief?? Volgens mij is zij gewoon niet echt de grootste lolbroek uit de groep :P

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-02-2005, 20:00:36 »
Depressief?? Volgens mij is zij gewoon niet echt de grootste lolbroek uit de groep :P

Mja, ik kan toch ook niet concluderen dat de andere 9 uitsluitend lolbroeken zijn, en een grappig moment daar hoef je geen echte grote lolbroek voor te zijn.

Het komt op mij over dat Yvonne het eigenlijk allemaal niet zo leuk vindt, ze spreekt vrij monotoon en gedraagt zich ontwijkend, ze lijkt ook in geen enkele opdracht plezier te hebben.
Ze heeft geen fun, is niet fanatiek, is niet in beeld (of nauwelijks) houdt zich zeer afzijdig en heeft op de kijker geen positieve uitstraling.

20% van de mensen lijdt zo af en toen aan depressies, ook actuers en actrices, en dat wordt vaak getriggerd in den vreemde of bij het zich in een grote groep bevinden, ik zou het daarom niet zo'n vreemde verklaring vinden.
In dat geval zal ze vanaf aankomende uitzending zich beter voelen.

Lees eens links en rechts reacties over haar, die zijn niet echt positef (ze wordt als bv saai ervaren), terwijl er geen reden is om negatief over haar te oordelen louter omdat ze weinig in beeld is.
Punt is dat wanneer mensen depressief zijn ze dat ook uitstralen, mensen pikken dat op, het lijkt mij een logisch verklaring.

Nogmaals, niet beledigend bedoelt.

Offline webbie

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 1-02-2005, 20:59:36 »
Depressiviteit lijkt me niet iets om je over te schamen, maar om iemand op deze manier depressief te verklaren lijkt me een beetje ver gaan. Ik denk persoonlijk dat er een andere reden is, maar om eerlijk te zijn kan ik dat verder ook niet goed onderbouwen ;)
Ik ben een Hollander, ooooooover...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #128 Gepost op: 1-02-2005, 21:21:15 »

Ik zou er niet mee zitten  8)
No Milk today???

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #129 Gepost op: 1-02-2005, 22:46:08 »
Mja, ik kan toch ook niet concluderen dat de andere 9 uitsluitend lolbroeken zijn, en een grappig moment daar hoef je geen echte grote lolbroek voor te zijn.

Het komt op mij over dat Yvonne het eigenlijk allemaal niet zo leuk vindt, ze spreekt vrij monotoon en gedraagt zich ontwijkend, ze lijkt ook in geen enkele opdracht plezier te hebben.
Ze heeft geen fun, is niet fanatiek, is niet in beeld (of nauwelijks) houdt zich zeer afzijdig en heeft op de kijker geen positieve uitstraling.

20% van de mensen lijdt zo af en toen aan depressies, ook actuers en actrices, en dat wordt vaak getriggerd in den vreemde of bij het zich in een grote groep bevinden, ik zou het daarom niet zo'n vreemde verklaring vinden.
In dat geval zal ze vanaf aankomende uitzending zich beter voelen.

Lees eens links en rechts reacties over haar, die zijn niet echt positef (ze wordt als bv saai ervaren), terwijl er geen reden is om negatief over haar te oordelen louter omdat ze weinig in beeld is.
Punt is dat wanneer mensen depressief zijn ze dat ook uitstralen, mensen pikken dat op, het lijkt mij een logisch verklaring.

Nogmaals, niet beledigend bedoelt.

::rofl::

Zal wel meevallen, hooguit een stijve nek.  ;)

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2005, 12:22:00 »
Feit is wel dat Yvonne van alle kandidaten de minst opvallende is, welke reden je er ook achter zoekt. Het lijkt mij niet dat zij de mol is, als productie wil je toch dat er streken uitgehaald worden en dat je na afloop een mooie reeks mollenstreken kunt laten zien. Een passieve mol kan ook mollen maar ik denk dat de productie vooraf wel op zoek gaat naar een mol met een beetje 'kleur'. Ik moet bij Yvonne (en in mindere mate bij Lottie) altijd weer denken aan Chandrika. Maar nogmaals; die stond wel in de finale.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2005, 17:04:59 »
Citaat
Nouja ik neem aan de dat mensen het spel kennen, dus als ze het niet leuk vinden, doen ze niet mee ;)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #132 Gepost op: 3-02-2005, 08:43:09 »
Feit is wel dat Yvonne van alle kandidaten de minst opvallende is, welke reden je er ook achter zoekt. Het lijkt mij niet dat zij de mol is, als productie wil je toch dat er streken uitgehaald worden en dat je na afloop een mooie reeks mollenstreken kunt laten zien. Een passieve mol kan ook mollen maar ik denk dat de productie vooraf wel op zoek gaat naar een mol met een beetje 'kleur'. Ik moet bij Yvonne (en in mindere mate bij Lottie) altijd weer denken aan Chandrika. Maar nogmaals; die stond wel in de finale.
Let op hoor. We hebben nog een onopvallende Mol gekend: Nico.
Dit saboteerde praktisch niets( vooral niet tijdens het eerste deel), viel totaal niet op en was toch de Mol.
Ik vind dergelijk Mol ook niets (nogmaals sorry Nico), maar Yvonne lijkt me wel een Nico-type.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 3-02-2005, 17:41:28 »
Dat Yvonne zo rustig is, kan er ook gewoon mee te maken hebben, dat er al heel veel drukke kandi's rondlopen. Ben hier ervaringsdeskundige in  ;D ; wanneer veel mensen steeds op de voorgrond (willen) staan, vooral in competitieverband, verplaats je jezelf bewust naar de achtergrond (waar het ook leuk kan zijn), omdat het al druk genoeg is. Zoiets....

