Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 129383 keer)

Offline Cosma

• Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #280 Gepost op: 14-02-2005, 03:42:58 »
Drukte Yvon het telefoontje wel weg?
Hij was al tenminste 5 keer overgegaan, bij 6 keer krijg je toch geen verbinding meer met een mobieltje?

Wie zegt dat degene die belde (MM) die zei: "In gesprek" niet gewoon heeft verbroken zodra er opgenomen werd?
Een telefoon die eerst 5 keer overgaat is immers niet in gesprek.

Ik vind Yvon wel verdacht vanwege die pleinen en nog wat dingen, maar er wordt steeds zo gemonteerd dat het moeilijk te achterhalen valt wie er nu wat heeft fout gedaan.

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #281 Gepost op: 14-02-2005, 05:44:02 »
Wie zegt dat degene die belde (MM) die zei: "In gesprek" niet gewoon heeft verbroken zodra er opgenomen werd?
Een telefoon die eerst 5 keer overgaat is immers niet in gesprek.

Idd.. bovendien als zij het verkeerde knopje indrukt hoor je verbreken en geen in gesprekstoon lijkt me. Marc-Marie stelt ook wel erg snel voor daarna dat het het verkeerde nummer kan zijn.. dat hoeft geenszins.

Citaat
Ik vind Yvon wel verdacht vanwege die pleinen en nog wat dingen, maar er wordt steeds zo gemonteerd dat het moeilijk te achterhalen valt wie er nu wat heeft fout gedaan.

Klopt, ik moet die opdracht nogmaals goed bekijken want volgens mij klopte er verdomde weinig van ;)

Hoewel de dames in de controlekamer erg vreemd bezog waren ben ik nog steeds geneigd te geloven dat dit meer de situatie was. Yvon zegt zelf dat ze moeilijk kan kaartlezen - algemeen wordt aangenomen dat dit bij vrouwen lastiger is dan bij mannen (zonder vooroordelen te willen ventileren ;)) ivm bepaalde ruimtelijk inzicht dat bij mannen vaker sterker ontwikkeld is.

Afgezien daarvan, is het lastig om de groep fysiek te sturen- het lijkt allemaal wel zo eenduidig op zon'n plattegrondje, maar je moet constant in gedachten houden wie alleen links of rechts mogen volgens de opdracht. Lijkt denk ik eenvoudiger dan het is vwb aansturing (zie Jantien en geldwagen- die werd toen ook erg verdacht).

Vwb de hele actie om Gijs en co door te laten lopen naar de rest, was niet handig, maar hoe enthousiast en druk de dames reageerden meen ik zelf (in mijn subjectieve beleving ;D)dat dat oprecht bedoeld was. Maar goed ik ben nog steeds de mening toegedaan dat de mol op de grond liep en niet in de controlroom zat dus ;) 
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline lynnlynn

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #282 Gepost op: 14-02-2005, 11:09:09 »
Nog even over dat kaartlezen, waar Yvon niet goed in is, volgens eigen zeggen; is Yvon in het introfilmpje in aflev 1 niet met een kaart bezig? Schiet me nu te binnen, moet het even terugzien maar ik zou zweren... Oefening baart (mollen)kunst?

Offline mandarijn

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 14-02-2005, 15:18:26 »
Yvon heeft iets heel "kinderlijks" over zich heen:
schiet snel in de stress, reageert snel geschrokken en doet maar al te vaak alsof ze iets niet weet of niet begrijpt. Ik weet niet in hoeverre haar gedrag gespeeld is, maar het lijkt me dat je niet echt zo bent en presentratice/programmamaakster/actrice kan zijn.
Volgens mij is ze heel wat slimmer dan dat ze doet voorkomen.
Hetzelfde geldt voor Lottie overigens...

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 14-02-2005, 17:49:12 »
Wat ik me af vraag is waarom Yvon de enige is die geen extra goede antwoorden heeft gekregen als hulpmol
In de aflevering met Isabelle als hulpmol wordt bij de test gezegd dat er een hulpmol is geweest die extra antwoorden krijgt.
Bij Jim hetzelfde.
Over Yvon is nooit wat gezegd, ok er was dan wel geen test maar toch
Jim is ook niet geslaagd in zijn opdracht als de opdracht was: zing de sterren van de hemel met een duidelijke verspreking, hij zong namelijk maar 1 zin ofzo
Dus als de opdracht van Jim ook niet 'Letterlijk' gelukt is waarom krijgt hij dan wel antwoorden en Yvon niet?

Iemand trouwens opgevallen dat Yvon bij de test als enige op een gegeven moment in de spiegel te zien is?
Aanwijzing? misschien vliegt ze er ook wel uit volgende aflevering?
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #285 Gepost op: 14-02-2005, 18:23:11 »
Iemand trouwens opgevallen dat Yvon bij de test als enige op een gegeven moment in de spiegel te zien is?
Aanwijzing? misschien vliegt ze er ook wel uit volgende aflevering?

Jim kwam nog mooier dubbel in beeld tijdens het maken van de test...Dubbelrol hulpmol en mol???

Ik denk dat Yvon gewoon zenuwachtig was tijdens die opdracht.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Mole Catcher

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 14-02-2005, 22:57:27 »
Ik vind het verdacht dat Yvon wel heel erg overduidelijk gggij niet tegen Gijs zegt als hij aangeeft controlfreak te willen zijn. Als Gijs in de links of rechts groep zit is dit gezien zijn niet-mobiliteit in het voordeel van de mol!!!!

