Depressief?? Volgens mij is zij gewoon niet echt de grootste lolbroek uit de groep
Mja, ik kan toch ook niet concluderen dat de andere 9 uitsluitend lolbroeken zijn, en een grappig moment daar hoef je geen echte grote lolbroek voor te zijn.
Het komt op mij over dat Yvonne het eigenlijk allemaal niet zo leuk vindt, ze spreekt vrij monotoon en gedraagt zich ontwijkend, ze lijkt ook in geen enkele opdracht plezier te hebben.
Ze heeft geen fun, is niet fanatiek, is niet in beeld (of nauwelijks) houdt zich zeer afzijdig en heeft op de kijker geen positieve uitstraling.
20% van de mensen lijdt zo af en toen aan depressies, ook actuers en actrices, en dat wordt vaak getriggerd in den vreemde of bij het zich in een grote groep bevinden, ik zou het daarom niet zo'n vreemde verklaring vinden.
In dat geval zal ze vanaf aankomende uitzending zich beter voelen.
Lees eens links en rechts reacties over haar, die zijn niet echt positef (ze wordt als bv saai ervaren), terwijl er geen reden is om negatief over haar te oordelen louter omdat ze weinig in beeld is.
Punt is dat wanneer mensen depressief zijn ze dat ook uitstralen, mensen pikken dat op, het lijkt mij een logisch verklaring.
Nogmaals, niet beledigend bedoelt.