Maar om bij het Topic te blijven, denk zelf niet dat ze de mol is, vind haar TE weinig in beeld (maar ja...dat is eigenlijk geen geldige reden).
« Laatst bewerkt op: 3-02-2005, 17:46:28 door Poekie »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #134 Gepost op: 3-02-2005, 21:54:05 »
ze mag dan wel weinig in beeld zijn, maar ze ís er wel. elke opdracht, 12 uur per dag beeldmateriaal hebben ze van haar. allicht zullen er ook zat biechten zijn, want wát ik van haar heb gehoord, denkt ze wel na over het spel...
maar ik snap het echt niet, zo'n programma moet gewoon aantrekkelijk zijn, en dat word het door enthousiaste en toch ook wel grappige/fanatieke kandidaten. elke kandidaat moet een goede invulling voor het programma zijn, en aangezien yvonne ook door mij als 'saai' word ervaren, vraag ik me af waarom ze haar hier voor hebben gevraagd, en dán nog zo weinig uitzenden waardoor ze wsl heel verkeerd beoordeeld word. want ze is er wel. 24 uur per dag.
vreemd.. heel vreemd.

Offline lynnlynn

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 4-02-2005, 09:56:29 »
Exactly. Zekler als ik Julien's verhaal lees doen ze nogal wat moeite om leuke kandi's te vinden. Het zou kunnen dat het hier ouwe-jongens-krentebrood is gezien het feit dat het BN'ers zijn maar dat lijkt mij niet. In eerste instantie wil je toch een goed en goed bekeken TV-prog maken. Kan natuurlijk zijn dat Yvonne in d'r uppie een ander persoon is en dat ze in de groep een beetje ondersneeuwt...

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 4-02-2005, 10:27:24 »
Hallo, waar hebben we het over?
Als je in een groep zit met een heleboel ego's, kan het zijn dat er eentje minder opvalt. Het feit dat ze zo weinig in beeld is heeft te maken met de montage, en daar kun je Yvonne niet van beschuldigen.

En dat ze allemaal leuke kandidaten proberen te casten, snap ik, maar niet iedereen is het er over eens wat een leuke kandidaat is (dat is gelukkig het verschil tussen de Avro en SBS)

Als het aan mij had gelegen had Victoria niet door de voorrondes heengekomen!!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 4-02-2005, 10:38:04 »
Dat Yvonne zo rustig is, kan er ook gewoon mee te maken hebben, dat er al heel veel drukke kandi's rondlopen. Ben hier ervaringsdeskundige in  ;D ; wanneer veel mensen steeds op de voorgrond (willen) staan, vooral in competitieverband, verplaats je jezelf bewust naar de achtergrond (waar het ook leuk kan zijn), omdat het al druk genoeg is. Zoiets....

Maar om bij het Topic te blijven, denk zelf niet dat ze de mol is, vind haar TE weinig in beeld (maar ja...dat is eigenlijk geen geldige reden).

kijk dat dacht ik dus ook...ik heb ook het idee dat Yvonnen niet zonodig ook nog eens leuk moet gaan doen...ik denk dat yvonne mss niet zo uitbundig van aard is, maar kan me ook goed voorstellen dat ze tot nu toe de kat uit de boom heeft gekeken en de andere kandidaten aan het observeren is...

Quote gefixt - Han13
« Laatst bewerkt op: 4-02-2005, 17:05:22 door Han13 »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #138 Gepost op: 4-02-2005, 11:56:44 »

Als het aan mij had gelegen had Victoria niet door de voorrondes heengekomen!!
Waarom niet?

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 4-02-2005, 12:24:59 »
Waarom niet?
kwestie van smaak... ben niet zo van de Victoria...

Ik wilde alleen maar zeggen dat ik het niet zo aardig is om onaardig te doen over mensen die gemonteerd in beeld komen.
En k denk dat die Yvonne gewoon een leuke vrouw is maar dat ze niet zo uit de verf komt. Het idee dat ze gefaald hebben met Yvonne omdat ze zogenaamd alleen maar leuke mensen zoeken vind ik dom.... ik vind Victoria namelijk niet leuk.

en dat wou ik gewoon even kwijt.