Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
God strafte weer meteen... lijkt het
Overigens had ik nix tegen Victoria hoor... ze kwam af en toe wat onaardig over, maar ach... wie niet
Tsjah mensen, Victoria was dus niet de mol.Nu is ze eruit en dat vind ik jammer.Want ze was wel heel mysterieus en dat was leuk
Trouwens wel raar dat dat zowel Victoria en Yvonne aangaven dat de sfeer helemaal niet leuk is in de groep.Terwijl Angela begint met: De stemming is opperbest in de groep!!!
Sorry voor alle Victoria fanaten:Ik zat te juichen toen ze eruit ging....
Victoria Koblenko PR-manager van Glennis 11-03-2005 Actrice Victoria Koblenko zal tijdens het Eurovisie Songfestival in Kiev de PR-manager zijn van Glennis Grace. in die functie maakt zij maakt deel uit van de Nederlandse delegatie tijdens de Eurovisie periode. Victoria groeide op in de Oekraïne en verhuisde naar Nederland toen ze dertien was. Als succesvolle actrice werd Victoria populair na haar rol van Isabella in Goede Tijden, Slechte Tijden. Ze spreekt vloeiend Engels, Russisch en Oekraïens en kan daardoor in haar contacten met de pers en de organisatie van grote waarde zijn voor Glennis Grace.
dat had ik nou ook, en nu is ze ook nog dood in gtst???
het (verplicht) kijken van een stukje GTST
ik ook ja, hoe toevallig en ze zag dr idd niet dood uit :p
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
656 gasten en 2 vaste bezoekers