Ja, zeker interessant. Bij dat boek over "war" floept het woord "molletje" uit haar mond. Ik heb het idee dat ze hier Victoria bedoelt, maar nu belanden we in het verkeerde topic.
Het boek zelf lijkt me niet interessant. Is in 2004 uitgekomen, dus zal wel gewoon op de "pas verschenen" plank in de boekwinkel hebben gelegen.
Wat ik ook zo vreemd vond was dat ze aan het begin aan Angela ging uitleggen wat een road train was (letterlijk,'ik weet niet of je weet wat dat is maar dat is dus een hele lange vrachtwagen, zo lang als een trein'. Aan Angela legt ze dat uit!!
Maar dit word een heel tricky discussie hier omdat het over Yvonne gaat terwijl het hier over Yvon hoort te gaan.
Yvon geeft dus een half jaar na dato op dat ze een cd de beste van allemaal vind die ze samen met de andere kandi's aan Yvonnen voor haar verjaardag heeft gegeven.
Dat is de link.
En Yvonne werd een dag na haar executie 45! dat nummer stond in de executiekamer op de brandslangkast naast Angela! Maar nu kom ik weer in het aflevering 4 topic.
kweetutniemeer