Victoria was wel bar slecht in het vissen naar postzakken. Ze heeft niks binnen gehaald.
Het zag er ook best wel moeilijk uit, maar ze hadden toch kansen genoeg (ong.10 zakken?)
10 zakken ja maar de communicatie verliep heel vaag natuurlijk. Welke ze wel of niet moesten pakken.
Volgens mij hadden de dames uiteindelijk 4-5 zakken echt gemist (waarvan dus aangegeven was dat ze die moesten pakken kennelijk)
Dat is op zich wel vreemd, want 5-1 (rugzak) zou 4 postzakken zijn. Dat is precies het maximum aan wat er te halen is aan geld mi (4 zakken van de 8 waren bommen, kostten dus geld- en 4 zakken waren geld).
Dan zouden de stokers n.a.v. de berichten van de vrienden dus alle 4 de zakken die de dames moesten pakken juist hebben aangegeven (die indruk wekt het niet echt). Kan zijn dat Lottie niet goed wist welke zakken ook geld kostten, (niet goed bijgehouden heeft) maar anders lijkt dit een wat overdreven aantal mi. We zien op de beelden dat er een paar maal (2 geloof ik) idd naast gevangen wordt.
Dat wil dus zeggen dat hetzij de communicatie uit de dodge niet zo slecht was als nu gesuggereerd wordt, ofwel dat de stokers elke keer echt goed keken bij de zakken, omdat ze de dodgers niet meer vertrouwden, en het wel goed doorgaven aan de achterhoede (geen van beide wordt gesuggereerd).
Hetzij de stokers hebben doorgegeven bepaalde zakken te pakken die geld zouden hebben gekost (in dat geval juist dus goed dat de vangers wantrouwen koesterden en niet die zakken willen pakken)
Dus mi
1. Hetzij Lottie overdrijft en het waren geen 4-5 zakken die de dames lieten vallen/ niet pakten (misschien kon ze dat in de chaos ook niet goed bijhouden) meer dan dat kan ook niet want dat zou geld hebben gekost ipv opgeleverd - in dat scenario
- deden de mensen het in de dodge dus niet zo slecht en lag het aan de communicatie van de stokers- logisch dat de vangers dan sceptisch waren ook.
- ofwel vertouwden de stokers de dodge-vrienden niet, en hebben zo mogelijk op elke zak gekeken wat er inzat - dit wel goed doorgegeven aan de rest (dit verklaart dat Lottie meldde dat Marc-Marie er maar één fout doorgaf aan de achterhoede, wat hetzij de realiteit hetzij onderschatting was- wordt iig niet door de beelden gesuggereerd).
2. Hetzij Lottie geeft foutief bericht, er zijn minder pogingen ondernomen om zakken te vangen maar dit zet de vangers in een slecht daglicht.
Bij Wie-Van-De-Drie vond ik haar ook niet echt overtuigend, met name toen ze zei dat Isablle gelijk had met haar politieke vraag.
Nja maar bij wie van de drie wilde niemand echt overtuigend overkomen volgens mij.
Victoria probeerde denk ik zo gewoontjes mogelijk en unsoapy/ niet glam mogelijk over te komen. Ik vond Isabelle heel erg overdreven (slecht acteren iig, dit kan ook mols zijn mja). Weet niet bij wie van de drie is het lastig te duiden.
Vond dat Marc-Marie als enige echt zijn best deed om het niet te halen juist door zijn spel. We zien niet veel van de opdracht maar lijkt me niet dat hier actief gemold is, miss dat de mol iets minder zijn best heeft gedaan maar ja je bent afhankelijk van de jury, dus tenzij de jury in het complot zit zal er niet veel echt te mollen zijn lijkt me .