Ahjoh, toch alleen maar keileuk! Jij met je Roelandje..
Helemaal leuk als je dan op de fandag met m op de foto kunt
!
Wat me wel opviel is dat ze twee maal achter elkaar zei 'A piece of a cake ' (Wat trouwens a piece of cake moet zijn maar dat terzijde )
Ik moest hierbij denken aan de befaamde Australische Pavolova. Dat doet denken aan de naam Pavlov, de befaamde Russische wetenschapper (Ookal komt ze technically speaking uit de Oekraïne) .
Waarom doet je dat aan Pavolova denken, wat is dat, een soort cake ofzo?
Pavlov ken ik wel...
C&P, dat zou cool voor je zijn, als je die opdracht straks goed voorspeld blijkt te hebben! Ik vind m idd wel aannemelijk klinken (sja ik had daar nog nooit van gehoord dusja..).
Ze is keurig door de grot gekropen.
Je gebruikt dit nu als argument voor Victoria's niet-mol-zijn, maar aangezien iedereen (die nog de mol kan zijn
) dat heeft gedaan, is iedereen wat betreft het door de grot kruipen even onmols. Remember Deborah die wel 'moest' bungeejumpen omdat iedereen het deed.. (daar deed het mij iig wel aan denken)
nog even dat dagboek van victoria.. had iemand al ontcijferd wat daar stond? Bedacht me nl. dat dat heel goed in het Russisch geschreven kan zijn.
Voor zover ik gelezen heb, zijn er alleen een paar Nederlandse woorden van ontcijferd. Dus het is of helemaal in het Nederlands of halfhalf..