Toen Victoria in het kasteel binnenkwam, liep ze de profielen van de andere kandidaten haast voorbij maar ze bleef toch nog 2 seconden staan. Heeft ze geen informatie van hen nodig?
sterker nog volgens mij bekeek ze alleen haar eigen profiel even
Maar of dat wat zegt over molschap.. Zowel zij als Isabelle en Gijs waren aan de late kant dus hadden wrsch weinig tijd om echt te bekijken op dat moment, en liepen vrijwel direct door naar de rest die al zat te wachten.
Ik vind dat Victoria iets te duidelijk als mogelijke mol wordt neergezet vooralsnog. Dingen als 'ze zondert zich af'(en dan zie je haar ergens alleen zitten schrijven in haar boekje), het feit dat ze kennelijk een tijdje weg was (waar Jim gretig naar vroeg althans zo laten de beelden ons geloven
), het hele verhaal van, ik ben te opvallend(waardoor mensen moeten gaan geloven dat ze juist wél de mol is mi) - ik vind dat ze te veel als mogelijke mol neer wordt gezet.
Ergens met Isabelle staat ze te redeneren wie je juist moet kiezen bij die filmpjes (zogenaamd onmols) en bij de executie is haar blik zeer neutraal. Ze is mi te zeer bezig met het spelletje en teveel bezig met zichzelf verdacht te maken en te worden gezien als mol toch. Iig zo de programmamakers haar 'neerzetten 'in mijn indruk. Daarom is zij voor mij voorlopig niet de mol.
Het kan in dit stadium iedereen nog zijn, maar ik heb geen aanwijzing gekregen vooralsnog dat zij het zal zijn. Ze speelt het spel vast wel slim en komt vast verder dan de eerste paar rondes (anders hadden de makers vast niet zoveel moeite gedaan haar zo verdacht uit de verf te laten komen
) Niet té ver echter ook misschien want degenen die nog uit de molverf moeten komen, zijn degenen die echt ver gaan komen denk ik. We zullen volgende week af moeten wachten