Wie zegt dat degene die belde (MM) die zei: "In gesprek" niet gewoon heeft verbroken zodra er opgenomen werd?
Een telefoon die eerst 5 keer overgaat is immers niet in gesprek.
Idd.. bovendien als zij het verkeerde knopje indrukt hoor je verbreken en geen in gesprekstoon lijkt me. Marc-Marie stelt ook wel erg snel voor daarna dat het het verkeerde nummer kan zijn.. dat hoeft geenszins.
Ik vind Yvon wel verdacht vanwege die pleinen en nog wat dingen, maar er wordt steeds zo gemonteerd dat het moeilijk te achterhalen valt wie er nu wat heeft fout gedaan.
Klopt, ik moet die opdracht nogmaals goed bekijken want volgens mij klopte er verdomde weinig van
Hoewel de dames in de controlekamer erg vreemd bezog waren ben ik nog steeds geneigd te geloven dat dit meer de situatie was. Yvon zegt zelf dat ze moeilijk kan kaartlezen - algemeen wordt aangenomen dat dit bij vrouwen lastiger is dan bij mannen (zonder vooroordelen te willen ventileren
) ivm bepaalde ruimtelijk inzicht dat bij mannen vaker sterker ontwikkeld is.
Afgezien daarvan, is het lastig om de groep fysiek te sturen- het lijkt allemaal wel zo eenduidig op zon'n plattegrondje, maar je moet constant in gedachten houden wie alleen links of rechts mogen volgens de opdracht. Lijkt denk ik eenvoudiger dan het is vwb aansturing (zie Jantien en geldwagen- die werd toen ook erg verdacht).
Vwb de hele actie om Gijs en co door te laten lopen naar de rest, was niet handig, maar hoe enthousiast en druk de dames reageerden meen ik zelf (in mijn subjectieve beleving
)dat dat oprecht bedoeld was. Maar goed ik ben nog steeds de mening toegedaan dat de mol op de grond liep en niet in de controlroom zat dus