Haha, ach een beetje bluf... ?
Maar dit is wat we zien:
Gijs in helicopter (al gezien)
Isabelle in lasergunopdracht
Jim maakt vuur (hebben we al gezien)
Lottie duikend en haar foto ligt onder water
Marc-Marie in een stuntvliegtuig
Roelandje in de grotten (hebben we gezien)
Sander die in een grote truck rijdt.
Victoria die ergens aanhangt en in een bus/trein zit (lijken beide opzelfde dag gefilmd te zijn omdat ze hetzelfde aanheeft)
Yvon bij krokodillen/alligators
Yvonne onderhandelend met een meneer en een groot informatiebord vasthoudend
En van het filmpje van volgende week zien we Victoria's shot dat ze in een soort auto'tje op rails zit. Het gebruikte shot in het filmpje. Voor de rest zien we geen enkele opdracht die met de andere stukjes uit de intro te maken hebben. Dus liggen er mogelijk uit: Victoria, Jim of Roelandje. Maar Roelandje mag gewoon niet gaan want die is te leuk. Dus is het Jim of Victoria. En aangezien Jim De Mol is...
Jim de Mol, eens
(voor nu) - maar- hij werd mi al een stuk verdachter neergezet dan vorige week.. wat ik dan alweer verdacht vind..
Maar vwb de promofilmpjes- uiteraard zit er wel een zekere logica in die in de gaten te houden. Victoria zit idd in die trein ja maar dat zei men ook van Roeland deze week in de grotten
(en dat wilde ik niet geloven
)
Ikzelf zou het helemaal niet erg vinden als Victoria eruit zou liggen volgende week maar is het niet een beetje te voordehandliggend?
Miss is er nog een opdracht die ze niet in de voorstukjes laten zien?
Overigens ter vergelijking: Ron , winnaar, introfilmpje aflevering 3. Chandrika, verliezer, introfilmpje aflevering 5 (geloof ik linedancen). Elise. Niet altijd is daar wat aan af te leiden hoewel er natuurlijk altijd wel een paar ook juist die aflevering eruit gaan (Julien, Aafke, Astrid, Patricia bijv.)