Voor de rest sluit ik me natuurlijk aan bij de opmerkingen over haar klungelige telefoontafereeltjes.

Het is voor mij duidelijk dat Yvon de mol is. Hoewel Lottie voor mij nog steeds op de 2e plek staat.

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 15-02-2005, 11:00:57 »
Wat ik me af vraag is waarom Yvon de enige is die geen extra goede antwoorden heeft gekregen als hulpmol
Omdat Yvon der opdracht niet geslaagd was.
Ze moest geld verliezen bij de treinopdracht. De groep heeft echter geen geld gewonnen , noch verloren, dus kreeg ze geen antwoorden in welke executie dan ook.

Dat is eigenlijk de reden dat ik Yvon afschrijf als mol. Ze had door een beetje fanatieker te doen, kunnen meehelpen aan het verliezen van geld. Zeker als ze de mol zou zijn, want dan weet ze waar bommen inzitten. En dan was het ook minder opgevallen dat ze zo passief was. Ze deed gewoon helemaal niks! (of ze heeft de opdracht niet begrepen en dat is ook onmols)
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Noentje

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 15-02-2005, 15:29:54 »
Sterker nog, als beheerder van de pot, had ze ook wat centjes uit de pot kunnen laten waaien...
"Leven is het meervoud van lef"

Offline toxicity

• Forumlid
  • Paul is de mol!
« Reactie #289 Gepost op: 15-02-2005, 16:21:45 »
Ergens in een blad stond dat yvon jaspers de mol is maar daar is niet echt veel waarde aan te hechten toch .... ???

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #290 Gepost op: 15-02-2005, 16:22:50 »
Nee daar moet je zeker geen waarde aan hechten wat ze zeiden ook dat Victoria Koblenko de mol was maar dat is ze verre van dat haha  ::joehoe::

Offline shareena1511

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 15-02-2005, 18:07:01 »
Vertrouw haar niet helemaal! Dat bloed kon een hint zijn voor de hulpmol en niet kunnen kaartlezen als reizen je hobby is vind ik ook een beetje raar.. Ik hou het voorlopig op Yvon!

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 16-02-2005, 20:12:30 »
Omdat Yvon der opdracht niet geslaagd was.
Ze moest geld verliezen bij de treinopdracht. De groep heeft echter geen geld gewonnen , noch verloren, dus kreeg ze geen antwoorden in welke executie dan ook.

Maar wat ik zeg.
Ik vind dat de opdracht van Jim (als je hem net zo letterlijk neemt als bij Yvon) ook niet geslaagd is. Hij moest de sterren van de hemel zingen met een duidelijke verspreking, zijn 'zang' was één grote verspreking te noemen.  :-X
Maargoed...

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 16-02-2005, 20:14:24 »
Jim kwam nog mooier dubbel in beeld tijdens het maken van de test...Dubbelrol hulpmol en mol???

Ik denk dat Yvon gewoon zenuwachtig was tijdens die opdracht.

Je hebt gelijk, heb ik gemist  :)
zou goed kunnen

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 17-02-2005, 10:29:12 »
Maar wat ik zeg.
Ik vind dat de opdracht van Jim (als je hem net zo letterlijk neemt als bij Yvon) ook niet geslaagd is. Hij moest de sterren van de hemel zingen met een duidelijke verspreking, zijn 'zang' was één grote verspreking te noemen.  :-X
Maargoed...

Heeft ie wel die 3 vragen gekregen of denken wij (en denkt hij) dat dat zo is?
Ik moet nodig die aflevering nog eens gaan kijken....

Wat je zegt... één grote verspreking!

Trouwens, als hij wel de sterren van de hemel had gezongen (met die verspreking), had hij overigens ook nog kans gemaakt op de vrijstelling. Als hij de mol zou zijn, had hij die tekst allang in zijn hoofd zitten en dan had hij niet hoeven te zitten pielen. Eigenlijk niet echt verdacht dus...

(sorry zit een beetje in het verkeerde topic!)
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline shareena1511

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 18-02-2005, 20:17:52 »
Als je ook het dagboek van de mol leest van afl. 2 staat er dat de mol zich rustig hield op het strand  omdat hij/zij overdonderd werd.... Yvon heb ik geen 1 keer iets horen zeggen/doen....De rest was te druk met discussieren!

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #296 Gepost op: 18-02-2005, 20:51:10 »
Ik denk dat Yvon er vanavond uitgaat!
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 18-02-2005, 22:26:18 »
Bij Yvon op de video hoorde ik Angela met het eerste Mol seizoen! ::vergroot::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Mole Catcher

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 18-02-2005, 23:01:35 »
Bij Goat TV hadden de overige kandidaten allemaal iets over krokodillen, danwel een NGC aflevering danwel een thriller danwel crocodile dundee, Yvon had daarentegen een aflevering van de 1e mol

How easy can it get??

Yvon is de mol! ::vergroot:: ::vergroot::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #299 Gepost op: 18-02-2005, 23:17:04 »
Of ik maak weer de klassieke fout en ga teveel uit van mijn gevoel of Yvon is gewoon de mol. In de andere 4 overgebleven kandidaten zie ik gewoon echt geen mol meer. Isabelle weer alles goed gedaan, Lottie wordt te verdacht, Sander heb ik nog niet kunnen betrappen op 1 briljante molactie en MM, hoe lullig ook is nu mijn 2de verdachte, maar het blijft een waku-waku-mol.  ::trots::